Kysy työttömältä matkailualan ammattilaiselta
Jee tätä työttömyyttä ja liian pitkiä vapaapäiviä. Tarjotkaa toki hetkeksi puuhaa
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Lähde matkaoppaaksi.
Koska tahansa :D
PÄIVÄNPOLTTAVA KYSYMYS: Miksei (suomalaisissa) hotelleissa ei saa käyttää sähkösavuketta huoneessa? Eihän siitä tule savua eikä hajua vaan höyryä ainoastaan?
Laukaiseeko se palohälyttimen? Entä jos poltan sitä kylppärissä?
Vierailija kirjoitti:
PÄIVÄNPOLTTAVA KYSYMYS: Miksei (suomalaisissa) hotelleissa ei saa käyttää sähkösavuketta huoneessa? Eihän siitä tule savua eikä hajua vaan höyryä ainoastaan?
Laukaiseeko se palohälyttimen? Entä jos poltan sitä kylppärissä?
En kyllä varmaksi tiedä enkä ikinä ole kuullut, mutta uskon sen rinnastettavan tupakkatuotteisiin ja siinä vain on se raja. Tuskin laukaisee hälytintä ellet suoraan siihen puhalla, mutta tuskin jäät polttelusta kiinni :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadutko että kouluttauduit tuolle alalle. Onko siitä kauan? Itse meinasin myös mutta tajusin että eihän sillä alalla työpaikkoja ole enää kun harvassa ja muutenkin matkatoimistossa istuminen tai muutkaan alan työt eivät sitten tuntuneetkaan kivalta.
Kaduttaa, sillä ala oli hätävalinta eli ei edes mikään intohimo. Samalla vaivalla olisi saanut kunnollisenkin ammatin
Hei HIGH FIVE!
Täällä toinen matkailualan ammattilainen, joka pääsi kouluun täysin vitsillä (oliko hakupapereissani kolmantena, pääsykokeisiin en valmistautunut mitenkään). Osa jutuista oli tottakai mielenkiintoisia ja hyödyllisiä, mutta mikään intohimo kyseinen ala ei ole, vaikka matkustelu nyt sydämenasia onkin.
Tällä hetkellä 15h sopparilla töissä ihan eri hommissa, oi auvoa.
Ei työttömillä kuuluisi olla varaa matkustaa yhtään mihinkään??
Vierailija kirjoitti:
Hei HIGH FIVE!
Täällä toinen matkailualan ammattilainen, joka pääsi kouluun täysin vitsillä (oliko hakupapereissani kolmantena, pääsykokeisiin en valmistautunut mitenkään). Osa jutuista oli tottakai mielenkiintoisia ja hyödyllisiä, mutta mikään intohimo kyseinen ala ei ole, vaikka matkustelu nyt sydämenasia onkin.
Tällä hetkellä 15h sopparilla töissä ihan eri hommissa, oi auvoa.
:D Kyllä käy sääliksi ihmisiä, jotka tosissaan alalle pyrkivät ja odottavat tulevalta paljon.. Itse ei onneksi pilveltä tipahtanut, vaikka typeryydestä voikin itseään syyttää. Oletko tehnyt lainkaan alan töitä?
Vierailija kirjoitti:
Millä mallilla on seksielämä?
Oikein tyydyttävä
Vierailija kirjoitti:
Ei työttömillä kuuluisi olla varaa matkustaa yhtään mihinkään??
Noh jokainen vastaa omasta taloudestaan ja itselle on ollut aina tärkeää siirtää pieni summa (myös työttömänä ollessa) säästöön, jotta sitä voi kerran vuodessa tehdä jotain mitä rakastaa. Säästänkin tuon summan harrastuksista, viihteestä, shoppailuista ja muista melko arkipäiväisistä asioista, joita itse en kaipaa
Ohis, mutta onpa jännää, että matkailualalle työllistyäkseen kannattaa opiskella ihan mitä muuta tahansa, paitsi sitä itseään, eli matkailua. Eli siis koodausta, lakia tai taloshallintoa/markkinointia tai on oltava rautainen myyjä. Kertoo paljon siitä, kuinka koulutus laahaa ajasta jäljessä.
Juu katos ne koodarivoimalla tekee sitä nettikauppaa ja on todella teknistä. Tekstejä kirjoittaa markkinoinnin ammattilainen
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta onpa jännää, että matkailualalle työllistyäkseen kannattaa opiskella ihan mitä muuta tahansa, paitsi sitä itseään, eli matkailua. Eli siis koodausta, lakia tai taloshallintoa/markkinointia tai on oltava rautainen myyjä. Kertoo paljon siitä, kuinka koulutus laahaa ajasta jäljessä.
Olisipa joku kertonut tämän 16-vuotiaalle minulle :D Jotain opintoaloja pitäisi kyllä lopettaa täysin tai ainakin säännöstellä enemmän uusien opiskelijoiden määrää.
Ravitsemusala ei kutsu lainkaan ja teenkin sitä vain pakon edessä, mutta olen itseasiassa hakenut opiskelemaan tradenomiksi.