Mitä näistä peleistä pelaisin tänään? Pitkään odotettu vapaa alkoi!
Asennettuna ovat:
Skyrim, dragon age:O, dragon age:I, witcher 3, pillars of eternity, divinity:original sin, guild wars 2, sw:tor. Näistä vain läpipelattuja dragon aget. Eikä witcher 3 pyöri toistaiseksi tarpeeksi hyvin tällä koneella, koska paska cooleri.
Eli vaihtoehdoiksi oikeastaan jää vain skyrim, pillars, divinity, gw2 ja swtor. Tai sitten jokin muu mmorpg? Suosittele jotain, löytyy gog, steam ja origin :)
Kommentit (17)
Älä mitään paskaa pelaa vaan mene ulos live-elämään. Ensin píkku lenkille ja sitten suihkuun ja syömään ja kaljalle :)
Dragon Aget on suosikkejani, ne on pelattu läpi monta kertaa. Ja Skyrim. Itsekin aion tänään pelata jotain kun pääsen kotiin. Vapaa viikonloppu, lasi tai pari punaviiniä ja peli pyörimään. Parasta!
Kaikkein paras tietokonepeli, tätä ennen ja tämän jälkeen, on Kerbal Space Program.
Path of Exilessa on ainakin pelattavaa pitkäksi aikaa. Ilmaisena Steamissa. Ehkä hankalampi päästä sisään siihen kuitenkin... Itse aloin tykätä kunnolla vasta joskus 30 tunnin jälkeen. Itseääntoistava grindauspeli, kuten kaikki Diablo-kloonit, mutta erinomainen sellainen.
Mä en oo noista pelannu mitään. Itellä tällä hetkellä menossa borderlands 2 ja rocket leagueta kavereiden kanssa.
AjebdiH kirjoitti:
Mä en oo noista pelannu mitään. Itellä tällä hetkellä menossa borderlands 2 ja rocket leagueta kavereiden kanssa.
Borderlands 2 on helvetin kova! MMO-pelaajille etenkin Tiny Tinan DLC on pakollinen.
Vierailija kirjoitti:
En osaa paljon pelivinkkejä antaa, olen jumittunut ekaan Fableen ja muihin klassikkopeleihin ;) mutta onnittelut vapaasta! Nauti ja syö jotain hyvää. Tuo tunne on ihana! Hauskoja pelihetkiä!
Fable oli hauska peli :) Kananpoikasia huuleen ja sarvet alkaa kasvaa. Mutta miten ihmeessä jousipyssyllä ammuttaessa päähän, uhrin eli rosvon pää irtoaa? :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Älä mitään paskaa pelaa vaan mene ulos live-elämään. Ensin píkku lenkille ja sitten suihkuun ja syömään ja kaljalle :)
En juo alkoholia, koska saan moisesta migreenin. Lenkillä käyn joka päivä ja eilen tein suursiivouksen. Live-elämässä tulee myöskin vietettyä aikaa ihan kohtuullisesti. Enkä myöskään pelaa paskoja pelejä, siksi kysynkin mammoilta hyviä vinkkejä ;)
-ap
Oi kun pääsiskin pelaamaan taas Skyrimiä! Tosin tarttua varmaan hommata oikea pöytäkone siihen kun tämä läppäri ei jaksa kuin 30fps ultrilla.
Ite tykkään myös strategioista. Civ5 oli taas oikein mukava ja Total War on myös mukavan viihdyttävä. Napoleonista eteenpäin rupeaa olemaan pelattavia, sitä ennen on karseaa leegoa.
Skyrim on aika pomminvarma valinta. Jos yhden neuvon annan, niin pohdi hetki haarniskojen craftaamisen hmmm... kehitystä ennen kuin alat laittaa sinne pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Oi kun pääsiskin pelaamaan taas Skyrimiä! Tosin tarttua varmaan hommata oikea pöytäkone siihen kun tämä läppäri ei jaksa kuin 30fps ultrilla.
Ite tykkään myös strategioista. Civ5 oli taas oikein mukava ja Total War on myös mukavan viihdyttävä. Napoleonista eteenpäin rupeaa olemaan pelattavia, sitä ennen on karseaa leegoa.
Äläs nyt hei, vanhat Total Warit ovat juuri parhaita. Poikkeuksena uusista Shogun 2, aijai että tiukka.
Harmi kun Witcher 3 ei toimi koneella, olisi meinaan ehdottomasti paras noista. Witcher 2 muuten on myös läpipelaamisen arvoinen, ja varmaan pyörisi sun koneella! Sen saa tosi halvalla kun on jo vanhempi peli,
Itse en jostain syystä tuosta Skyrimistä tykännyt vaikka on niin hehkutettu. Pelasin kyllä läpi, mutta alkoi aika ääkkiä tuntua lähinnä työltä, joka pitää hoitaa enkä niin kauheasti nauttinut siitä. En edes tiedä miksi, koska peligenre on juuri sitä mistä yleensä tykkään mutta jotenkin ei vaan napannut. Sama Dragon Age: Originsin kanssa, 10 tunnin jälkeen pitkästytti. Mutta Inquisitionista taas nautin paljon, ehkä se onv aan paremmat grafiikat jotka on mulle niin tärkeitä.
Tänään pillarsia ja ehkä myöhemmin skyrimiä. Skyrimissä yksi pirullinen bugi häiritsee, eli pelin randomilla kaatuminen. Viimeksi kaatui pari kertaa kun kävelin ulos Saarthaalista. Tai sitä ennen pikasavetuksen aikana. Ärsytti hiukan loottia tavarat ja juosta lohikäärmeseinälle monta kertaa uudelleen. Noh ei sentään tarvinnut tapella saman zombin kanssa uudelleen ja uudelleen. :D
Skyrim, joo! Siinä menikin loppuviikko... :D
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun Witcher 3 ei toimi koneella, olisi meinaan ehdottomasti paras noista. Witcher 2 muuten on myös läpipelaamisen arvoinen, ja varmaan pyörisi sun koneella! Sen saa tosi halvalla kun on jo vanhempi peli,
Itse en jostain syystä tuosta Skyrimistä tykännyt vaikka on niin hehkutettu. Pelasin kyllä läpi, mutta alkoi aika ääkkiä tuntua lähinnä työltä, joka pitää hoitaa enkä niin kauheasti nauttinut siitä. En edes tiedä miksi, koska peligenre on juuri sitä mistä yleensä tykkään mutta jotenkin ei vaan napannut. Sama Dragon Age: Originsin kanssa, 10 tunnin jälkeen pitkästytti. Mutta Inquisitionista taas nautin paljon, ehkä se onv aan paremmat grafiikat jotka on mulle niin tärkeitä.
Witcher 3 "toimii" kyllä 30fps:llä rajoitettuna, mutta menuissa hiiri lagaa ja liikkuu kuin hidastetussa filmissä :D Toinen ongelma on joissakin paikoissa taustamölyn eli ambientin omituinen säröily. Jaksoin noiden selkeiden ongelmien kanssa pelata peliä reilun kymmenen tuntia. Näyttis kyllä jaksais pyörittää mutta eivät ole ihan Asuksella miettineet tarkkaan läppäriä suunnitellessaan, että se tarvitsee järeemmän tuuletuksen. Kaikki aikaisemmat witcherit kyllä löytyy, ne vaan pitäisi asentaa :)
Da:I pyörii ihan nätisti pakotettuna 30fps:ään. Ilman rajoitusta freimit olis ollu ihan mitä sattuu, välillä 10 ja sitten yhtäkkiä 67. :D
En osaa paljon pelivinkkejä antaa, olen jumittunut ekaan Fableen ja muihin klassikkopeleihin ;) mutta onnittelut vapaasta! Nauti ja syö jotain hyvää. Tuo tunne on ihana! Hauskoja pelihetkiä!