Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei helli

Vierailija
22.09.2016 |

Näin viime viikonloppuna, kun joku aivan tavallinen suomalaismies siveli julkisella paikalla vaimoaan. Ihan vain siis helli, ja se näytti heidän normitouhultaan. Sydän laski polviin jääkylmänä. Oma mies ei helli, ja kysyy joka kerta "mitä?" kun häntä katsoo silmiin. Tunnekylmiö saa hinkumaan ystävällisiä putkimiehiä ja nautiskelemaan soppaa kaksin käsin. Ollaanko tässä tulossa riettaaksi, giniaamutakkirouvaksi, joka huohottaa joka miehen perään?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies myös muuttui tuollaiseksi. Alkuhuumassa kyllä vielä kosketteli. Nyt minun pitäisi olla valmis seksiinkin tuosta vaan, vaikka mies ei ole huomannut minua koko päivänä, ei ole edes puhunut mitään, saati kosketellut ja itse en ole osannut odottaa mitään seksimeininkejä, ajattelen vaan nukkumaanmenoa. Mahdotonta ihan kylmiltään virittää itsensä kiimaiseksi. No sitten toivon vain että hoitaa hommansa nopeasti. Kyllä tässä on omat halut mennyt jo aikoja sitten, en tiedä kuinka kauan jaksan vain antaa saamatta itse mitään.

Ota asia puheeksi, mitä pikemmin sen tehokkaampaa? Miksi hyvä ihminen odottaisit enää yhtäkään kertaa sitä, että sinua käytetään kuin masturbaatiovälinettä ja suostut käyttöön. 

Sanot ihan noin tänään, että "omat halut mennyt jo aikoja sitten, en tiedä kuinka kauan jaksan vain antaa saamatta itse mitään. "

Ja sitten "erotaan, haluan rakkautta ja hellyyttä ja lämpöä, enkä että minuun tyhjennetään säkit. Rakastelu, se ei onnistu, koska meillä ei ole rakkautta. On aika erota." 

Epäilen että mies yrittää säilyttää tilanteen ennallaan, ei halua erota. Koska hänellä on tällä tarpeet tsekissä. Mutta kuuntele itseäsi ja sitä mitä ei ole. Rakkautta. 

Näillä sanoin, kohti uutta ilmanalaa! Tsempit. 

Vierailija
22/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitää alkaa lihoaan nyt.

Jos mies ei huomioi niin nainen lihoo aina. Tän palstan viisaat on niin sanonu monta kertaa.

(vaativan alan asiantuntijat )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi kivaa! ;(

Peppukivaa?

Vierailija
24/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti jaksaa jotain hellimistä, kun on 3- vuorotyöt, lainanmaksut, lastenhoito, iäkkäät vanhemmat, puutarhanhoito , kotityöt. Lisänä tämä korona. Sitä on niin väsynyt, että hyvä kun jaksaa selviytyä päivästä toiseen. Jokainen päivä on sumua.

Vierailija
25/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti jaksaa jotain hellimistä, kun on 3- vuorotyöt, lainanmaksut, lastenhoito, iäkkäät vanhemmat, puutarhanhoito , kotityöt. Lisänä tämä korona. Sitä on niin väsynyt, että hyvä kun jaksaa selviytyä päivästä toiseen. Jokainen päivä on sumua.

No jos ei jaksa niin sitten sitä ei tarvitse saada/antaa. Kukin tyylillään. Itse kaipaan kosketusta ja pieniä kauniita eleitä.

Vierailija
26/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, no helli hyvä inehmo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä