Miksi joillakin on niin likainen wc? :(
Miksi sitä vessaa ei voi siivota (säännöllisesti)? Pöntössä kuivunutta p*skaa ja muutenkin ihan ruskea / keltainen johtuen pesemättömyydestä. Hana ihan tahmainen ja lavuaari myös todella likainen. Sitten kaiken "kruunaa" haiseva ja p*skainen pyyhe, johon pitäisi muka kuivata kädet, yök!!! Peili täynnä ällöttäviä roiskeita. Tällaisissa paikoissa olen "joutunut" kyläilemään aina silloin tällöin.
Myös kanneton roskis ihmetyttää (veriset siteet näkyvillä ja muuta "mukavaa").
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään pestä kylppäriä, mutta nyt kun muutin omaan asuntoon, karu totuus paljastui... Tuota pyttyä ei niin vain puhtaaksi saakkaan! Se oli kyllä muuttaessani puhdas, mutta olenko itse vai ovatko entiset asukkaat käyttäneet jotain vääränlaista pesuainetta vai pitäisikö tuo pytty saada jotenki puhtaaksi... En tajua. Osaan kyllä pestä vessan. Mutta viimeksi hinkkasin tuota pyttyä harjalla pesuaineen kanssa niin lujaa kun käsissä riitti voimaa, eikä mitään tapahtunut! Jotain outoa on joko vedessä tai tuossa pytyssä.
Jos joku tietää keinon mmillä tuollaisen saa puhtaaksi, niin kerro pliiiiis! Olen muuten blondi ja täällä hiukset muutuivat vihreiksi, kupariako vedessä?
Kloriittia pönttöön, annat muhia pari tuntia kansi kiinni. Vedät sitten normaalisti ja pönttö kiiltää. Meillä auttoi tämä.
Hiusongelmaan en osaa sanoa mitään.
Mulla eräs hyvä ystävä, jonka vessa on aina likainen. Elävät miehensä kanssa muutenkin epäsiististi, esim. siellä täällä asunnossa astioita, joissa kuivunutta ruokaa ja mukeissa vanhat kahvijämät. Kaiken huippu oli kuitenkin, kun menimme miehen kanssa heille kylään ja wc-pöntössä oli valtavat p*skarannut, yöök! Vaan eipä tuosta oikein voi sanokaan mitään, itse tuollaiset pitäisi tajuta.
Kävin joskus treffeillä erään oikein kauniin ja huolitellut naisen kanssa, ja sitte lopuksi vielä kahville hänen kotiinsa,oli sisustettu viimesen päälle, mutta pönttö, rannut löyty ja muutenki sotkunen koko vessa.
Ei liity millään tavoin likaisuteen, mutta kirjoitanpa nyt tähän sen, mitä en itse likaisuuden lisäksi kavereiden vessoissa ymmärrä. Usein esim. kerrostalossa vessa on sellainen, missä on samalla pesukone, suihku ja saattaa sieltä olla käynti saunaankin. Eli vessassa on sitten myös isot kylpypyyhkeet. Siellä samassa naulassa on sitten ehkä koko märkien pyyhkeiden tungoksen jatkona joku pieni pyyhe, joka oletettavasti voi olla käsipyyhe tai sitten se on jotain muuta. Kiva sitten huudella siellä vessassa että mihin täällä voisi kuivata kädet. Yleensä vessapaperikin on niin lopussa, ettei voi kuivata siihenkään. Miksei sitä pyyhettä voi merkitä jotenkin tai laittaa erikseen naulaa käsipyyhkeelle.
Pytyn lasitus kestää hyvin vahvatkin pesuaineet, kunhan eivät sisällä hankausainetta. Pesen oman vessani kloriitilla tai Harpicilla ja puhdasta tulee. Hankauspesuaineita en käytä koskaan. t. siivooja