Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudun hoitaa muuton miehen kanssa kahdestaan

Vierailija
23.09.2016 |

Tää on oikeesti rankkaa. Aikasemmat muutot mies hoitanut kavereidensa kanssa. Juon kahvia lattialla ja nyt jos koskaan tarvitsisin laittomia piristeitä tai jotain. Mulla on vielä brutaalit menkat tällä hetkellä. Ulkonakin niin masentava keli.. onneks lapsi on tänään yökylässä niin saa edes nukkua. Miks tän elämän täytyy olla näin rankkaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule sehän käy hyvästä kuntoilusta. Ja jos ette valita vaan hassuttelette välillä niin kivaa kahdenkeskistä aikaa.

Sulla on kuitenkin vessa käytettävissä ja kahvia jne. Its nautein vaikka olin sirkkelillä töissä 12 tuntia kevät talvella. Eikä minkäänlaista vessaa käytettävissä vaan metsässä olis joutunut käymään jos en olis pidätellyt. Ja joo menkat muullakin silloin.

Minulla menkat ei ole juuri ollenkaan kipeät jos liikkuu paljon. Ehkä sullakin on tälläkertaa vähemmän menkkakipuja muuton ansiosta.

Tsemppiä ap!

Vierailija
2/16 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitanut omat muuttoni ihan itse- ilman miestä. Voi voi ja vali-vali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaminen on aina rankkaa. Paitsi silloin, jos ei ole tarvinnut pistää itse tikkua ristiin muuton vuoksi vaan joku toinen on hoitanut muutot. Sanoit, että "aikaisemmat muutot" eli tämä muuttonne on siis vähintään kolmas? Muutatteko kovinkin usein vai onko ajankohta vain sellainen, että muuttoapua ei ole ollut mahdollista saada? Entä sinun kaverisi, jos miehen kaverit eivät tule muuttoavuksi? Myöskin muuttofirmat tekevät muuttoja, jos ei halua/voi itse tehdä.

Vierailija
4/16 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsisi muutossa ulkopuoliset, koska ne ei ymmärtäisi tilanteeseen liittyvää tunnelatausta. Tosin mun ei olekaan tarvinnut muuttaa painavia "ikuisia" huonekaluja, koska olen ymmärtänyt ostaa kertakäyttöisempää.

Vierailija
5/16 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi. Minä olin pahasti kipeä ja pääsin muuttopäivänä sairaalasta, ja mies hoiti muuton 12 ja 15 v. kanssa pakettiautolla ja nokkakärryillä, minä olin vaan vahtina. Ei ollut muuuta muuttoapua. Kersat mm. kantoi sohvan ja sängyn iskän kanssa kerrostalon ylimpään kerrokseen.

Etkähän sä siitä hengissä selviä.

Vierailija
6/16 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen pari kertaa hoitanut muuton miehen kanssa kahdestaan, kun "yllättäen" muuttoapureille tuli muuta menoa.

Ja ihan hyvin nuo muutot on sujunu, saatiin miehen kanssa kaksin isommatkin tavarat kannettua vaikka en mikään riski olekaan.

Toivottavasti olet edes pakannut jo aiemmin kaiken ei tarpeellisen tavaran, ettei tarvitse muuton keskellä vielä aloittaa pakkaamistakin.

Vierailija
7/16 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun lapset on sentään hoidossa. Me ollaan tehty muutto alle kouluikäisten lasten ja mieheni kanssa .

Vierailija
8/16 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin muuto vaatii järjestelykykyä ja töitä pitää tehdä. Hyvä niin

Vierailija
9/16 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

Vierailija
10/16 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän ihan häikästyy kun kruunu kiiltää niin kovasti.

Vierailija
11/16 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa muuttanut yksin monta kertaa, oli pakettiauto siihen aikaan. Kerran muutin vappuaattona, mukavaa oli kantaa kamoja yksin sisään, kun koko muu talo veti känniä.

Vierailija
12/16 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidänkin muutot on aina kaksin hoidettu. Viimeksi olin puolivälissä raskautta. Tosin oma häpee ku ei kehtaa oikein apua pyytää saati maksaa muuttomiehille. Onneksi nyt ei oo enää ollu muuttoja ku oma talo ostettu.

Vierailija
13/16 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä.

Minä muuttanut miehen kanssa kahdestaan omakotitalosta rivitaloon kahdestaan , raskaana.

Ihme valittajia olemassa.

Vierailija
14/16 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttopalveluitakin on olemassa. Tuovat pakkauslaatikot, kantavat kamat uuteen paikkaan, hakevat laatikot myöhemmin pois. Eikä tarvitse vaivata kavereita! Ehkä vielä ehdit saamaan apua, jos soitat kaikki muuttofirmat läpi.

Vierailija
15/16 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

me muutettiin myös yksin.. Oli 3v lapsi "jaloissa" ja mies pitkää päivää töissä, huippuna olin raskaana 38viikolla! Lapsi tykkäs olla pikku kantoapuna leluissa ym 😄 hengissä ollaan ja synnytys alkoi kaksi päivää muutosta.

Vierailija
16/16 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä välillä on.

Kaveri osti vanhan mummonmökin, ihmetteli kun ikkunattomassa puuvajassa oli tapettia seinillä. Myyjä, vanha mies kertoi, et talvisodan syttyessä mökki oli vielä kesken ja äiti kolmen lapsen kanssa, yksi vastasyntynyt, asui talvisotatalven siinä puuvajassa. Siinä sulle perspektiiviä kurjuuteesi.