Ostaisinko Ten Pointsin nilkkurit satasella?
Tekisi niin mieli ja olisi tarvettakin oikeastaan, mutta kun en tiedä... Eivät veisi mua vararikkoon, mutta olisi rahalle muutakin käyttöä. En ole ikinä ostanut niin kalliita kenkiä.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ai satasen kengät on kalliit? No jopas.
No eivät nyt kalliit, mutta on satanen paljon rahaa kuitenkin. On totuttelemista parempaan elintasoon, nyt kun en enää ole köyhä opiskelija.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huomaa kyllä että porvariston ja keskiluokan ihmisillä ei ole mitään käsitystä köyhälistön käytettävissä olevasta varallisuudesta. Satasen kengät on todellakin kalliit ihan jo todella monelle suomalaiselle työssäkävijällekin.
Jos varaa on, niin osta.
Ten Pointsin kengät on mukavat jalassa, ja ne kestävät kun niitä huoltaa hyvin. Säännöllisesti hoitoöljyä/lankkaus ja nahkaiset pohjalliset niin käyttöikä on pitkä, puhutaan vuosista.
Jos jotain tulee ajan mittaan, nii suutari pystyy hyvin korjaamaan nahkakenkiä, eli käyttöikää tulee lisää.
Vert. muoviset tekonahkakengät jotka ovat samaan aikaan kylmät ja hiostavat ja joita "ei voi" hoitaa, ja joita ei kannata suutariinkaan viedä.
Loppujen lopuksi 100e kengät joilla menee 10 vuotta tulevat halvemmiksi mitä 50e kengät joilla menee 1-2 vuotta.
Loppuun vielä vinkki: erinomaisia nahkakenkien hoitotuotteita saa ns. army-kaupoista, laatu on parempi mitä ns. markettien vastaavissa ja hinta paljon edullisempi.
Mulla on kanssa hyviä kokemuksia merkistä. Ainoa miinus on, että monissa malleissa on sileät pohjat, eivät sovi Suomen talveen.
Haluaisin kans saman merkin nilkkurit, tais maksaa kyl yli satasen. Käyköhän plussasetelit Kookenkään?
En ostaisi, ihan siitä yksinkertaisesta syystä, ettei mulla ole varaa laittaa jalkimiin noin isoja summia. Olen aika tarkka raha-asioissa, tyydyn edullisempiin ja vähemmän muodikkaisiin juttuihin.
Ostin muutama vuosi sitten Ten Pointsin bootsit isolla alennuksella ja ketuttaa kun en ostanut useampaa paria. Parhaat kengät ikinä.
Mulla olisi myytävänä ten pointsin konjakinväriset talvinilkkurit, koko 37. Kerran kävelty ja liian pieniksi osoittautuneet