Työnhakija! Kuinka monta työtarjousta olet saanut TE-toimistolta kahden vuoden aikana?
Kommentit (20)
Miks niitä pitäs ootella. Työhakemuksia oma-aloitteisesti menemään nii paljon parempi!
En ole työtön työnhakija mutta jos olisin niin en edes olettaisi saavani työtarjouksia, koska olisin "ykköslinjalainen".
Ei kai kukaan laske työllistymistään niiden tarjousten varaan??!
Reilun vuoden aikana nolla. Tosin välillä olen ollut osa-aikatöissä.
Vierailija kirjoitti:
3
Tässä ei kysytty montako hakemusta olet oma-aloitteisesti tehnyt.
Vaan kuinka monta työtarjousta olet saanut TE-toimiston kautta.
Ymmärsitkö eron?
Kerro, ellet. Voin selittää sitten.
Vierailija kirjoitti:
En ole työtön työnhakija mutta jos olisin niin en edes olettaisi saavani työtarjouksia, koska olisin "ykköslinjalainen".
Ei tietenkään! Eihän se edes ole TE-toimiston tehtävä yrittää työllistää vaan haastatella ja ............antaa karensseja?
Reilun neljän vuoden aikana ei yhtään, ei oo muutenkaan kuulunu minkäänlaisa yhteydenottoja.
En yhtään, mutta en ole ihan tyypillinen työnhakija, koska en ole täysin työkykyinen ja työkykyni selvittely on kesken. Työkokeilussa olen ollut kahdesti reilun vuoden sisällä, 2 kk kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään! Eihän se edes ole TE-toimiston tehtävä yrittää työllistää vaan haastatella ja ............antaa karensseja?
TE-toimiston tehtävät
• Työmarkkinoiden toimivuuden edistäminen turvaamalla osaavan työvoiman saatavuus ja tarjoamalla työtä hakeville mahdollisuuksia saada työtä
• kaikkien palvelulinjojen tavoitteena on henkilöasiakkaiden avoimille työmarkkinoille työllistymisen tukeminen
• Aloittavan yrittäjyyden vahvistaminen ja yritystoiminnan kehittäminen
TE-toimistojen tehtävä ei ole työpaikkojen välittäminen. Työnhakijan tehtävä on etsiä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TE-toimiston tehtävät
• Työmarkkinoiden toimivuuden edistäminen turvaamalla osaavan työvoiman saatavuus ja tarjoamalla työtä hakeville mahdollisuuksia saada työtä
• kaikkien palvelulinjojen tavoitteena on henkilöasiakkaiden avoimille työmarkkinoille työllistymisen tukeminen
TE-toimistojen tehtävä ei ole työpaikkojen välittäminen. Työnhakijan tehtävä on etsiä töitä.
Wau mitä ihailtavaa saivartelua! Olet ehtaa "asiantuntija"hastattelija-ainesta!
Miten niin kahden vuoden aikana? Kymmenen vuoden aikana tulos on täysi nolla.
Reilun vuoden aikana 0. Aika vähän ne ovat sieltä yhteydessä, kerran kävin jossain infossa ja n. puolen vuoden työttömyyden jälkeen oli vajaan viikon "työnhakuvalmennus", josta en kostunut kyllä mitään. Nyt pari päivää sitten soitti joku ja tarkisti tiedot. Ihan tyytyväisiltä ovat vaikuttaneet, vaikka olen koko aikana hakenut vain yhtä työpaikkaa. Olen aineenopettaja, eikä alueellani ole juurikaan ollut opepaikkoja avoinna.
0, Ja samoin 0 mitään muitakaan
käskyjä, ei edes millekään nuorten
toiminta-pajalle N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TE-toimiston tehtävät
Wau mitä ihailtavaa saivartelua! Olet ehtaa "asiantuntija"hastattelija-ainesta!
Aika monelle näyttää olevan epäselvää, mikä TE-toimiston tehtävä on. Kaikki eivät edes tiedä minkä palvelulinjan asiakkaita ovat. Ja jos joku todella kuvittelee, että TE-toimiston työtarjouksilla työllistyy, niin onhan hän ihan pihalla siitä, kuinka homma toimii.
Kuinka te noin vähän saatte työtarjouksia? Minä olen saanut jo yhden, vaikka vasta vajaa 3 kk työttömänä. Toivottavasti ne eivät ala minua pommittamaan työtarjouksilla, olen yli 50 eikä minua kukaan palkkaa. Ehkä ne ottavat jonkun silmätikuksi jota alkavat "työllistää" oikein olan takaa.
Olen ollut puoli vuotta työttömänä, ja tarjouksia on tullut kolme.
0