Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En löydä muita kuin varattuja miehiä..

Vierailija
23.09.2016 |

Viimeisen vuoden aikana, jokainen joka on ollut kiinnostunut minusta tai minä siitä - on ollut varattu.

Ja näitä on ollut paljon! Olen muutaman varatun kanssa viestitellyt paljonkin, ihastuttu, vietetty aikaa.. Ja sitten tulee se kohta kun päätös pitää tehdä. Minä en ala odottelemaan tai olemaan toinen nainen, joten olen nopeasti vetäytynyt pelistä. Tiedän, tiedän, ei olisi pitänyt lähteä alun alkaenkaan mukaan, mutta niin. Heikko olen, ja nämä miehet ei todellakaan ole ollut näitä ns. jännämiehiä, vaan erittäin fiksuja ja normaaleja. Kenelläkään ei ole ollut lapsia.. Perheellisiin miehiin en koskisi, jos sormus on sormessa edelleen.

No niin kyökkipsykologit, auttakaa. Tehkää minusta arvio. Miksi näin tapahtuu. Miksi en löydä sinkkuja miehiä? MIksi varatut kiinnostuvat minusta? En itse nimittäin heitä lähesty. Tai aloita leikkiä.

Kysykää mitä vaan!

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa varatuista miehistä on jostain syystä aloitteellinen vieraita naisia kohtaan. He kai haluavat kaiken eli parisuhteen ja sinkun vapauden. Sinä ehkä ajaudut noihin tilanteisiin usein, koska se ei haittaa sinua aluksi.

Vierailija
2/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehiä on joka paikka pullollaan, vaatii erityistä taitoa sivuuttaa kaikki sinkkumiehet.

Tästä voikin vetää ainoan johtopäätöksen, tavoittelet liian korkeatasoisia miehiä, sinun fiksu ja normaali on tosiasiassa huippumies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa varatuista miehistä on jostain syystä aloitteellinen vieraita naisia kohtaan. He kai haluavat kaiken eli parisuhteen ja sinkun vapauden. Sinä ehkä ajaudut noihin tilanteisiin usein, koska se ei haittaa sinua aluksi.

Alussa aina se menee samoin; tavataan esim töissä. Ollaan ystäviä. Vietetään aikaan. Laitetaan joskus viestiä. Ja siitä se lähtee.

Tiedän oman vaikutukseni miehiin. Olen hauska, "helppo" ja mutkaton ihminen, ja ihan mukiinmenevän näköinen, mutta jännä on siinä ettei minulla ole sinkkuihin niin suurta vaikutusta, kuin varattuihin. Olen varattumagneetti. VIHAAN SITÄ oikeasti.

Juuri nyt lopetan "suhdetta" varattuun. Taas. Mulla alkaa menemään usko kestäviin parisuhteisiin!

Vierailija
4/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kaunis ja yksin liikenteessä?

Vierailija
5/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos nuo miehet on olleet sellaisia, että koska heillä ei ole mitään hävittävää varattuina, ovat vaikuttaneet heti itsevarmoilta ja mukavilta ja taas sitten jotkut oikeat sinkkumiehet ei..Mitäs mieltä tästä arviosta?

Vierailija
6/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehiä on joka paikka pullollaan, vaatii erityistä taitoa sivuuttaa kaikki sinkkumiehet.

Tästä voikin vetää ainoan johtopäätöksen, tavoittelet liian korkeatasoisia miehiä, sinun fiksu ja normaali on tosiasiassa huippumies.

Kun tässä on vain se ongelma, etten oikeastaan tavoittele ketään.. En treffaile, vaan miehet lähestyy minua - varatut. En siis hae ketään.

Ja mikä on minulle liian korkeatasoista? Olen itse korkeastikoulutettu ja hoidan elämäni hyvin. On rahaa ja olen erittäin tyytyväinen elämääni. En usko, että tavoittelen liian korkeita, silloin kun jotain etsin.

Vierailija
7/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alussa aina se menee samoin; tavataan esim töissä. Ollaan ystäviä. Vietetään aikaan. Laitetaan joskus viestiä. Ja siitä se lähtee.

Tiedän oman vaikutukseni miehiin. Olen hauska, "helppo" ja mutkaton ihminen, ja ihan mukiinmenevän näköinen, mutta jännä on siinä ettei minulla ole sinkkuihin niin suurta vaikutusta, kuin varattuihin. Olen varattumagneetti. VIHAAN SITÄ oikeasti.

Juuri nyt lopetan "suhdetta" varattuun. Taas. Mulla alkaa menemään usko kestäviin parisuhteisiin!

Kuulostaa tyypilliseltä. Varsinkin työpaikalla, jossa on paljon miehiä. Väkisinkin joku ajautuu tuohon.

Vierailija
8/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse tajusin, etten tule koskaan saamaan hyvää tasapainoista suhdetta jos lähden vaikeimman kautta. Lisäksi tajusin hukanneeni jo monta vuotta kun pyörin kaikenlaisten varattujen tai haihattelijoiden kanssa.

Vierailija
9/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos nuo miehet on olleet sellaisia, että koska heillä ei ole mitään hävittävää varattuina, ovat vaikuttaneet heti itsevarmoilta ja mukavilta ja taas sitten jotkut oikeat sinkkumiehet ei..Mitäs mieltä tästä arviosta?

Se on totta.. Mutta miksi aina minä? Ei kukaan muu ystäväni ole vahingossakaan tapaillut varattua, ja minua ei lähesty kukaan muu kuin mies jolla on sormus sormessa.. :( ap

Ehkä näytän helpolta?

Vierailija
10/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en löydä kun varattomia naisia.

Vierailija
11/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tyypilliseltä. Varsinkin työpaikalla, jossa on paljon miehiä. Väkisinkin joku ajautuu tuohon.

Ärgh. Olen miesvaltaisella alalla kylläkin.. Ja minun työssäni vaaditaan paljon itsevarmuutta. Ehkä olen vain egonkohottaja? .. Ap

Vierailija
12/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tässä on vain se ongelma, etten oikeastaan tavoittele ketään.. En treffaile, vaan miehet lähestyy minua - varatut. En siis hae ketään.

Ja mikä on minulle liian korkeatasoista? Olen itse korkeastikoulutettu ja hoidan elämäni hyvin. On rahaa ja olen erittäin tyytyväinen elämääni. En usko, että tavoittelen liian korkeita, silloin kun jotain etsin.

Tämä vastaus vain vahvisti epäilystäni. Miksi kerrot koulutuksestasi tai rahasta?

Naisen taso = ikä, ulkonäkö ja luonne. Et sinä saa koulutuksella tai rahalla koulutettua miestä.

Vierailija
13/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat hyviä miehiä ja niin on joku sinua ennenkin. Rupea katselemaan sillä silmällä huonoja miehiä, heitä ei juuri ketään huoli.

Vierailija
14/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse tajusin, etten tule koskaan saamaan hyvää tasapainoista suhdetta jos lähden vaikeimman kautta. Lisäksi tajusin hukanneeni jo monta vuotta kun pyörin kaikenlaisten varattujen tai haihattelijoiden kanssa.

Olet niin oikeassa. Siksi nyt katkaisen välit tähän viimeisimpään varattuun. Mitä järkeä? Sitä sekoittaa sen jännityksen johonkin "ooh tämä on kohtaloa" - haihatukseen. Että ihminen osaa olla tyhmä. Ap

Vierailija
15/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele tekemään itse aloitteita ja teet niitä vain vapaille. Juu joskus törmää varattuun, mutta sivuutat sen heti ja uutta koukkuun. Asennoidu niin, ettet halua varattua, silloin osaat kaivaa ne sinkkuja esiin.

Vierailija
16/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisen vuoden aikana, jokainen joka on ollut kiinnostunut minusta tai minä siitä - on ollut varattu.

Ja näitä on ollut paljon! Olen muutaman varatun kanssa viestitellyt paljonkin, ihastuttu, vietetty aikaa.. Ja sitten tulee se kohta kun päätös pitää tehdä. Minä en ala odottelemaan tai olemaan toinen nainen, joten olen nopeasti vetäytynyt pelistä. Tiedän, tiedän, ei olisi pitänyt lähteä alun alkaenkaan mukaan, mutta niin. Heikko olen, ja nämä miehet ei todellakaan ole ollut näitä ns. jännämiehiä, vaan erittäin fiksuja ja normaaleja. Kenelläkään ei ole ollut lapsia.. Perheellisiin miehiin en koskisi, jos sormus on sormessa edelleen.

No niin kyökkipsykologit, auttakaa. Tehkää minusta arvio. Miksi näin tapahtuu. Miksi en löydä sinkkuja miehiä? MIksi varatut kiinnostuvat minusta? En itse nimittäin heitä lähesty. Tai aloita leikkiä.

Kysykää mitä vaan!

Olet näköjään skitsofrenikko, toinen minäsi tekee asioita, jotka toinen sitten jyrkästi kieltää.

Vierailija
17/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri ajattelin samaa...kun ei ole mitään menetettävää niin on helppo esiintyä rentona ja itsevarmana.

Vierailija
18/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vastaus vain vahvisti epäilystäni. Miksi kerrot koulutuksestasi tai rahasta?

Naisen taso = ikä, ulkonäkö ja luonne. Et sinä saa koulutuksella tai rahalla koulutettua miestä.

Tuota tuota. Sekoitatko nyt ongelmani toiseen? En halua parisuhdetta. Tai en sitä etsi mitenkään kielipitkällä. Kerroin vain, että olen tyytyväinen elämääni, mutta jostain syystä varatut miehet kulkevat perässäni. Ja niihin sotkeudun. En siis ETSI ketään, paitsi jos se nyt tulee vastaan vahingossa.

Ja miksi mainitsin koulutukseni? Koska mainitsit itse fiksuuden. En siis tapaile itselleni liian korkealla olevia miehiä. Yleensä päinvastoin, ja siitä on vain haittaa. Miehet tuntevat alemmuutta monesti :(

Vierailija
19/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiestkö, että sinä ja kaltaisesi naiset edistävät parisuhteiden hajoamista. Ihan turha jeesustella, että sinulla ei ole asiassa mitään osaa tai arpaa, kun sinä mahdollistat sen pettämisen.

Jos kukaan nainen ei suostuisi olemaan tietoisesti se toinen nainen, niin kenen kanssa ne miehet pettäisivät? Keskenään?

Vierailija
20/86 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jäätkö sitten paistattelemaan siinä sen varatun tyypin huomiossa tai yleensä jäätkö viettämään aikaa "koska se Pete on niin hauskaa seuraa ja selkeesti mulla synkkaa sen kanssa" ja tämä *Pete* etsii sinusta vaan helppoa rakastajatarta ja on sitten hurmaava, käytte ajeluilla yms. Miksi siis lähdet näihin alun perinkään, jos kerran tässä on näkösällä jo, mitä näistä tulee?:) Tai siis kuvitteletko naiivisti, että "ehkä *Pete* haluaa olla vain kaveri ja olen selkeästi nyt spesiaali tyyppi hänelle"?

Mutta myös vakavasti ottaen: älä syyttele itseäsi liikoja, varmasti olet jotenkin mutkatonta ja mukavaa seuraa, mutta kun sellainenkin kuuluu asiaan sosiaalisessa kanssakäymisessä. Ei se tarkoita sitä, että otsassasi lukisi, että olet joku varattujen magneetti. Mutta mielestäni voit itse analysoida nämä kohtaamiset nopeammin ja varsinkin olla jäämättä roikkumaan näissä varattujen ilostuttajana, kun et sellaista kerran etsi.