Miten olette selvinneet viikonlopun yli jos rahaa ei ole pariin janonsammuttajaan kuin vasta maanantaina
Kommentit (24)
Kiitos kysymästi, oikein hyvin, koska juon vain vettä sekä silloin tällöin kahvia, mustana ilman sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Siis kai sulla vettä tulee hanasta? Sitä ainakin itse juon janoon.
Ei ole yhtä hyvää ja ravinteikasta kuin kylmä huurteinen olut.
Opettele se rahan käyttö, silloin riittää.
Miettisin miten olen päässyt alkoholisoitumaan ja hakeutuisin A-klinikan palveluiden äärelle.
Hyvin tulee raikasta vettä hanasta. En osta koskaan "janonsammuttajia" vaikkapa rahaa onkin.
Silloinhan sitä nimenomaan selviää.
Olen varastanut korvikealkoholia ja käsidesiä.
Yleensäkin on järjetöntä juoda ne janonsammuttajansa jossain ravintolassa, jossa esim. keskioluen litrahinnat alkavat 10 eurosta ja 15-20 euronkin ovat aivan tyypillisiä.
Verrattuna kauppojen halvimpiin, joiden litrahinta on alle 3 euroa.
Me ei olla ihan niin persaukisia kuin sinä joten en osaa sanoa.
Jag antar att du nyktrar till under veckändan.
Kyllä mulla on tähän asti aina hanasta vettä tullut. Ja jos ei tulisi niin aina on se yksi 5litran vesipönikkä varuina. Samoin on aina muutama litra vissyä.
(ja ei, en säilö sitä vuosikausia pahan päivän varalle vaan juon etenkin näin helteellä mieluustikin lähdevettä jääkaappikylmänä sitruunalla/mintulla joten extrapönikkä on aina "tuore")
Vierailija kirjoitti:
Yleensäkin on järjetöntä juoda ne janonsammuttajansa jossain ravintolassa, jossa esim. keskioluen litrahinnat alkavat 10 eurosta ja 15-20 euronkin ovat aivan tyypillisiä.
Verrattuna kauppojen halvimpiin, joiden litrahinta on alle 3 euroa.
Helsingissä:
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000008934130.html
Tampereella:
Juuri sillä tavalla sitä ihminen selviää, että ei juo alkoholia.
Siis kai sulla vettä tulee hanasta? Sitä ainakin itse juon janoon.