Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko pliis laittaa siellä fb:ssa ne asetukset niin, että vain kaverit näkee julkaisut!

Vierailija
23.09.2016 |

Mun koko etusivu on nykyisin täynnä vain kaverin kavereiden julkaisuja ja ei vois vähempää kiinnostaa! Aina, kun joku kavereistani kommentoi tai tykkää oman kaverinsa julkaisusta, niin se lävähtää myös mule näkyviin. Ei kiinnosta. Ei kiin-nos-ta!!
Omien kavereiden julkaisut hukkuu kaiken tuon turhan tiedon sekaan. Mennyt mielenkiinto koko facebookia kohtaan, kun ei vaan kiinnosta ne tuntemattomien asiat.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit nauroi mulle kun valitin samasta asiasta. Vituttaa ne tuntemattomat pärstätkin mun sivulla. Tavallaan niistä saa hupinsakin, kun oikeen ilkee on.

Vierailija
22/33 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisen median yksi tarkoitus on tutustua myös uusiin ihmisiin. Se onnistuu parhaiten kun on rohkeutta tehdä myös julkisia päivityksiä ja tykkäillä ja kommentoida toisten julkisia päivityksiä. Toki on sitten niitä epäsosiaalisia ihmisiä, jotka ei halua tutustua kehenkään. Ne on niitä jotka tosielämässäkin katsoo vain tympeästi, kun niille yrittää jotain jutella tai edes hymyillä. Mutta mulle sellaiset tympeät ihmiset on aivan se ja sama, joten jatkan julkisten päivitysten tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en enää ollenkaan kommentoi tai tykkää julkaisuista joiden asetukset ovat julkisia tai kaverin kaverit. 

Vierailija
24/33 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalisen median yksi tarkoitus on tutustua myös uusiin ihmisiin. Se onnistuu parhaiten kun on rohkeutta tehdä myös julkisia päivityksiä ja tykkäillä ja kommentoida toisten julkisia päivityksiä. Toki on sitten niitä epäsosiaalisia ihmisiä, jotka ei halua tutustua kehenkään. Ne on niitä jotka tosielämässäkin katsoo vain tympeästi, kun niille yrittää jotain jutella tai edes hymyillä. Mutta mulle sellaiset tympeät ihmiset on aivan se ja sama, joten jatkan julkisten päivitysten tekemistä.

:'DDD

Vierailija
25/33 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosissas😂😂 kun niitä ystäviä on riittämiin ja ystävyyssuhteiden ylläpitäminen livenäkin hankalaa niin mihin ne uudet ihmiset sais mahtumaan, ei helkuta mitä scheissea! Aattelet sitten että postituksesi tekevät suurenkin vaikutuksen muihin😁 anteeksi!

Vierailija
26/33 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ap aika vittumaiselta ihmiseltä, jolla pinna palaa kaikesta. Miten edes sun työkaverit kestää sua?

Vierailija
27/33 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä oot tällä palstalla jos sua ei muka kiinnosta tuntemattomien asiat? ;)

Vierailija
28/33 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa koko facebookista, niin ongelma on ratkaistu

Vierailija
29/33 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap. Miksi sua ärsyttää se että muita ei kiinnosta asiasi?

Vierailija
30/33 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä laitat joka aamu meikkiä ja kivat vatteet, kun ketään ei kiinnosta??? Ei kiinnosta usko jo!!!!!!

Vierailija
31/33 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä laitat joka aamu meikkiä ja kivat vatteet, kun ketään ei kiinnosta??? Ei kiinnosta usko jo!!!!!!

Rauha! Peace & love, vilpittömästi!

Vierailija
32/33 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että joku luulisi että vieraan ihmisen asiat kiinnostaisi?[/quote

Siksi kun sivulleni tulee massoittain vieraiden ihmisten päivityksiä kun eivät ole laittaneet niutä näkymään VAIN kavereilleen. Sinne häviää sitten niiden OIKEIDEN kaverien päivitykset.

Muita ei ehkä KIINNOSTA että SUA EI KIINNOSTA!!!!!!

Vierailija
33/33 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ei ehkä KIINNOSTA että SUA EI KIINNOSTA!!!!!![/quote]

Okei...kuitti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan