Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisinko Ten Pointsin nilkkurit satasella?

Vierailija
22.09.2016 |

Tekisi niin mieli ja olisi tarvettakin oikeastaan, mutta kun en tiedä... Eivät veisi mua vararikkoon, mutta olisi rahalle muutakin käyttöä. En ole ikinä ostanut niin kalliita kenkiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai satasen kengät on kalliit? No jopas.

Vierailija
2/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eivät nyt kalliit, mutta on satanen paljon rahaa kuitenkin. On totuttelemista parempaan elintasoon, nyt kun en enää ole köyhä opiskelija.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa kyllä että porvariston ja keskiluokan ihmisillä ei ole mitään käsitystä köyhälistön käytettävissä olevasta varallisuudesta. Satasen kengät on todellakin kalliit ihan jo todella monelle suomalaiselle työssäkävijällekin.

Vierailija
4/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varaa on, niin osta.

Ten Pointsin kengät on mukavat jalassa, ja ne kestävät kun niitä huoltaa hyvin. Säännöllisesti hoitoöljyä/lankkaus ja nahkaiset pohjalliset niin käyttöikä on pitkä, puhutaan vuosista.

Jos jotain tulee ajan mittaan, nii suutari pystyy hyvin korjaamaan nahkakenkiä, eli käyttöikää tulee lisää.

Vert. muoviset tekonahkakengät jotka ovat samaan aikaan kylmät ja hiostavat ja joita "ei voi" hoitaa, ja joita ei kannata suutariinkaan viedä.

Loppujen lopuksi 100e kengät joilla menee 10 vuotta tulevat halvemmiksi mitä 50e kengät joilla menee 1-2 vuotta.

Loppuun vielä vinkki: erinomaisia nahkakenkien hoitotuotteita saa ns. army-kaupoista, laatu on parempi mitä ns. markettien vastaavissa ja hinta paljon edullisempi.

Vierailija
5/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset? Linkkiä?

Vierailija
6/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kanssa hyviä kokemuksia merkistä. Ainoa miinus on, että monissa malleissa on sileät pohjat, eivät sovi Suomen talveen.

Vierailija
7/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kans saman merkin nilkkurit, tais maksaa kyl yli satasen. Käyköhän plussasetelit Kookenkään?

Vierailija
8/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi, ihan siitä yksinkertaisesta syystä, ettei mulla ole varaa laittaa jalkimiin noin isoja summia.  Olen aika tarkka raha-asioissa, tyydyn edullisempiin ja vähemmän muodikkaisiin juttuihin.

Vierailija
9/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin muutama vuosi sitten Ten Pointsin bootsit isolla alennuksella ja ketuttaa kun en ostanut useampaa paria. Parhaat kengät ikinä.

Vierailija
10/10 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi myytävänä ten pointsin konjakinväriset talvinilkkurit, koko 37. Kerran kävelty ja liian pieniksi osoittautuneet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä