Lue keskustelun säännöt.
"onko minulla oikeus tehdä sitä ja tätä" -aloitukset
23.09.2016 |
Mitäs jos katsoisitte vaikka lakikirjasta, sen sijaan, että kyselisitte täällä tyhmiä?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Nuo kysyjät kai hakee mammojen käsitystä jonkun toiminnan sosiaalisesta hyväksyttävyydestä. Ei niinkään laintulkintaa.
Kannattaisi kirjoittaa se siihen, niin ei tulisi sekaannuksia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nuo kysyjät kai hakee mammojen käsitystä jonkun toiminnan sosiaalisesta hyväksyttävyydestä. Ei niinkään laintulkintaa.