Olenko ainoa, jonka mielestä Brad Pitt ei ole mitenkään erityisen komea ja karismaattinen?
Olen yrittänyt miettiä, miksi tämä kyseinen elokuvatähti ei vetoa minuun, mutta on vaikea sanoa. Olisikohan liian kotikutoisen näköinen? Suomessa kun tuota miestyyppiä esiintyy suht taajaan. Hän voi olla ihan mahtava ihmisenä, mutta ulkoisesti hän on mielestäni aika tavallinen.
Kommentit (36)
Minäkään en ole koskaan kauhean ihmeellisenä pitänyt. Ainoastaan Thelmassa ja Louisessa oli hot.
Nenä on ärsyttävä, silmäluomet roikkuvat silmien päällä ja ulkonäöstä puuttuu särmää.
koskaan en ole mitenkään hyvännäköisenä pitänyt, mun makuun enemmämkin tummahiuksiset ja harteikkaat miehet
En ole minäkään koskaan tajunnut hänen hehkutustaan.
Sivumennen sanottuna: Angelina Jolie pukeutuu liikaa beigeen ja muihin haljuihin väreihin.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Ihan kivan näköinen töpselinokka :)
On vähän siannaamaa juu.
Nuorena Pitt oli soma poika, nyt vuodet ovat riipineet. Ei ole erikoinen minusta. Tavis, joskin rikas sellainen.
No et tietenkään ole ainoa. Vielä enemmän mua ihmetyttää Johnny Depp, George Clooney ja kaikista eniten David Beckham! Clooneylla nyt sentään on vissiin sana hallussa ja pilkettä silmäkulmassa. Beckhamin ylistys on ollut mulle aina maailman kahdeksas ihme mutta olen iän myötä oppinnut sen kanssa elämään mutta ikinä en sitä tule ymmärtämään;)
Vierailija kirjoitti:
Nuorena Pitt oli soma poika, nyt vuodet ovat riipineet. Ei ole erikoinen minusta. Tavis, joskin rikas sellainen.
Niinpä, nuoruus sopi Pittille. Katsokaapa vaikka legends of the fall, voi lääh.
Vierailija kirjoitti:
No et tietenkään ole ainoa. Vielä enemmän mua ihmetyttää Johnny Depp, George Clooney ja kaikista eniten David Beckham! Clooneylla nyt sentään on vissiin sana hallussa ja pilkettä silmäkulmassa. Beckhamin ylistys on ollut mulle aina maailman kahdeksas ihme mutta olen iän myötä oppinnut sen kanssa elämään mutta ikinä en sitä tule ymmärtämään;)
David osasi pelata jalkapalloa, mutta ne tatuoinnit menivät överiksi. Hävettäisi, jos omalla miehellä olisi kroppa täynnä töhryä.
Brad on minun mielestä ihana ja todella komea.
Vierailija kirjoitti:
Tässä viron beckham
Ei kiinnosta Brad. Viimeeksi oli komee joskus 2000-luvun alussa.
Hah, minäkin olen pitkään ihmetellyt samaa! Brad Pitt vaikuttaa jotenkin tasapaksulta ja persoonattomalta ulkonäkönsä puolesta (luonteesta en tiedä mitään). Onhan hän toki enemmän hyvännäköinen kuin ruma, ja joistain kuvakulmista katsottuna yllättävänkin hyvännäköinen, mutta kaiken kaikkiaan kuiteski nothing to write home about. Niinkuin joku aiempi sanoi, niin George Clooneyn pelastuksena on sentään se pilke silmäkulmassa, mutta Bland Pitt vain toljottaa ihan perusjampan elkein.
Joo ei, ei ole edes nuorempana painoksena vedonnut minuun. Ja kun vielä ei vaikuta kovin fiksulta ihmiseltäkään, niin ei voisi sanoa olevan karismaakaan. Hyvin se AJ:b pr-poppoo junaili nuo aikanaan "Hollywoodin ykköspariksi", kun eivät ole kummoisen lahjakkaita näyttelijöitäkään.
Voi olla se suomalaisen näköisyys. Vielä pahempi Leonardo DiCaprio, sellainen perussuomalainen vauvanaama. Matt Damonista tykkään jostain syystä silti.
Vierailija kirjoitti:
Clooneyllä sana hallussa?
Vierailija kirjoitti:
Sivumennen sanottuna: Angelina Jolie pukeutuu liikaa beigeen ja muihin haljuihin väreihin.
Yrittää muuttaa yhä sitä kovisgootti-nahkahousu-heroinchic-viiltelypahis -imagoaan. Yleensä tapahtuu just näin, että ruvetaan pukeutumaan konservatiivisesti. Huomatkaa myös se "presidentinvaimotukka".
Samaa mieltä. Ihan kivan näköinen töpselinokka :)