Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voidaanko Suomessa puhua menetetystä sukupolvesta?

Vierailija
22.09.2016 |

Eli siitä että merkittävä osa kokonaisista ikäluokista ei tule koskaan pääsemään kunnolla työelämään koska valmistui työttömyyteen huonon taloussuhdanteen takia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voida. Ei ole niin merkittävää osaa kuitenkaan. Jopa meistä 90-luvun lamaan valmistuneista suurin osa on päässyt jossain vaiheessa töihin.

2/4 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin ammattiopistosta 2010 keväällä, ja menin armeijaan saman vuoden heinäkuussa. Kotiuduin tammikuussa 2011. Sain olla määräaikaisen pätkän oman alan töissä 2011 kesällä. Sen jälkeen en ole palkkatöihin päässyt.

Oon ollut 9 euron töissä kierrätyskeskuksessa jo neljä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vaan, että kaikki eivät alistu porvarin orjaksi suurpääoman palvelukseen.

Vierailija
4/4 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M90 kirjoitti:

Valmistuin ammattiopistosta 2010 keväällä, ja menin armeijaan saman vuoden heinäkuussa. Kotiuduin tammikuussa 2011. Sain olla määräaikaisen pätkän oman alan töissä 2011 kesällä. Sen jälkeen en ole palkkatöihin päässyt.

Oon ollut 9 euron töissä kierrätyskeskuksessa jo neljä vuotta.

No minä valmistuin kauppiksesta vuonna 1992, silloin ei ollut mitään työpaikkoja. Mulla on tullut 500 päivää työttömyyttä täyteen 3 tai 4 kertaa, mutta nyt olen ollut pari vuotta töissä, ja vielä vuosi sopparia jäljellä, kun olin vuoden ollut töissä sain jatkaa oppisopimuksella, eli vuoden päästä saan paperit taas uuteen ammattiin, ja olen melko varma että saan jatkaa nykyisessä työpaikassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi