Kertokaa ulkonäöstänne joku asia mihin muut aina kiinnittävät huomiota?
Pienet tissit?
Länkisääret?
Hyväkuntoiset hiukset?
Kauniit silmät?
Isot jalat?
:) Mihin teidän ulkonäössä toistuvasti kiinnitetään huomiota, kasvoissa tai vartalossa? Hyvässä tai pahassa.
Kommentit (94)
Olen lyhyt ja pienikokoinen. Siihen aina ihmisten huomio kiinnittyy.
Pienikokoinen
Pienet tissit (=täysin lauta)
Pisamia
Luonnostaan iso perse. Se on huono ja hyvä asia, riippuu katsojasta varmaankin.
Minulla on todella tummanruskeat silmät, ihmiset yleensä katsovat kaksi kertaa, sitten kun tajuavat että huomasin, niin sanovat, että onko nuo piilolinssit/onpa sulla kauniit silmät jne
Pitkät ja paksut kuparinpunaiset hiukset. :) sekä tarmokas kävelytyylini :D
Pusuhuulet! Aina epäillään et ei oo aidot. On ne 💋
Isot tissit.
Kaunis hymy.
Kauniit silmät.
Näitä kommentoivat miehet ja naiset.
Olen pitkä ja pienijalkainen. Jalkani ovat saaneet aikaan paljon suudelmia.
Hyvä perse kuulemma. Tätä kuulen todella usein. Hassua kun se on se ruumiin osa mistä olen kaikkein epävarmin. Ei ole tosiaan mikään fitnes pylly... en tiedä sitten mistä johtuu että miehet siitä tykkää.
Isot ruskeat silmät. Eivät niin ihmeelliset omasta mielestäni.
Pienet jalat.
Olen aikuinen (30v) mies ja kengänkokoni on 39, joissain kengissä jopa 38.
Jotkut ovat jopa kysyneet että onko kyse jostain sairaudesta kun jalkani on niin pieni :D
Paksut hiukset. Kiva kehu.
Ja se että olen niin pitkä (177cm). Se vaan ottaa päähän, koska ihan kuin en itse olisi tajunnut olevani pitkä. Nykyään vastaan kaikkiin hämmästelyihin vaan "aijaa, kiva kun kerroit :)))))))" niin ehkä kysyjä itse tajuaa miten idiootilta kuulostaa.
Naiset katsoo aina muniin. Johtuu siitä, että reisilihakseni ovat niin suuret, että pallit ja penis pullottaa väkisinkin näyttävästi esillä.
Kirkonkellojen lailla kumajavat vitjapallit ja jättikokoinen suonikas lemmensauva.
Pitkät ripset, monesti ihailtu tai kysytty onko aidot. Kivaa muuten, mutta ilman ripsaria ne on täysin värittömät haituvat :D
Aina sama.Näytät Marilyn Monroelta.Tämä on totta.Olen pitkähiuksinen brunette ja en ihan tyttönen enää.Tämän otan positiivisena siis.