Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin ulos, kieltäytyi, mutta kahville voisi kuulemma mennä

Vierailija
23.09.2016 |

Pyysin tosiaan tätä ulos, kertoi että seurustelee, mutta seuraavassa lauseessa totesi, että voidaanhan sitä silti mennä kahville, vaikka tietenkin odotukset ovat eri.

Onko tämä okei??

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitsi kahveista, koska ei halunnut nolata sua, kun olit pyytänyt varattua ulos, joten häa heitti sulle pallon "juu, mennään ilmanbmuuta vaan kahveille jutustelemaan kavereina"

Mitä helvettiä? Miks teidän naisten pitää olla tämmösiä? Jos olette suhteessa niin miks ette voi mainita siitä jo ennen? Tälläkin olis tilaisuuksia ollut vaikka kuinka. En mä ajatuksia osaa lukea

Ap

Ite aiheutan välillä tahattomasti tällaisia tilanteita. Joskus vaan miehet kuvittelevat ystävällisyyden tarkoittavan flirttiä. Olen ulospäinsuuntautunut, jutustelen ja vitsailen ihmisten kanssa melko rennosti, ja jotkut haluavat ymmärtää tämän flirttailuksi.

On myös todella hassua ilmoittaa oma parisuhdestatus tavallisen juttelun yhteydessä. Jos mies vaikuttaa liian kiinnostuneelta, niin saatan ujuttaa keskusteluun jonkun "joo se oli tosi hyvä leffa, katottiin se miehen kanssa viime viikolla" -tyylisen kommentin.

Eli vajaan puolen vuoden aikana, lähes päivittäin myös yksityiselämästä laajasti jutellessa et koskaan tule mainineeksi miestäsi? Siis ihan maininneeksi, vaikka ohimennen? Ei siitä mitään numeroa tarvitse tehdä tietenkään .

Flirttiä mm puheet mun seksielämästä, ulkonäön hyvinkin henkilökohtainen kehuminen, selän sively, hauiksen puristelu..

Ap

Vaikea sanoa tarkasti kun ei ole nähnyt tyyliä ja asiayhteyttä, mutta minusta tuosta listauksestasi ainoastaan hauiksen puristelu on tulkittavissa selväksi flirtiksi (paitsi jos se on tehty humoristiseen sävyyn). Kaikkia muita minä teen ihan surutta (naispuolisten) ystävieni kanssa enkä missään nimessä tarkoita niitä flirttaamiseksi. Miespuolisten ystävien suhteen olen vähän pidättyväisempi, mutta se on oma ongelmani, olen vähän jäykkis ja ekstrahuolestunut siitä, etten lähetä vääriä signaaleja. On hienoa, jos muut osaavat olla vapautuneemmin ja luontevammin omia itsejään.

Vierailija
22/35 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottaki on okei. Tiiätkö ku jotkut ihmiset haluu tutustuu muihinkin kuin omaan kumppaniin. Näitä muita voidaan sitten kutsua kavereiksi

Kavereilla ei kyllä yleensä ole toisiaan kohtaan romanttisia odotuksia ja haaveita. Varsinkaan kun toinen osapuoli on parisuhteessa.

Olisiko sinusta ok, että miehesi alkaisi kahvittelemaan kahden kesken naisen kanssa, joka on häneen ihastunut?

Mietin itse samaa. Oman poikaystäväni suhteen en ainakaan yhtään tykkäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrot melkein minusta, tosin en ole koskettanut hauista tms. Oma parisuhde on hajoamispisteessä ja olen vahvasti ihastunut toiseen.  Siis kyllä - me varatutkin naiset voi ihastua .  

Luulen että tässä on naisella myös tunteita sinua kohtaan. Hän on säikähtänyt tilannetta ja haluaa edetä hitaasti.  Ehkä siitä ei tule mitään, mutta aika näyttää. 

Lähde kahville ja jutelkaa rauhassa. Saat ainakin pitää hänet ystävänä.

Vierailija
24/35 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä, että ap:sta tuntuu pahalta saada kuulla että kiinnostuksen kohde onkin varattu. Mutta minusta on ihan normaalia, ettei hän ole kuuluttanut parisuhdestatustaan aiemmin. Eivät kaikki mainosta sitä täysillä. Kyseessä voi myös olla jokin suhteellisen uusi kehityskulku, jolloin on ihan fiksua pitää aluksi matalaa profiilia.

Minusta ystäväsi toimi suoraselkäisesti kun hän heti kysymyksen tultua ajankohtaiseksi ilmoitti seurustelustaan. Hän myös ilmaisi toiveensa jatkaa tuttavuutta sinun kanssasi. Eli hän nauttii seurastasi eikä halua johtaa sinua harhaan. Minusta toimintana erittäin okei.

On tietysti oma asiasi, näetkö naisella mitään arvoa ystävänä tai että onko mielipahasi romanttisten haaveidesi romahdettua sen verran suuri, ettet koe kykeneväsi hänen kanssaan pelkkään ystävyyteen.

Olipas mukava viesti, kiitos tästä! Pidän naisesta kyllä , myös ystävänä, mutta tällä hetkellä en ehkä pysy pelkkää kaveruuteen :(

Ap

No, ehkä vähän myöhemmin sitten kun olet päässyt pahimmasta pettymyksestä yli! Tsemppiä sinulle ap :)

Vierailija
25/35 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitsi kahveista, koska ei halunnut nolata sua, kun olit pyytänyt varattua ulos, joten häa heitti sulle pallon "juu, mennään ilmanbmuuta vaan kahveille jutustelemaan kavereina"

Mitä helvettiä? Miks teidän naisten pitää olla tämmösiä? Jos olette suhteessa niin miks ette voi mainita siitä jo ennen? Tälläkin olis tilaisuuksia ollut vaikka kuinka. En mä ajatuksia osaa lukea

Ap

Ite aiheutan välillä tahattomasti tällaisia tilanteita. Joskus vaan miehet kuvittelevat ystävällisyyden tarkoittavan flirttiä. Olen ulospäinsuuntautunut, jutustelen ja vitsailen ihmisten kanssa melko rennosti, ja jotkut haluavat ymmärtää tämän flirttailuksi.

On myös todella hassua ilmoittaa oma parisuhdestatus tavallisen juttelun yhteydessä. Jos mies vaikuttaa liian kiinnostuneelta, niin saatan ujuttaa keskusteluun jonkun "joo se oli tosi hyvä leffa, katottiin se miehen kanssa viime viikolla" -tyylisen kommentin.

Eli vajaan puolen vuoden aikana, lähes päivittäin myös yksityiselämästä laajasti jutellessa et koskaan tule mainineeksi miestäsi? Siis ihan maininneeksi, vaikka ohimennen? Ei siitä mitään numeroa tarvitse tehdä tietenkään .

Flirttiä mm puheet mun seksielämästä, ulkonäön hyvinkin henkilökohtainen kehuminen, selän sively, hauiksen puristelu..

Ap

Sorry ap, jotkut ihmiset hakevat jännitystä elämään flirttailemalla, ilman aikomustakaan viedä asiaa sen pitemmälle. Ja tämä ei ole sukupuolisidonnaista..

Vierailija
26/35 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Vaikea sanoa tarkasti kun ei ole nähnyt tyyliä ja asiayhteyttä, mutta minusta tuosta listauksestasi ainoastaan hauiksen puristelu on tulkittavissa selväksi flirtiksi (paitsi jos se on tehty humoristiseen sävyyn). Kaikkia muita minä teen ihan surutta (naispuolisten) ystävieni kanssa enkä missään nimessä tarkoita niitä flirttaamiseksi. Miespuolisten ystävien suhteen olen vähän pidättyväisempi, mutta se on oma ongelmani, olen vähän jäykkis ja ekstrahuolestunut siitä, etten lähetä vääriä signaaleja. On hienoa, jos muut osaavat olla vapautuneemmin ja luontevammin omia itsejään.

Niinpä. Eihän tuossa mitään flirttaavaa ole. Itsekin silittelen kaikkien tuttujen selkiä ja sitten olen toooosi yllättynyt, kun luulevat että flirttaan :D

Vierailija
27/35 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te tunnette entuudestaan? Missä tilanteessa pyysit ulos? Etkö udellut tuttavilta, onko hän mahdollisesti varattu? Mikä on fb-status? Vai haaveiletko vaan jotain tollasta tapahtuvaksi?

Vierailija
28/35 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek!

Vierailija
29/35 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi, varsinkin jos teillä on (mielestäsi) molemminpuolista flirttiä ollut ja toinen on varattu niin kahvittelu kaverimerkeissä kuulostaa aika absurdilta.

Vierailija
30/35 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei tollanen käytös kyllä mihinkään tavanomaiseen tuttavuuteen kuulu, tai sit mulla on poikkeuksellisen iso fyysinen reviiri? En mä mene ihan helposti edes ystävien iholle tolla tavalla, saati (työ/harrastus)kavereiden. Ja ystävät on sellasia joiden parisuhdestatus on tiedossa.

Vierailija
31/35 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ei tollanen käytös kyllä mihinkään tavanomaiseen tuttavuuteen kuulu, tai sit mulla on poikkeuksellisen iso fyysinen reviiri? En mä mene ihan helposti edes ystävien iholle tolla tavalla, saati (työ/harrastus)kavereiden. Ja ystävät on sellasia joiden parisuhdestatus on tiedossa.

Mietin kanssa, että ketkä ovat ne ihmiset, jotka käyttäytyvät tuttujen tai kaverien kanssa näin?

Vierailija
32/35 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan selvä tilanne. Kun pyysit ulos, halusi tehdä selväksi, että on varattu, mutta ei kieltäytynyt kaveripohjaisesta kahvittelusta. Sehän on sitten sinun/ teidän päätettävissä, haluatteko sinne kahville muuten vain lähteä.

Vierailija
33/35 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava lortto! Jos ei saa omalta kumppaniltaan tarpeeksi kehuja ja pitää mennä huoraamaan on syytä hankkia pitkä köysi ja etsiä korkea paikka jossa voi sitten laittaa kaulaansa suomalaisen perinne solmion... tai sitten mennä itseensä ja vaihtaa kumppania.

Vierailija
34/35 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen ja omistautuvainen kirjoitti:

Oksettava lortto! Jos ei saa omalta kumppaniltaan tarpeeksi kehuja ja pitää mennä huoraamaan on syytä hankkia pitkä köysi ja etsiä korkea paikka jossa voi sitten laittaa kaulaansa suomalaisen perinne solmion... tai sitten mennä itseensä ja vaihtaa kumppania.

Mitä helvettiä nyt taas??

Vierailija
35/35 |
28.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole vissiin koskaan kuullut "päiväkahveista"...

Voihan toki olla, että mies yritti hätäpäissään pehmentää tuollaisella ympäripyöreällä heitolla (ei siis oikeasti halua kahvitella kanssasi).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi