Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko naisena totaalinen turnoff

Vierailija
23.09.2016 |

Olen vartaloltani hoikka ja naamani on kait ihan ok, tai no se tietysti riippuu keneltä kysyy. Mutta mulla on ongelma. Sairastin nuorempana anoreksiaa jonka takia luonnostaan suuret rintani lähtivät lähes kokonaan ja kun ne "palasivat takaisin" kun pääsin taas takas normaalipainoon, ne eivät enää olleetkaan niin kiinteät kun aiemmin. Ne roikkuivat todella pahasti jonka takia päätin mennä rintojen kohotusleikkaukseen. Leikkaus onnistui hyvin ja rintani ovat nykyisin hyvänmalliset. Leikkausesta jäi kuitenkin haaleat arvet jotka mua mietityttää.. että miten miehet niihin suhtautuu? Eksääni ei arvet haitanneet mutta hän oli muutenkin kiltti luonteeltaan joten.. voi ollla että sanoi niin vaan mun mieliksi. Arvet ei ole erityisen näkyvät mutta jos niihin kiinnittää huomioo tottakai ne näkyvät. En haluaisi joutua tilanteeseen, jossa harrastan miehen kanssa seksiä ja hän keskeyttää hommat näiden arpien takia. Tai muuta vastaavaa.. toisaalta en voi elää elämääni pelossakaan ja kai meissä kaikissa on omat virheemme?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap on todellinen henkilö ja tosissaan, niin...

Ainoa, mitä sinun täytyy muistaa aina, on se, että täydellistä ihmistä ei maailmassa olekaan ja että jos et kelpaa sellaisena kuin olet, niin sinun kannattaa etsiä sellainen, jolle kelpaat juuri tuollaisena.

Ja kun katsot niitä pariskuntia, niin aika moni on yhdessä lapsen syntymän jälkeenkin... siitä jää monelle melkoisia raskausarpia - ja niistäkin huolimatta monelle tulee lisääkin niitä lapsia. ;) Eli älä turhaan sure tuommoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla