Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi tuttava pilasi hiukseni :( Huomenna pitäisi mennä töihin, ilmeisesti pipo päässä

Vierailija
22.09.2016 |

Sanoin tälle tuttavalle menneenä viikonloppuna, että pitäisi surkeasti päästä kampaajalle. Juurikasvu kun alkoi olla sen mukainen ja latvatkin oli nähneet parhaat päivänsä. Tämä tuttava sitten kertoi, että hänellä on kampaajan koulutus, joten hän voisi tehdä sen, saisin kuulemma vielä vähän tuttavan alennustakin.
Sovimme hiusten operoinniksi tämän päivän. Minulla OLI vaaleat pitkät hiukset. Nyt minulla on kellertävä ja nipin napin olkapäille ylettyvä epätasainen reuhka jonka tyvi on vihreä. Tuttu totesi vain että oho, no kyllä se tuosta tasoittuu. Väri ja leikkaus kun kuulemma aina tarvitsevat vähän "muovautumisaikaa". Hän pyysi tästä 80€.
Olen asiakaspalvelutyössä, joten en todellakaan voi mennä huomenna tämän näköisenä töihin. Mitä tälle voi tehdä? Auttaisiko jos laittaisi tähän päälle jonkun sävyteshampoon? Pituuden voin pelastaa laittamalla tukan kiinni, mutta väri...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua kuulostaa kamalalta... sävyte saattaa pelastaa hieman tilannetta!

Jos vain saat,niin laita tukka jotenkin nätisti kiinni?

Varaa aika kampaajalle!

Sinuna myös sanoisin "kaverille" että hän pilasi tukkasi..

Voimia sinulle, sillä hiukset ovat naisen kruunu!

Vierailija
2/11 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiedo joku värikäs huivi päähän. Asiakkaat luulee, että sulla on vaikka syöpä ja työkavereille voit selittää tapahtuneen ja kertoa, että tilanne on korjattu maanantaihin mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt soitto "tuttavalle" että äkkiä takaisin tekemään jotain tukalle, tai on entinen tuttavuus. Etkö nyt saanut suutasi auki hyvä ihminen??

Vierailija
4/11 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, minulla maksaa juurikasvun vaalennus ja latvojen tasoitus n70e ja olen käynyt useassa kampaamossa. Tulee aina epäilys että onko tuollainen tehty tahallaan kateuksissaan kun ei nyt noin pahasti voi mokata kovin helposti vaikka ei olisi ammattilainenkaan.

Vierailija
5/11 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tästä opimme...

Vierailija
6/11 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts :s

En tekisi tuolle itse mitään kun ei tiedä miten jo laitetut värit reagoi. Voisitko laittaa jonkun tyylikkään huivin?Esim. näin http://yle.fi/aihe/sites/aihe/files/migrated/olotila/images/huivi14.jpg

Huomenna sitten kampaajalle pelastamaan tuhoja. Kyllä sä vielä nätit hiukset saat :)

Vierailija
7/11 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et alunperin itse värjännyt hiuksiasi? Ja miksi et nyt hae kaupasta kunnon kestoväriä ja värjää niitä?

Ja miksi helvetissä maksaisit kaverille 80€ tuollaisesta kun eihän se maksa kampaajallakaan noin paljon, ja kaveri ei edes osannut tehdä oikein?

Vihreyttä saa pois kun laittaa öljyhoitoa päähän ja saunaan.

Vierailija
8/11 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt soitto "tuttavalle" että äkkiä takaisin tekemään jotain tukalle, tai on entinen tuttavuus. Etkö nyt saanut suutasi auki hyvä ihminen??

Sanoin, mutta hän tosiaan totesi vain että oho ja selitti tuota että väri ja leikkaus kaipaavat "muovautumisaikaa". Tarjoutui kyllä lopulta korjaamaan hiukset, mutta tänään ei kuulemma ehdi. No ei sillä, en olisi halunnutkaan. Kohta tässä ei ole enää hiuksia päässä. ap

Vierailija
9/11 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et alunperin itse värjännyt hiuksiasi? Ja miksi et nyt hae kaupasta kunnon kestoväriä ja värjää niitä?

Ja miksi helvetissä maksaisit kaverille 80€ tuollaisesta kun eihän se maksa kampaajallakaan noin paljon, ja kaveri ei edes osannut tehdä oikein?

Jätän mielummin hiusten operoinnin ammattilaisille. Nyt varsinkaan en uskalla laittaa tähän kestoväriä kun värjätessä on selvästi tullut joku moka, niin lopputulos voi pahentua entisestään. En suostunut maksamaan tuota summaa, asia jäi kesken kun tutulla oli kiire hoitamaan jotain asiaa. Sovimme että juttelemme huomenna lisää. ap

Vierailija
10/11 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätän mielummin hiusten operoinnin ammattilaisille. Nyt varsinkaan en uskalla laittaa tähän kestoväriä kun värjätessä on selvästi tullut joku moka, niin lopputulos voi pahentua entisestään. En suostunut maksamaan tuota summaa, asia jäi kesken kun tutulla oli kiire hoitamaan jotain asiaa. Sovimme että juttelemme huomenna lisää. ap

No hyvä! Älä hyvä ihminen maksa toiselle sun hiusten pilaamisesta! Ellei sitten korjaa. Mut silti ihan liian suolanen hinta. En maksais. Ja hinta kannattaa näköjää jatkossa sopia etukäteen jos mahdollista mut tuskin tuon ihmisen käsittelyyn enää menet :D

Vierailija
11/11 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värin se siihen laittoi? Mulla tuli joskus kestoväristä vihreä ja sain sen lähtemään täysin syväpuhdistavalla muhittelemalla.