Olenko ainoa, jonka mielestä Brad Pitt ei ole mitenkään erityisen komea ja karismaattinen?
Olen yrittänyt miettiä, miksi tämä kyseinen elokuvatähti ei vetoa minuun, mutta on vaikea sanoa. Olisikohan liian kotikutoisen näköinen? Suomessa kun tuota miestyyppiä esiintyy suht taajaan. Hän voi olla ihan mahtava ihmisenä, mutta ulkoisesti hän on mielestäni aika tavallinen.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivumennen sanottuna: Angelina Jolie pukeutuu liikaa beigeen ja muihin haljuihin väreihin.
Yrittää muuttaa yhä sitä kovisgootti-nahkahousu-heroinchic-viiltelypahis -imagoaan. Yleensä tapahtuu just näin, että ruvetaan pukeutumaan konservatiivisesti. Huomatkaa myös se "presidentinvaimotukka".
Angelinalla on kyllä aivan ihanat hiukset! Sen vuoksi jotenkin epäilenkin, ettei olisi anorektikko vaan jotenkin luontaisesti tositosi hoikka, koska kyllä kai syömishäiriö näkyisi hiusten kunnossa? :)
en tykkää yhtään!jotenkin liian itserakkaan oloinen :/
Brad ja Johnny Depp ovat nuorena olleet komeita kolleja, nyt molemmat jo kovin elähtäneitä. Clooneyn poikamaisuus puree yhä, vaikka on näitä paljon vanhempi.
Av-mamma ei antais Pittille vaikka maksettais. Jotain tasoa pitää miehessä olla.
Olen mies ja pidän Bradia tosi komeana.
Vierailija kirjoitti:
Av-mammoilla onkin varaa arvostella Pittiä. Teidän tasonne on tukkarasvassa, paskanhajuisissa pieruverkkareissa ja palstalla notkumisessa.
Aijai, nyt meni jollakin tosifanilla tunteisiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et tietenkään ole ainoa. Vielä enemmän mua ihmetyttää Johnny Depp, George Clooney ja kaikista eniten David Beckham! Clooneylla nyt sentään on vissiin sana hallussa ja pilkettä silmäkulmassa. Beckhamin ylistys on ollut mulle aina maailman kahdeksas ihme mutta olen iän myötä oppinnut sen kanssa elämään mutta ikinä en sitä tule ymmärtämään;)
Clooneyllä sana hallussa?
Voi olla että olen väärässä. Jonkun haastattelun näin hänestä ja Hugh Lauriesta ja vaikuttivat tosi fiksuilta ja filmaattisilta ja ennen kaikkea hauskoilta. Paljon mahdollista että satuin näkemään just sen yhden ja ainoan haastattelun missä Clooneylla juttu luisti tai sitten heillä on Hugn kanssa hyvä henkilö kemia ja onnistui siksi antamaan itsestään näppärämmän kuvan kun yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av-mammoilla onkin varaa arvostella Pittiä. Teidän tasonne on tukkarasvassa, paskanhajuisissa pieruverkkareissa ja palstalla notkumisessa.
Ja sulla meni muna pilluun viimeks 90-luvulla. Nih. ;oD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt. En ole fani. Huvittaa vain kuinka te paskamahaiset valaat kuvittelette, että teillä on mitään varaa arvostella ketään.
Olet maailman ainoa. Uniikki lumihiutale tosiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt. En ole fani. Huvittaa vain kuinka te paskamahaiset valaat kuvittelette, että teillä on mitään varaa arvostella ketään.
No jos et tunteella niin ainakin kovin tosissas otat tänkin jutun. Siellä on nyt hiekkaa bikiinissä tai speedossa pahemman kerran:DDD
Nuorena oli todella herkku, mutta Pitt ei valitettavasti ole ikääntynyt hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivumennen sanottuna: Angelina Jolie pukeutuu liikaa beigeen ja muihin haljuihin väreihin.
Yrittää muuttaa yhä sitä kovisgootti-nahkahousu-heroinchic-viiltelypahis -imagoaan. Yleensä tapahtuu just näin, että ruvetaan pukeutumaan konservatiivisesti. Huomatkaa myös se "presidentinvaimotukka".
Angelinalla on kyllä aivan ihanat hiukset! Sen vuoksi jotenkin epäilenkin, ettei olisi anorektikko vaan jotenkin luontaisesti tositosi hoikka, koska kyllä kai syömishäiriö näkyisi hiusten kunnossa? :)
Olen sairastanut anoreksian ja tukkani oli kaikki ne vuodet paksu ja kiiltävä. Hampaatkin säilyivät kunnossa. Muuten riuduin aivan olemattomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulla meni muna pilluun viimeks 90-luvulla. Nih. ;oD
Räjähdin nauruun !