Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka oikeasti uskot jumalaan

Vierailija
22.09.2016 |

Miltä se tuntua? :) Minua oikeasti kiinnostaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvalliselta. Vaikealta.

Vierailija
2/6 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvalliselta. Vaikealta.

Pystytkö kertomaan tarkemmin?:) Mikä on vaikeaa? ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä että elämästä ei tarvitse selvitä yksin. Jos joku ahdistaa ja sitten muistaa rukoilla tai vaan muistaa sen, että Jumala on mun kanssa, niin ahdistus yleensä helpottaa. Minulla ei myöskään ole pelkoja samasta syystä. En olisi tästä elämästä kyllä selvinnytkään ainakaan kunnialla, jos en olisi voinut tukeutua Jumalaan vaikeina aikoina.

Vierailija
4/6 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä. Siltä ettei ole koskaan yksin. Siltä, että joku täydellinen tuntee läpikotoisin ja voit aina turvata häneen. Et ole yksin tosi vaikeanakaan hetkenä. Siltä se tuntuu. <3

Suosittelen rukoilemaan, että sinäkin voisit tulla uskoon! :)

Vierailija
5/6 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnelliselta, vapauttavalta, ei tarvitse tuntea vihaa ketään tai mitään kohtaan.

Vierailija
6/6 |
22.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeista ajoista selviytymisen kääntöpuolena on vielä se, että uskaltaa tavoitella unelmiaan. Maailma on tavallaan avoin. Ei tarvitse luottaa ihmisiin tai omaan itseensä, kun luottaa Jumalaan ja siihen, että kun yrittää parhaansa, niin Jumala vie loppuun sen, mikä itsellä jää vajaaksi. Monet uskovaiset pääsevätkin pitkälle elämässään ja toteuttavat isoja unelmiaan sekä tekevät jotain sellaista, mitään kukaan ei ole ennen tehnyt. He uskaltavat enemmän, koska uskovat Jumalan kannattelevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän