Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tuntematon nuorempi mies katsoi tänään silmiin parikin kertaa

Vierailija
23.09.2016 |

Olin heti että ihanaa. Nyt kuitenkin että mikähän oli vikana ja ehkä katsoikin ohi. ..miksi sitä on aina niin epävarma. .

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon mies kääntyi tänään toiseen suuntaan minut nähdessään ja piiloutui johonkin pikkukomeroon. Tiedän olevani hehkeä, mutta että noin.

Vierailija
2/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunetmaton mies ignoorasi minut täysin tänään. Mistä tiedän jos hän vain näytteli välinpitämätöntä?

Komeakin oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon nuorempi komea adonis käveli ohitseni vilkaisematta ja sanomatta sanaakaan. Raukka oli niin hermostunut ja häkeltynyt kaltaisestani laatunaisesta.

Vierailija
4/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon nuorempi seksijumala kuuli olemassaolostani ja pyörtyi nurkan taakse näkemättäkään häikäisevää kauneuttani.

Vierailija
5/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarhantäti halasi lastani oikein lämpimästi aamulla, olisin itse halunnut myös halauksen ja tuntea sen rintojen painautuvan mua vasten, pelkään vaan että tuo täti on minua vanhempi.

Vierailija
6/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin puhua vain omasta puolestani kun sanon etten enää vilkaisekaan kauniisiin tai rumiin naisiin. En ole mikään laaduton vässykkä, ja on jo korkea aika antaa akkojen maistaa omaa lääkettään. Teen tämän kaiken sorrettujen veljieni puolesta, solidaarisuudesta heitä kohtaan ja muistuttaakseni kaikkia naisia että tämä maailma ei pyöri pillunne ympärillä.

Vierailija
7/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät ja pillu on eri asia, vaikka ne ovatkin kosteita elimiä joissa on karvat ympärillä.

Aloittaja: gratulis, mikä olisi kivempaa kuin sanaton flirtti. Arkuus ärsyttää, mutta sehän katsoi sinua- se on pääasia.

Vierailija
8/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunetmaton mies ignoorasi minut täysin tänään. Mistä tiedän jos hän vain näytteli välinpitämätöntä?

Komeakin oli.

Naisille vain komeat miehet ovat miehiä. Muut miehet ovat ilmaa.

Vierailija
9/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli sinappia kulmakarvoissa.

Vierailija
10/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. Eikö se ole ihan normaalia, että katseet kohtaa tuntemattomien kanssa monta kertaa päivässä? Ellei nyt kulje maahan toljottaen.

Vierailija
11/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, saanko kysyä että missä päin tämä tapahtui?

nimim. jäin kiinni silmiisi

Vierailija
12/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon vanhempi nainen katsoi tänään silmiin pari kertaa. En ole kuitenkaan lesbo, joten miten seuraavan kerran nähdessä torjua hänet kohteliaasti?

Vierailija
13/13 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap, saanko kysyä että missä päin tämä tapahtui?

nimim. jäin kiinni silmiisi

Meillä päin. Olin kolmas mummo kassajonossa sinä ostoksesi tehneenä pakkailit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi