Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei miehen äiti kutsui syömään viikonloppuna..

Vierailija
23.09.2016 |

En tiedä mikä siinä on mutta aina kun mennään sinne niin ahdistaa ja jännittää vaikka ovat miehensä kanssa ihan ok ihmisiä. Miehen äiti on vain aika erilainen kuin minä. Tuntuu välillä että hän vertailee muita itseensä usein. Hänestä saa sen kuvan että olisi pinnallinen. Kiinnittää paljon huomiota muiden vaatteisiin jne. Kun menemme heille hän seisoo oviaukossa ja jää vahtaamaan siihen niin kauaksi aikaa kun riisumme ulkovaatteet. Tuntuu että arvostelee mielessään vaatteitani.Olen välillä aika persoonallisesti pukeutuva ja tykkään paljon koruista yms. Vihjaili kerran, että mulla on niitä liikaa.

Mulla on sosiaalista fobiaa jonkinverran ja onko mitään kauheempaa kun syödä ja keksiä puheenaiheita. Oman perheen ja suvunkesken ei tuu tämmöstä.

Olimme sielä syömässä elokuun alussa ja nyt käskivät.. Miksei voi vaan pyytää kahville? Mulle riittää pari kertaa vuodessa ruokailu.

Kuinka usein on teidänmielestä "kohteliasta" vierailla miehen vanhempien luona?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hänestä saa sen kuvan että olisi pinnallinen. Kiinnittää paljon huomiota muiden vaatteisiin jne."

"Olen välillä aika persoonallisesti pukeutuva ja tykkään paljon koruista yms."

Eli arvostelet häntä pinnalliseksi kun hän kiinnittää huomiota vaatteisiin mutta sitten kuitenkin itse kiinnität paljon huomiota vaatteisiin? Jos sinua häiritsee että ihmiset huomaavat vaatteesi ja korusi, miksi pukeudut näyttävästi? Jos haluat näyttää persoonalliselta, joudut vain hyväksymään sen että ihmiset kiinnittävät ulkonäköösi huomiota.

Vierailija
2/2 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo vanhemmat varmaa tahtovat viettää aikaa aikuisen lapsensa kanssa ja kutsuvat sinut myös, sehän on ihan oikein ja kohteliasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän