Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä joskun päiviä kun ihmiset tuijottavat teitä?

Vierailija
23.09.2016 |

En tajua. Eilen tulin salilta. Olin käynyt suihkussa, hiukset vedin märkänä ponnarille ja lähdin kauppaan. Useampi ihminen tuijotti mua pitkään. En ole tällaista huomannut. Tuli kamalan ahdistunut olo. Koitin naamaani, että olinko unohtanut levittää kasvovoiteen. Ei ollut unohtunut. Kokeilin olinko jättänyt housujen vetskarin auki.. Sekin oli kiinni. Oli pakko syöksyä sokoksen vaateosastolle etsimään peili. Peilasin itseni läpi, en huomannut mitään poikkeavaa. Yksi myyjäkin katsoi huomiota herättävän pitkään. En tajua mist voi johtua. Kävin myös yhdessä toisessa kaupassa, jonossa kassalla yksi mies kääntyi kolme kertaa katsomaan. Todella ahdistava olo tuli. Lähdin äkkiä töihin. Onko teillä koskaan tällaista? En ole lihava. Ihan tavallisen näköinen. Meikitön, en huomiota herättävän kaunis, mutten rumakaan. Ihan tavis tapaus. Päällä mulla oli harmaat farkut ja ohut juoksutakki.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaiken aikaa, mutta eipä enää sentään naureskele ku tietävät että olen vittumainen akka

Miten ne sen "tietävät"? Usein sellainen ihminen, joka ensin vaikuttaa hyvin tympeältä, onkin oikeasti todella mukava ihminen.

Ei ulkonäöstä voi mitään päätellä (eikä juoruja kannata uskoa)......

Vierailija
22/22 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin aika sitten kaunis ja tyylikäs vastaantuleva nainen seurasi "sen" näköinen ilme naamalla että meinasi kävellä valopylvästä päin. Olin käynyt onnistuneesti asioimassa ja kävelin ilmeisen tyytyväisenä tiukassa pyöräilyasussani kesäistä kävelykatua pyörälleni. Taisi meitä molempia tapaus naurattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi