Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei helli

Vierailija
22.09.2016 |

Näin viime viikonloppuna, kun joku aivan tavallinen suomalaismies siveli julkisella paikalla vaimoaan. Ihan vain siis helli, ja se näytti heidän normitouhultaan. Sydän laski polviin jääkylmänä. Oma mies ei helli, ja kysyy joka kerta "mitä?" kun häntä katsoo silmiin. Tunnekylmiö saa hinkumaan ystävällisiä putkimiehiä ja nautiskelemaan soppaa kaksin käsin. Ollaanko tässä tulossa riettaaksi, giniaamutakkirouvaksi, joka huohottaa joka miehen perään?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies ei alennu sille tasolle että hipelöi naista huomion toivossa. Jännämies odottaa, että nainen juoksee HÄNEN perässään. Joku tavis betalassukka kähmii naistaan julkisella paikalla koska on niin epävarma että odottaa vain milloin nainen nostaa kytkintä

Vierailija
2/26 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämies ei alennu sille tasolle että hipelöi naista huomion toivossa. Jännämies odottaa, että nainen juoksee HÄNEN perässään. Joku tavis betalassukka kähmii naistaan julkisella paikalla koska on niin epävarma että odottaa vain milloin nainen nostaa kytkintä

Ootko tullu ajatelleeks että jotkut ihmiset voi ihan aidosti rakastaa toisiaan ja niitä ei kiinnosta mitkään hiton tasoteoriat ja jännämies/alfa/beta/lassukka-horinat p**kan vertaa, vaan sitä toista hellitään siks kun sitä ihmistä rakastaa ja sille haluaa olla hyvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta unilelu. Ei ole miehen tehtävä sinua "helliä" jos et lapsena saanut tarpeeksi hellimistä.

T: Itsenäinen vahva mies

Vierailija
4/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ihmiset pysytte näissä suhteissa, joissa ei ole hellyyttä tai intohimoa? Mihin koko suhde perustuu? En ymmärrä.

Vierailija
5/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta unilelu. Ei ole miehen tehtävä sinua "helliä" jos et lapsena saanut tarpeeksi hellimistä.

Aviomiehen yksi tehtävä nimenomaan on helliä vaimoaan, kuten vaimonkin tulee helliä miestään ja heidän molempien tehtävä on lisäksi helliä lapsiaan.

Vierailija
6/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut exältä mitään hellyyttä. Ainoa kosketus oli kylmä kyynärpäällä torjunta ja paikalta pakeneminen. Monta vuotta itkin.

Tuli sitten ihana mies elämääni ja otti syliin. Eropäätös oli selvä.

Vierailija
7/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, miksi tosiaan olette yhdessä, jos romantiikka ja läheisyys puuttuu kokonaan? Enkä nyt tarkoita läheisyydellä jotain 5 min pumppausta pari kertaa viikossa.

Vierailija
8/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paneeko kuitenkin peppureikään?

Sun äiti harmittelee vielä nykyäänkin, kun isäsi ei tajunnut tehdä niin.

Vierailija
9/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten moro miehelle.

Vierailija
10/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELLI

SITÄ!

Vierailija
11/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi on yks piirre mitä etsin seurustelukumppanissa enkä aatellu tyytyy vähempään. Voihan aiheesta keskustella et hei kaipaisin tollasta ja sit päättää miten suhtautuu siihen ettei saa tai saa sitä

Vierailija
12/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellintä on alfautta. 

Kynnyskysymyksiä suhteeseen. Miten mies kohtelee. 

Se on EI tunnekylmyydelle ja pelaamiselle.

Hellintää ei tarvitse laskea, se voi olla joka päivä välittämisen osoittamista. Rakkaus on ilmassa.

Jos mies ei helli, en lähde suhteeseen. Minulla riittää hellyyttä mutta haluan samaa mieheltä. Hellivä mies on miehekäs nallekarhu, jonka sylissä tuntee <3tta. 

Jos AP haluaa muutosta, ei auta muu kuin suoraan puhua asiasta miehelle. Mutta jos mies on tunnekylmä, hän ei muutu. Tee johtopäätökset. 

Saat enemmän hellyyttä yksiksesi kuin tunnekylmän miehen kanssa, koska tunnekylmä tekee koko ajan miinusta sinuun. Torjuu, on kuin seinä, kylmää, pakkasta, jäässä, tiltissä. 

Itseksesi ilman tuota ilonpilaajaa huomaat kuinka oma lämpösi pääsee pintaan, kun se ei ole enää suhteessa seinään. Saat oman paikkasi auringossa. 

Vierailija
13/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies myös muuttui tuollaiseksi. Alkuhuumassa kyllä vielä kosketteli. Nyt minun pitäisi olla valmis seksiinkin tuosta vaan, vaikka mies ei ole huomannut minua koko päivänä, ei ole edes puhunut mitään, saati kosketellut ja itse en ole osannut odottaa mitään seksimeininkejä, ajattelen vaan nukkumaanmenoa. Mahdotonta ihan kylmiltään virittää itsensä kiimaiseksi. No sitten toivon vain että hoitaa hommansa nopeasti. Kyllä tässä on omat halut mennyt jo aikoja sitten, en tiedä kuinka kauan jaksan vain antaa saamatta itse mitään.

Vierailija
14/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinäkö hellit sitä miestäsi? miten? 

Vierailija
15/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka Monta minuuttia hänellä menee ejakulaatioon?

Vierailija
16/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista tuollainen helliminen.

Vierailija
17/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä tunnevammasia miehiä löydätte? Läheisyys, helliminen ja toisen huomioiminen kuuluu normaaliin parisuhteeseen. Ja nyt en puhu seksistä vaan kosketuksista, silityksistä, pienistä pusuista, kädestä pitämisestä. Onneksi mulla on mies joka huomioi mua joka päivä pitkin päivää.

Vierailija
18/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kivaa! ;(

Vierailija
19/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä iloa naiselle on kaltaisestasi miehestä?

Vierailija
20/26 |
06.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa semmoisen miehen mut ei toista voi pakottaa hellimään jos ei halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi