Rikosilmoitus vai mitä teen...oma veli uhkaili
Olen todellä järkyttynyt. Veljeni oli luonani käymässä. Olin laittanut meille ruokaa ja veljeni tuli mukanaan kolme "ruokaolutta". Tämä ärsytti minua hieman koska veljeni tietää kuinka inhoan juovia ihmisiä ja muutenkin oli tiistai iltapäivä, ei esimerkiksi perjantai-ilta. Ruuan jälkeen veljeni avasi keittiössä olevan ranskalaisen parvekkeen ovet ja sytytti tupakan. Korotin ääntä ja sanoin että minun kodissani ei polteta sisällä, menköön kadulle. Veli otti äkkiä hyökkääviä askeleita ja tuli ihan iholle kiinni. Hän hoki jotain "Ai pelottaako häh? häh? Sä oot säälittävä. Miks sä mua pelkäät?" Lopuksi hän otti sakset käteen ja oli heittävinään niitä minua kohti. Rupesin itkemään ja olen yhä lähes shokissa.
Kommentit (8)
tämä on totta ja en todellakaan haluaisi vihata omaa veljeäni. en vihaakaan mutta tapaus järkyttää. ap
Olitko kutsunut hänet? Älä kutsu enää. Jos tuli kutsumatta, lähetä tekstiviesti, ettei hän ole enää tervetullut kyläilemään kutsumatta.
Kysynpä, että mikä veljeäsi stressaa? Joku siellä hiertää...eikä oletettavasti riipu sinusta. Olisi vailla juttelukaveria. Ei kannata syyllistää.
Kerro, että uhkaava käytös on sinusta pelottavaa. Kerro . Että veli on tärkeä.
Miehillä on usein vaikeampaa kuin naisilla, kun pitää olla kova jätkä vaikka olisi hyvä herkkä mieli.
Kerro veljellesi mitä hänessä arvostat.
Voimia sinulle. Älä hylkää. Älkää hylätty toisianne. Te olette toisillenne tärkeitä näillä maailman merillä.
Ja kokoa itsesi. Mitä tosiaan pelkäät?
Onko teillä lapsuuden traumoja? Tulevatko ne molemmilla pintaan?
Onko hän aiemmin käyttäytynyt noin tai onko luonteeltaan hieman aggressiivinen? Jotain on ilmeisesti tapahtunut veljesi elämässä, kun ärsyyntymiskynnys on matalalla. Voit vaikka olla puhelinyhteydessä ja kertoa omista tuntemuksistasi ja uhkauksen merkityksestä. Kysy, tajusiko hän itse, mitä oli tekemässä ja miksi teki noin? Onko mahdollista, että hän käyttäisi joitain päidyttäviö aineita? Tee kuitenkin omat rajasi selväksi.
Ilmoita veljellesi että aiot tehdä rikosilmoituksen white trasheydestä.
Niin varmaan. Niin varmaan. Koittakaa edes panostaa miesvihaprovohinne, vaikka kiimassa niitä tehtailettekin palstalle.