Pyysin ulos, kieltäytyi, mutta kahville voisi kuulemma mennä
Pyysin tosiaan tätä ulos, kertoi että seurustelee, mutta seuraavassa lauseessa totesi, että voidaanhan sitä silti mennä kahville, vaikka tietenkin odotukset ovat eri.
Onko tämä okei??
Kommentit (35)
No tottaki on okei. Tiiätkö ku jotkut ihmiset haluu tutustuu muihinkin kuin omaan kumppaniin. Näitä muita voidaan sitten kutsua kavereiksi
Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa on kahvilla käymisessä?
Jos toinen eli siis minä on romanttisesti kiinnostunut siis. En haluais pelkkää kaveruutta. Sinänsä ihan mukavasti vastattu, mutta toiveena ei ollut pelkkä kaveri-kahvit. Tunnetaan jo entuudestaan
Ap
Flirttiä on ollut jo monta kuukautta puolin ja toisin. Kumppanista ei koskaan tätä ennen maininnut. Luulin että olisi kiinnostunut, mutta olin siis väärässä. Senkin takia tuntuu kurjalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen eli siis minä on romanttisesti kiinnostunut siis. En haluais pelkkää kaveruutta. Sinänsä ihan mukavasti vastattu, mutta toiveena ei ollut pelkkä kaveri-kahvit. Tunnetaan jo entuudestaan
Ap
aloit sitten varattua vikittelemään. Vai "tunnette" ennestään. Kyllä ainakin itse tiedän kavereitteni parisuhdestatukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
aloit sitten varattua vikittelemään. Vai "tunnette" ennestään. Kyllä ainakin itse tiedän kavereitteni parisuhdestatukset.
Ei ole kaveri kyseessä, enemmänkin tuttu nainen. Ja varmaan huomasit että kirjoitin, että ei ole kumppaniaan kertaakaan mainittu. Varatun kanssa en mitään halua, siks toi kahvittelukin jo arveluttaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jännämies... En lähtis.
Homojen hommaa
Mainitsi kahveista, koska ei halunnut nolata sua, kun olit pyytänyt varattua ulos, joten häa heitti sulle pallon "juu, mennään ilmanbmuuta vaan kahveille jutustelemaan kavereina"
Vierailija kirjoitti:
Mainitsi kahveista, koska ei halunnut nolata sua, kun olit pyytänyt varattua ulos, joten häa heitti sulle pallon "juu, mennään ilmanbmuuta vaan kahveille jutustelemaan kavereina"
Mitä helvettiä? Miks teidän naisten pitää olla tämmösiä? Jos olette suhteessa niin miks ette voi mainita siitä jo ennen? Tälläkin olis tilaisuuksia ollut vaikka kuinka. En mä ajatuksia osaa lukea
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jos tunnette jo entuudestaan niin eikö kahvilla käyminen olisi hyvinkin perusteltua.
Vai ajatteletko niin että jos ei suhdetta tule niin sitten ei olla lainkaan tekemisissä?
Ihan vaan siksi kysyn tätä koska itse olen välillä ollut ihastunut kaveriin ja joskus kaverin mieheen tai johonkin muuhun lähellä olevaan henkilöön. Olen silti voinut tavata heitä ihan normaalisti vaikka toivetta lähimmästä suhteesta ei ole voinut lähteä toteuttamaan. Kivaa heidän kanssaan on ollut aikaa viettää joka tapauksessa. Ihan ilman romantiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä? Miks teidän naisten pitää olla tämmösiä? Jos olette suhteessa niin miks ette voi mainita siitä jo ennen? Tälläkin olis tilaisuuksia ollut vaikka kuinka. En mä ajatuksia osaa lukea
Ap
Musta yleensä aika luonnostaan tulee joku maininta kumppanista, vaikka että poikaystävän kanssa juteltiin asiasta. En osaa tosiaan lukea ajatuksia, sormukset sentään sormesta huomaan. Varattuihin en koskis pitkällä tikullakaan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska ehkä kaikki naiset (tai miehet) eivät automaattisesti oleta, että kaikki ovat heistä kiinnostuneita? Tai ehkä ylipäätään eivät puhu itsestään aina me-muodossa tai koe tarpeelliseksi tuoda julki parisuhdestatustaan jokaisessa käänteessä?
En minäkään automaationa jutellessani jonkun kanssa koe tarpeelliseksi sanoa "olen muuten sinkku" tmv :D
Jotkut varatut tykkää kohottaa itsetuntoaan flirttaamalla. Parisuhdetta ei mainita, koska silloinhan flirttaamalla loppuisi. Joskus sitten käy näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ite aiheutan välillä tahattomasti tällaisia tilanteita. Joskus vaan miehet kuvittelevat ystävällisyyden tarkoittavan flirttiä. Olen ulospäinsuuntautunut, jutustelen ja vitsailen ihmisten kanssa melko rennosti, ja jotkut haluavat ymmärtää tämän flirttailuksi.
On myös todella hassua ilmoittaa oma parisuhdestatus tavallisen juttelun yhteydessä. Jos mies vaikuttaa liian kiinnostuneelta, niin saatan ujuttaa keskusteluun jonkun "joo se oli tosi hyvä leffa, katottiin se miehen kanssa viime viikolla" -tyylisen kommentin.
Mitä noloa on pyytää toista ihmistä ulos? Eikö tämä silloin kerro, että ulospyydetty on ainakin ulospyytäjän silmissä viehättävä ja kiinnostava persoona? Mitä noloa tässä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ite aiheutan välillä tahattomasti tällaisia tilanteita. Joskus vaan miehet kuvittelevat ystävällisyyden tarkoittavan flirttiä. Olen ulospäinsuuntautunut, jutustelen ja vitsailen ihmisten kanssa melko rennosti, ja jotkut haluavat ymmärtää tämän flirttailuksi.
On myös todella hassua ilmoittaa oma parisuhdestatus tavallisen juttelun yhteydessä. Jos mies vaikuttaa liian kiinnostuneelta, niin saatan ujuttaa keskusteluun jonkun "joo se oli tosi hyvä leffa, katottiin se miehen kanssa viime viikolla" -tyylisen kommentin.
Eli vajaan puolen vuoden aikana, lähes päivittäin myös yksityiselämästä laajasti jutellessa et koskaan tule mainineeksi miestäsi? Siis ihan maininneeksi, vaikka ohimennen? Ei siitä mitään numeroa tarvitse tehdä tietenkään .
Flirttiä mm puheet mun seksielämästä, ulkonäön hyvinkin henkilökohtainen kehuminen, selän sively, hauiksen puristelu..
Ap
Ymmärrän kyllä, että ap:sta tuntuu pahalta saada kuulla että kiinnostuksen kohde onkin varattu. Mutta minusta on ihan normaalia, ettei hän ole kuuluttanut parisuhdestatustaan aiemmin. Eivät kaikki mainosta sitä täysillä. Kyseessä voi myös olla jokin suhteellisen uusi kehityskulku, jolloin on ihan fiksua pitää aluksi matalaa profiilia.
Minusta ystäväsi toimi suoraselkäisesti kun hän heti kysymyksen tultua ajankohtaiseksi ilmoitti seurustelustaan. Hän myös ilmaisi toiveensa jatkaa tuttavuutta sinun kanssasi. Eli hän nauttii seurastasi eikä halua johtaa sinua harhaan. Minusta toimintana erittäin okei.
On tietysti oma asiasi, näetkö naisella mitään arvoa ystävänä tai että onko mielipahasi romanttisten haaveidesi romahdettua sen verran suuri, ettet koe kykeneväsi hänen kanssaan pelkkään ystävyyteen.
Vierailija kirjoitti:
No tottaki on okei. Tiiätkö ku jotkut ihmiset haluu tutustuu muihinkin kuin omaan kumppaniin. Näitä muita voidaan sitten kutsua kavereiksi
Kavereilla ei kyllä yleensä ole toisiaan kohtaan romanttisia odotuksia ja haaveita. Varsinkaan kun toinen osapuoli on parisuhteessa.
Olisiko sinusta ok, että miehesi alkaisi kahvittelemaan kahden kesken naisen kanssa, joka on häneen ihastunut?
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä, että ap:sta tuntuu pahalta saada kuulla että kiinnostuksen kohde onkin varattu. Mutta minusta on ihan normaalia, ettei hän ole kuuluttanut parisuhdestatustaan aiemmin. Eivät kaikki mainosta sitä täysillä. Kyseessä voi myös olla jokin suhteellisen uusi kehityskulku, jolloin on ihan fiksua pitää aluksi matalaa profiilia.
Minusta ystäväsi toimi suoraselkäisesti kun hän heti kysymyksen tultua ajankohtaiseksi ilmoitti seurustelustaan. Hän myös ilmaisi toiveensa jatkaa tuttavuutta sinun kanssasi. Eli hän nauttii seurastasi eikä halua johtaa sinua harhaan. Minusta toimintana erittäin okei.
On tietysti oma asiasi, näetkö naisella mitään arvoa ystävänä tai että onko mielipahasi romanttisten haaveidesi romahdettua sen verran suuri, ettet koe kykeneväsi hänen kanssaan pelkkään ystävyyteen.
Olipas mukava viesti, kiitos tästä! Pidän naisesta kyllä , myös ystävänä, mutta tällä hetkellä en ehkä pysy pelkkää kaveruuteen :(
Ap