Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko naisena totaalinen turnoff

Vierailija
23.09.2016 |

Olen vartaloltani hoikka ja naamani on kait ihan ok, tai no se tietysti riippuu keneltä kysyy. Mutta mulla on ongelma. Sairastin nuorempana anoreksiaa jonka takia luonnostaan suuret rintani lähtivät lähes kokonaan ja kun ne "palasivat takaisin" kun pääsin taas takas normaalipainoon, ne eivät enää olleetkaan niin kiinteät kun aiemmin. Ne roikkuivat todella pahasti jonka takia päätin mennä rintojen kohotusleikkaukseen. Leikkaus onnistui hyvin ja rintani ovat nykyisin hyvänmalliset. Leikkausesta jäi kuitenkin haaleat arvet jotka mua mietityttää.. että miten miehet niihin suhtautuu? Eksääni ei arvet haitanneet mutta hän oli muutenkin kiltti luonteeltaan joten.. voi ollla että sanoi niin vaan mun mieliksi. Arvet ei ole erityisen näkyvät mutta jos niihin kiinnittää huomioo tottakai ne näkyvät. En haluaisi joutua tilanteeseen, jossa harrastan miehen kanssa seksiä ja hän keskeyttää hommat näiden arpien takia. Tai muuta vastaavaa.. toisaalta en voi elää elämääni pelossakaan ja kai meissä kaikissa on omat virheemme?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissas, aina toitotetaan et muoto on tärkeä, ei koko. Ja jotkut arvet, eihän sellaisiin kiinnitä huomiota sen kummemmin. Mulla on laihtumisen jälkeiset riippatissit, joita ei ole leikattu. Taidan olla aika paljon pahempi turn off kuin sä 😆

Vierailija
2/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu on ongelmat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tosissas, aina toitotetaan et muoto on tärkeä, ei koko. Ja jotkut arvet, eihän sellaisiin kiinnitä huomiota sen kummemmin. Mulla on laihtumisen jälkeiset riippatissit, joita ei ole leikattu. Taidan olla aika paljon pahempi turn off kuin sä 😆

No enkait minä sitä tarkoittanut että sinä olisit turnoff.. ja riipputissejä on muutenkin monenlaisia.. mulla siis aikoinaan roikku todella pahasti, jopa mun oma äiti huomautti niistä.. ap

Vierailija
4/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies keskeyttää yhdynnän ja jää tuijottamaan haaleaa arpea." Ei koskaan!

Vierailija
5/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea te ihmiset mietitte! Mitään muuta ongelmaa ei ole kuin tuollainen vatvominen. 

Itse olen 42 v, ruma naamasta, riipputissit ja laatikkoperse, yksi iso ulkonäkövika koko akka, mutta eipä ole miehiä petihommissa haitannut. Mutta minä nautin miehistä ja seksistä ja näytän sen myös, ja monia se tuntuu kiinnostavan enemmän kuin joku täydellinen ulkonäkö. Sängyssä minä haluan tehdä sille miehelle hyvää, enkä miettiä että näyttävätköhän omat rintani tai joku muu ruumiinosa huonolta. Ei se sitä huomaa kun saa riittävän hyvää kyytiä!

Vierailija
6/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan kunnon löllöriipparit, ja miehiä riittää.

En käytä edes mitään kohottavia rintsikoita, eli eivät näytä ihanteellisilta edes vaatteet päällä.

Vierailija
7/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, jos et koskaan opi hyväksymään ja rakastamaan kroppaasi. Ei semmoset haaleat arvet ketään haittaa. Ajattele, jos olisit esim. palovammojen vuoksi joutunut useamman kerran veitsen alle. Mutta minun mielestä mitätön, suorastaan olematon ongelma voi tietysti olla sulle ihan aito ongelma.

Vierailija
8/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvää kehujen kalastelua. haluat vaan että sulle tullaan sanomaan että kaikki on hyvin, olet laiha, nykyään hyvätissinen, ja ainut vika jotkut haaleat arvet. kyllä on ongelmat pienet. 

Vierailija
9/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu nussittavaks niin katotaan.

Vierailija
10/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, niitä leikkausarpia on jopa huippumalleillakin, ja raskausarpia myös :) Media vain syöttää niitä muokattuja kuvia malleista ja muista julkkiksista, joissa he ovat virheettömiä ja täydellisiä. Tämä on muokannut ihmisten käsitystä siitä että miltä heidän tulisi näyttää. Fyysistä täydellisyyttä ei ole olemassakaan eikä sitä ole mahdollista saavuttaa, me olemme kaikki virheellisiä, joten tällaisesta asiasta ei todellakaan kannata ottaa minkäänlaista stressiä. Miehet ovat tottuneet näkemään kaikenlaisia naisvartaloita, joten en ihan oikeasti usko että yhtäkään miestä haittaa jotkin haaleat leikkausarvet.

Vierailija
11/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa valot pois päältä niin mies ei huomaa arpia.

Vierailija
12/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika turhalta tyypiltä...nyt persoonaa kehittämään.

Vierailija
13/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

selvää kehujen kalastelua. haluat vaan että sulle tullaan sanomaan että kaikki on hyvin, olet laiha, nykyään hyvätissinen, ja ainut vika jotkut haaleat arvet. kyllä on ongelmat pienet. 

Öö.. just. Ei kyllä ollut mitään kehujen kalastelua. Olen juuri eronnut enkä tiedä miten suhtautua miehiin ja sinkkuelämään ja että mitä kaikkea miehet naiselta vaatii. Sillonkun olin nuorempi (oon kohta 30v) miehet oli todella törkeitä suustaan ja käytökseltään. Tai ainakin täällä kaupungissa missä asun.. ap

Vierailija
14/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa, niin noloa...! Jos et miesseuraa löydä, niin syy on tyhmyydessäsi. Harmi, että sitä ei voi parannella mitenkään. Yritä siis pärjätä, jaxuhalit! <3

Vierailija
15/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat aika turhalta tyypiltä...nyt persoonaa kehittämään.

Noh.. ehkä olet oikeassa. Ap

Vierailija
16/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä varmasti panis!

Vierailija
17/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinulla on Ap päässä edes jokunen oma ajatus. - on totta, että ulkonäköön mahdollisesti ihastun, mutta sisältöön toivottavasti sitten rakastun. - Eli toivottamana pidön sinua vain jollei sinulla ei ole antaa parisuhteeseen muuta kuin arpinen kuori. - Toisaalta jokainen arpesi on ilm. "ansaittu" ja jolla on oma tarina, joten en ymmärrä miksi niitä pitäisi hävetä. - ilman niitä Sinä et olisi sinä. Päästä pystyyn nyt hieman. 

Vierailija
18/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole ongelma. jos olisit lesbo joka haluaa hetero naisia niin ongelma olisi. suurin osa  miehistä antaa 99% vioista anteeksi. katsele millaisia pareja on lähikaupassa ja ymmärrät.

Vierailija
19/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä on naisille niin kova ylitarjonta että kyllä rumatkin miehiä saa (ainakin seksiin ihan riittävästi). Älkää nyt turhaan huoliko jostain yksittäisistä vioista. Voin miehenä tämän todeta. Vaikeampaa se on meille rumemmille miehille.

Vierailija
20/21 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole ongelma. jos olisit lesbo joka haluaa hetero naisia niin ongelma olisi. suurin osa  miehistä antaa 99% vioista anteeksi. katsele millaisia pareja on lähikaupassa ja ymmärrät.

Olen tottakai katsellutkin mutta yleensä ajattelen naisista jotka eivät miellytä minun silmää että ehkä he miellyttävät sitten sitä miestä. Tai jos näen vaikka todella ylipainoisen naisen hyvännäköisen miehen seurassa, ajattelen ettei ylipaino ole sinäänsä ongelma koska sen voi tarvittaessa laihduttaa, jos se siis haittaa kumpaakin osapuolta. En näe noita luonnollisia asioita ns. Vikoina. Ap