Suurin osa ihmisistä aiheuttavat minulle pahoinvointia ja ahdistusta, enkä voi sietää lapsia
Kaikista ahdistavin ihmisryhmä on ehdottomasti teinit. Voi jessus, että pitää sitten olla rasittavia. Ne silmien muljautukset ja ylimielinen asenne. Voi ällö!
En pidä erityisemmin myöskään pikkulapsista. Ne ovat rasittavia ja ärsyttäviä.
Ja sitten aikuiset ihmiset, v*ttu mitä p*skaa! Ne vasta ärsyttääkin. Minulla on vain oma perhe ja suku, jota siedän, muut ihmiset saavat minun puolestani vaipua unholaan. En jaksa enää edes yrittää löytää inhimillistä seuraa, sitä ei vaan ole.
Kommentit (26)
No onpas sinulla pienet pahoinvoinnin aiheet, jos teinit ja lapset saa noin pois tolaltaan. Älä ota liian tosissaan pikkujuttuja.
Näin on. Tuli mieleen tää: http://hs13.snstatic.fi/webkuva/sarjis/940/1306018938592?ts=716
:)
Vierailija kirjoitti:
Kaikista ahdistavin ihmisryhmä on ehdottomasti teinit. Voi jessus, että pitää sitten olla rasittavia. Ne silmien muljautukset ja ylimielinen asenne. Voi ällö!
En pidä erityisemmin myöskään pikkulapsista. Ne ovat rasittavia ja ärsyttäviä.Ja sitten aikuiset ihmiset, v*ttu mitä p*skaa! Ne vasta ärsyttääkin. Minulla on vain oma perhe ja suku, jota siedän, muut ihmiset saavat minun puolestani vaipua unholaan. En jaksa enää edes yrittää löytää inhimillistä seuraa, sitä ei vaan ole.
voi sinua :(
Parasta päivässä on, kun pääsee takaisin koulusta kotiin. Parhaita päiviä ovat etäpäivät, jolloin ei tarvitse mennä minnekään hengittämään muiden ilmaa.
t.superintrovertti
Ok. No Onnea vaan sun elämääs :) tiiätkö et ainoa joka kärsii tosta oot sä itse. Ei ne ällöttävät ihmiset. Sulla ois hiukan helpompi elämä kun keskittyisit oikeesti tärkeisiin asioihin esim niihin sun lähimpiis ja et kiinnittäis huomiota turhanpäiväsyyksiin eli niihin teineihin tai muihin ihmisiin ylipäätään. Hymy naamalle ja keskity mukaviin asioihin. Ihan vaan vinkkinä. Elämästä tulee paljon kevyempää. :)
Vierailija kirjoitti:
No onpas sinulla pienet pahoinvoinnin aiheet, jos teinit ja lapset saa noin pois tolaltaan. Älä ota liian tosissaan pikkujuttuja.
Sinun pahoinvointisi aiheet ovat totta kai oikeampia ja parempia.
Mutta arvaapa mitä?
Älä ota niitä tosissaan!
Minua ainakin toiset ihmiset raivostuttavat todenteolla, ja olen erakoitunut.
Väittäisin että yli 7 miljardia ihmistä on ISO pahoinvoinnin aihe.
Ei vitsi :DDD Olen vihdoin löytänyt sielunkumppanin... 1600 tindermatchia ja vieläkin sinkku ku kaikki on mukamas ärsyttäviä... lapset ne vasta onkin ärsyttäviä.. ollaan kyllä varmaan toisten mielestä myös ärsyttäviä :D
Mullakin oikeastaan nykyään suurin osin ihmisistä aiheuttaa ärsytystä/torjuntaa/pahoinvointia. Johtuu huonoista kokemuksista ja pettymyksistä ihmisiin. Melkein kaikista löytyy jossain vaiheessa jotain inhottavaa. Sen sijaan lapset on mun mielestä paljon siedettävämpiä kuin aikuiset!
Vierailija kirjoitti:
Ok. No Onnea vaan sun elämääs :) tiiätkö et ainoa joka kärsii tosta oot sä itse. Ei ne ällöttävät ihmiset. Sulla ois hiukan helpompi elämä kun keskittyisit oikeesti tärkeisiin asioihin esim niihin sun lähimpiis ja et kiinnittäis huomiota turhanpäiväsyyksiin eli niihin teineihin tai muihin ihmisiin ylipäätään. Hymy naamalle ja keskity mukaviin asioihin. Ihan vaan vinkkinä. Elämästä tulee paljon kevyempää. :)
Muista tuo mitätöivä ja ylimielinen neuvosi silloin kun itselläsi on joku asia mikä ottaa aivoon.
SInä et saa koskaan tuntea mitään negatiivista, sinun pitää aina vaan hymyillä ja olla välittämättä mistään.
Noudata omia sääntöjäsi myös omalla kohdallasi.
Onhan se helppoa toisille käskeä vaan ottaa niskasta kiinni ja hymyillä.
Normaalia suomimeininkiä. Muualla maailmassa kahjoutta.
Totta! Lapset on eri tavalla ärsyttäviä kun aikuiset. Lapset eivät yleensä ole ilkeitä/selkäänpuukottajia, melko rehellisiä ja aitoja.. mut silti ne on ärsyttäviä... metelöi ja kiukuttelee
Ajatella että et ole löytänyt inhimillistä seuraa, pikku rassukka! Noin sydämellinen ja rakastettava ihminen. Kumma juttu!
Kumma juttu ku kukkahattupositiivarit tulee aukoo päätänsä et ollaa paskoja ihmsiä ku ei pidetä kenestäkään. Ei me auota päätä siitä että te tykkäätte muista.. kumman kun te SUVAITSEVAT ihmiset ette voi ymmärtää erilaisuutta :D
Sama täällä!! En siedä kenenkään muun seuraa kuin perheeni. Omia lapsia mulla ei ole mutta veljen tytärtä siedän on niin isäänsä tullut. Musta uusiin ihmisiin tutustuminen on todella raskasta ja ahdistavaa. Viihdyn suht hyvin mieheni kanssa kaksin mutta toisinaan mun on pakko saada olla yksin. Koiran kanssa pitkät metsälenkit on aivan parasta! Hiljainen metsä jossa ei ole muita, kotona omia touhutessa hyvää musiikkia tai yksin täydessä hiljaisuudessa tekemättä mitään.
Minulle aiheuttaa suunnatonta pahoinvointia ja ahdistusta se, kun ihmiset eivät osaa omaa äidinkieltään.
"Suurin osa ihmisistä aiheuttaa", ei "suurin osa ihmisistä aiheuttavat".
Aargh.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä!! En siedä kenenkään muun seuraa kuin perheeni. Omia lapsia mulla ei ole mutta veljen tytärtä siedän on niin isäänsä tullut. Musta uusiin ihmisiin tutustuminen on todella raskasta ja ahdistavaa. Viihdyn suht hyvin mieheni kanssa kaksin mutta toisinaan mun on pakko saada olla yksin. Koiran kanssa pitkät metsälenkit on aivan parasta! Hiljainen metsä jossa ei ole muita, kotona omia touhutessa hyvää musiikkia tai yksin täydessä hiljaisuudessa tekemättä mitään.
Joo siis hiljaisuus on niiku parhautta! Oikein nauttii siitä että kukaan ei liiku ei puhu eikä pidä ääntä... rauhallisuus ja hiljasuus
Vierailija kirjoitti:
Minulle aiheuttaa suunnatonta pahoinvointia ja ahdistusta se, kun ihmiset eivät osaa omaa äidinkieltään.
"Suurin osa ihmisistä aiheuttaa", ei "suurin osa ihmisistä aiheuttavat".
Aargh.
Hei, relax? Kaikki ei pakosti oikolue jokaista tekstiään. Esim minä en palstalla. Jos ymmärtää tarkoituksen niin eikö se riitä. Osaan kirjottaa kyllä oikein tarvittaessa. Ja en ole ap
Sama täällä,en kaipaa ihmisiä.
Naiset tyhmiä kanoja,jaksavat vuodesta toiseen pönkittää huonoa itsetuntoaan kerjäämällä kehuja somessa,mutta samaan aikaan haukkuvat miehet paskoiksi.Tässä on vähän ristiriitaa,jos miehiä vihaa,niitä ei jahtaa?? Minä tykkään miehistä mutta en niitä mielistele töikseni.Olen asperger ja iloinen siitä että oikein luvalla saan vihata ihmisiä ja laukoo niille mitä sattuu :D
Työelämässä ei tarvii olla nuolemassa kenenkään pässin työkaverin persettä.
Erilaiset ovat muutenkin silmätikkuja,tässä ihanan suvaitsevassa yhteiskunnassa.....ainakin sanoissa.
Suomalaiset ovat erkaantuneet juuristaan,luonnostaan ja periaatteistaan.
Jäljellä on ihmispolot matkimassa ison maailman ilveitä.
Vierailija kirjoitti:
Parasta päivässä on, kun pääsee takaisin koulusta kotiin. Parhaita päiviä ovat etäpäivät, jolloin ei tarvitse mennä minnekään hengittämään muiden ilmaa.
t.superintrovertti
Ahhahah, "hengittämään muiden ilmaa".
Ihan paras ilmaisu, mäkin alan käyttää tätä synonyymina kotoani poistumiselle. :D
- toinen introvertti
Juu samaa pökälettä täälläkin rööreissä.