Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotelli/majoitus Kääpenhaminassa?

Vierailija
23.09.2016 |

Isä, äiti, kaksi teinityttöä. Keskustassa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grand Hotel ihan keskustassa, loistava sijainti pääkadun varrella. Rautatieasema on vieressä, Tivoliin matkaa vain pari korttelia vai olilko sitäkään. Terassi, ystävällinen palvelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän