Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen orgasmi

Vierailija
22.09.2016 |

Millainen oli ensimmäinen orgasmisi ? Kuvaile tilanne.

Itse olin 12-vuotias ja olin kyllä kuullut itsetyydytyksestä mutta en ollut sitä vielä juurikaan kokeillut. Jostain syystä kerran suihkussa ollessani tuli jotenkin sellainen vähän "tuhma" olo ja laitoin pelkän hanan päälle ja menin lattialle istumaan niin, että vesi valui suoraan alapäähäni. Tuntui hyvältä ja tuli sellainen olo, että tahdon tehdä näin uudestaankin. Teinkin niin muutamalla suihkukerralla mutta lopetin aina kun tunne alkoi tuntua liian intensiiviseltä. En edes mieltänyt tätä silloin itsetyydytykseksi.
Yhdellä kerralla sitten tein hanahommaa taas ja tunne alapäässä alkoi olemaan jo todella vahva, yleensä tässä vaiheessa olisin normaalisti jo lopettanut mutta sillä kerralla päätin että pysyn tässä nyt vielä hetken ja onneksi tein niin, koska sieltä se tuli ihanasti räjähtäen, ensimmäinen orgasmi. Tajusin aika nopeasti mitä oli tapahtunut ja tuon jälkeen suihkussa käynnistä tulikin yksi lempipuuhistani. Onneksi myöhemmin sitten keksin vähän ekologisempia keinoja itsetyydytykseen ;)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 11v ja istuin sängynreunalla ja hiplailin kivikovana seisovaa munaani, se tuntui hyvälle. Aloin vetelemään esinahkaa edes taas ja tunne vain parani. Laukesin hetkessä lattialle, ja tunsin kovia nautinnon väristyksiä. Muna seisoi sitten loppupäivän, ja taisin vetäistä uudemmankin kerran käteen. Näin 20v tapahtuman jälkeen vieläkin muistelen lämmöllä sitä hetkeä. 

Vierailija
2/4 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista ihan ensimmäistä, mutta se tapahtui käsisuihkulla kylpyammeessa noin 8-vuotiaana. Ensimmäisen sormilla saadun muistan, olin kesämökin vintillä kun olin ehkä 11. Se tuntui suihkuun verrattuna hankalalta ja kummalliselta, mutta pakko vain oli jatkaa, kunnes melkein sattui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka tuli mullakin suihkulla, olin varmaan 8-9. Laitoin sen suihkun käsiosan lattialle niin että se suihkuosa suihkusi suoraan ylöspäin, ja menin lattialle polvilleni hajareisin sen yläpuolelle niin että suihku tuli suoraan haaroihin.  Edelleen seen samaa ja aina nopeasti tulee...  Sormin tuli varmaan 11v ekan kerran.

Vierailija
4/4 |
25.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöydän,sängyn jne. kulmaa vasten hangaten /painaen sopivalla korkeudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä