Ärsyttävin sana jota olet kuullut käytettävän?
Aloitan: Karsu. Mies sanoo aina karkkia karsuksi. Arrght!
Kommentit (155)
Vihapuhe, kun jokainen jolta kysyy, määrittelee sen eri tavalla, siitä huolimatta tätä käyttävät mm. poliitikot selittämättä mitä sana heidän mielestään tarkoittaa.
Onko muita jotka inhoaa sanaa herkullinen? En pysty käyttämään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Mies puistelee mattoja ja se ärsyttää jostain syystä. Mä ropsin matot. Mies hämmentää ruokaa ja mä sekotan, sekin ärsyttää.
Taidat olla maalta ja mies kaupunkilainen?
Ollut nyt kovasti esillä tämä sana: miekkari (mielenosoitus).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies puistelee mattoja ja se ärsyttää jostain syystä. Mä ropsin matot. Mies hämmentää ruokaa ja mä sekotan, sekin ärsyttää.
Taidat olla maalta ja mies kaupunkilainen?
Taidat olla selvännäkijä:)
Pomoni käyttää sanaa palsu (palaveri) ja tuo on mielestäni aivan äärettömän ärsyttävä sana. "Pidetään pieni palsu." Yööök! Vähän kuin "pulsu"...
Ranu = ranskalaiset
Ja sitten kaikki namimaiskis, nomnomnomit ja vastaavat jostakin syystä ärsyttää :D
Kaikki äitislangi - ei voi edes laittaa ärsyttävyysjärjestykseen, kaikki yhtä ärsyttäviä.
Miukumauku=@
Poikkis=poikaystävä
Tyttis=tyttöystävä
Kummitustäti/-setä/-lapsi. Kuuluu yhden fb-kaverin vakiosanavarastoon.
Mua ärsyttää valtavasti, kun kaveri käyttää puhuessaan vääriä sijamuotoja. Jos sanoo esim. "minun pitää tehdä..." hän sanoo sen "minulla pitää tehdä..".