Juon juuri viiniä yksin kotona. Mitä haluaisit kysyä?
Kommentit (27)
Minäkin juon. Haluatko kysyä jotain minulta?
Oletko menossa huomiseen mielenosoitukseen?
Mäkin juon yksin viiniä. Lainakissa sentään onneksi sylissä. Meinasitko vetää kännit?
Mikä internetyhteys sulla on? Ilmeisesti aika hidas....
Eikö viinin lipittäminen ole vähän persoonatonta?
Mä otin konjakkia, kun tuli huonoja uutisia -taas.
Monesti otan yksin naukkuja.
(Olen vela)
trapiche vineyards est. 1883
olen sinkku
kiitos hyvää, itsellesi?
hieno homma, mitä viiniä juot?
en mä mene
vedän kännit vaan jos lähden ulos
riippuu vähän, todennäkösesti alle pullollisen
ei ole
soneran 100 megainen
jaa-a en kuule tiiä
ei kannata juoda huonoon oloon!
-ap
Koko pullon? Mä olisin ihan kanttuvei...
Täällä toinen, kippis!
Meillä teini on nyt kylvyssä, mies työmatkalla, minä tässä Pinot Grigion kanssa. Mahdollisesti otetaan teinin kanssa vielä yöpalapelihetki, läiskitään korttia tai otetaan erä Afrikan Tähteä (joo, oikeasti :D ).
Mitä ajattelit ap napostella nyt tai myöhemmin?
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen, kippis!
Meillä teini on nyt kylvyssä, mies työmatkalla, minä tässä Pinot Grigion kanssa. Mahdollisesti otetaan teinin kanssa vielä yöpalapelihetki, läiskitään korttia tai otetaan erä Afrikan Tähteä (joo, oikeasti :D ).
No varmaan pizzaa teen itse kohta :)
ap
Missä päin, kaipaatko seuraa, lähdetkö lasilliselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen, kippis!
No varmaan pizzaa teen itse kohta :)
ap
Pizza kuulostaa hyvältä :) Meillä joko sormivihanneksia, oliiveita ja juustonpaloja jos viitsitään, tai kattilapopcornia, tai hapankorppuja juustolla.
Koti-ilta viinin kera on minulle se paras tapa viettää perjantai-ilta. Ei tarvitse mennä minnekään, laittautua tai olla sosiaalinen, ja nukkumaan pääsee justiinsa silloin kun huvittaa. Ja saa mieleistään viiniä :)
Tässä kans yksi viiniä yksin kotona juova sinkkuneiti :) harvemmin tulee yksin otettua, mutta tänään oli vaan niin kova väsy ja ketutus että halusin vaan käpertyä yksin sohvalle sen lasillisen viiniä kanssa. Ja lasilliseen myös jää, koska kätevät minipullot on keksitty. Ei mene vahingossakaan överiksi.
Toisaalta se yksi lasi vähentää ketutusta ja väsymystä sen verran, että nyt voisi jopa kaivatakin seuraa..
Mitä viiniä juot?