Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syysäidit huomenta-se on maanantai

06.03.2006 |

aloitan pinon!

Onkohan Lilalla pikkuinen kääryläinen jo kainalossa tuhisemassa?

tiivii

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako vähän valittaa? kiitos- on tämäkin hiihtoloma.. kotona vankina, bussit lakossa, 20c pakkasta ja mies auton kanssa töissä. Niin ja poika ei taas ala päiväunille. JOs rehellisesti saa sanoa niin välillä tuntuu että 1,5v on aika rasittava ikä. Eihän tuon ikäinen voi määrätä kaikkea, eihän?!?Välillä tuntuu että takapihan ovi auki ja viuuuh...poika hankeen.. kai teillä muillakin samanlaisia tuntemuksia joskus edes joohan? mielummin olisin koulussa nyt ja pääsisin kesälomalle viikkoa aiemmin..

ok, nyt ei enää valitusta. jännää että lila synnyttää, huih! olen lueskellut pinoja suht säännöllisesti, muttei ikinä aikaa tai jaksuja kirjoitella. tämän viikon ajan saatte varmaan kyllästymiseen asti lueskella mun juttuja:)

maharintamalla tasaisenpaksua, eilen tuli puoliväli täyteen, hurjaa rv20! ei vielä oikein osaa ajatella että 4,5kk:n päästä meillä on vauva..

nyt tämä lähtee päiväunille, aamut kun alkaa jo seitsemältä.. ja poika kainaloon, eiköhän se rauhoitu joskus nukkumaan..pitäkää peukkuja:)

muumimaha tylsistyneenä ja pyörremyrsky kohta puolitoista v ja ylpeät rv:t 20plus1

Vierailija
42/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosa syntyi klo 2.00 mittoinaan 3490 ja 51cm. Päänympärys 34.5cm.

Klo 24 kätilö meinasi siirtää meidät perhehuoneeseen nukkumaan kun synnytys ei edistynyt. Supparit olivat liian lyhyitä. Sain kuitenkin olla vielä tunnin ammeessa. Teki todella kipeää ja harmittij a väsytti, kun tiesi etteivät tee mitään alakerrassa. :-( Kätilö tutki ja klo 1.00 olinkin yllättäen auki 8cm! :-O PCP-puudutetta yritettiin ehtiä laittaa, mutta laittamatta se jäi. Kaulaa ei enää ollut. Ilokaasumaskissa tuli roikuttua kaksin käsin. :-) Rosa syntyikin 2 minuutin pidättelyvaiheen (nimenomaan pidättely- ei ponnistusvaiheen!) aikana! Ihana pieni pötkylä! :-) Niisk! Istukkaa synnytin tunnin, mutta ulos sekin sitten kuitenkin saatiin. Muutama 1.asteen nirhauma tuli ja niihin laitettiin muutama ommel.

Vointi on hyvä sekä äidillä, että tyttärellä. Menen takasin nukkumaan. Kiitokset ponnistussäteistä, tulivat ainakin perille! ;-)

Lila75, Sini 1v 5kk ja Rosa 11h 34min

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko perheelle ja pikkuiselle Rosalle. Hurjasti ONNEA!!!!

Voi niisk kuinka se on ihmeellistä uuden elämän syntymä!!!!!

t:tiivii perheineen

Vierailija
44/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja Enkeleitä koko perheelle!

Ite oon ollu niin sairaana, ette oo palstalle päässy, mutta nyt rupes vaivaamaan, niin piti tulla kurkkimaan, josko ois Lilalta kuulumisia.

Esikoinen jo parempi. Pienet sairaana, mutta vähän jo parempia. Mullakin ehkä elämä alkaa voittaa.

Mutta nyt päikkäreille.

T@hti

Vierailija
45/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tulla katsomaan joko ois vauva uutisia ja olihan niitä.

T@hden perheelle paranemissäteitä!!!

Veeti taas tuhoaa. Pakko mennä.

Öttis

Vierailija
46/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muulle perheelle myös :)

Vierailija
47/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Suositelkaas jotain välikausipukua? Jotenkin ei parin kuukauden takia tekis mieli laittaa pukuun 100 euroa. (reimatec ja vastaavat)toisaalta ulkoillaan päivittäin ja poju tykkäs jo viimesyksynä lätäköistä ja hiekkaleikeistä.

Eli meniskä pojalle mahdollisesti sama puku syksyllä jos ostais reilun,nyt vään päälle 80 cm pitkä,poika siis. vai ostaisko jonkun halvemman nyt keväälle ja uuden syksylle. Mielipiteitä?

Olin viimeviikon töissä ja pojasta tuli oikea isin poika. Koko viikonlopun kulki isänsä perässä ja alko itkee kun isi poistui ulko-ovesta. Mulle sen sijaan vilkutteli iloisesti. onhan se ihanaa että isi on suosiossa,mutta täytyy myöntää että pikkuinen kateudenpoikanenkin hiipi mielen perukoille. ja kesällä mä sit oon koko kesän töissä ja mies kotona. apua kääk,liittoutuvat ja äitiparka syrjäytetään. missä on mun vauva???? onkos muilla työläisillä tällästä ilmiötä?

Ihanaa olla taas kotona,kotirytmeissä. poika nukkuu ulkona ja saa kahvitella ja olla täällä teidän kanssa kera geisha-suklaan.....

äitikuu,meillä mustikat ja muut marjat saa aikaan puuron syönnin lakkoilun tai vähintään sylkee marjat suusta tai sit keskittyy vaan onkimaan marjoja sormin puurosta ja levittelemään pitkin pöytää.

ite ei nyt syö,mutta toisella lusikalla yrittää mulle syötää omaa ruokaansa. onhan se äidin hyvä maistaa mitä pöperöä yrittää mukelolle syöttää.

tiivii

Vierailija
48/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON PALJON ONNEA, HALAUKSIA JA ENKELIN SIIPIEN SUHINAA pikkuiselle Rosa-tyttöselle sekä tietenkin urhealle äidilleen, unohtamatta tietenkään isää ja ISOsisko Siniä :)

Ihania uutisia, kertakaikkiaan. Ihan tuli kyynel silmäkulmaan.

Vielä vähän muutakin tähän.

Tiivii, meillä ihan sama juttu. Marjat eivät tosiaan mene puuron mukana. Asia on niin, että tytön mielestä puuro puurona ja marjat marjoina. Tosin marjoista ei mene kuin mansikka ja vadelma. Jokus jopa puolukka. Mustikat sylkee, samoin viinimarjat. Ehkä se on se kuori mikä tökkii .. Imasee mehut ja sylkee kuoret.

Alli

Vierailija
49/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mainiota maanantaita kaikille.

Onnea lilalle!

Se on minullakin edessä toukokuussa, kääk! Siis aika pian, kyllä aika rientää. Tänään on äitiyspakkaus saapunut postiin.

Muuten elämä on kuin ennen. Siis samaa rataa. Tyttö leikkii ja roikkuu jalassa rutisee ja nauraa. Nyt syö viinirypäleitä ja katsoo " kaunotarta ja kulkuria" DVD-ltä. Huonot vanhemmat, kun tv:n ääressä lasta istuttavat.

Typy, Tyttö 1,5v ja masukki rv.28

Vierailija
50/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutus iski uutisista:) Ollaan etuoikeutettua porukkaa selvästi, kun saadaan heti uutiset tietoomme. Kiitos!

Minä en sitten jaksanut puistoilla tänään. Flunssa vaivaa sen verran, että käytiin vaan kaupassa ja syömässä (pienikin flunssa on hyvä syy miljoonan kalorin roskaruokaan, eikö vain:) ja haettiin isorinsessa.

Jaksua kaikille sitä tarvitseville!

T: Ynis

Vierailija
51/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä mahdollisuutta saada Jesper Juniorista hankittua haalaria? Minä sanoisin, että ko. liikkeen Jonatan haalareissa on ehdottomasti paras hinta-laatusuhde. Ovat kosteussuojattuja ja jos haluaa lisää kulutuksenkestoa, niin niitä on myös vahvistetulla alaosalla. Minä ostin ekat tollaset tytöille viime syksyksi ja uskon, että ne mahtuu hyvin vielä tän kevään. Tän hetkiset värit ei ole kyllä ihan mun mieleen olleet (mitä olen pikaisesti katsonut), joten olen tyytyväinen vaal.puna-siniseen ja vaal.punaharmaaseen pukuun jotka meillä on.

Meillä on pikkurinsessalla kokoa 86cm toi haalari ja se oli suht iso syksyllä, mutta ihan käyttökelpoinen. Talvihaalarissahan sama koko oli ihan jätti alkutalvesta ja tyttö hukkui siihen kokonaan. Eli tällä perusteella sanoisin, että keväthaalarin voi hankkia hieman suurehkonkin.

Toinen haalarimerkki joka vois olla ihan hyvä on Lenne. Niistä ei ole itsellä kokemuksia, mutta ovat vaikuttaneet kaupassa katsottuna ihan hyviltä ja ovat ihan edullisia verrattuna esim. Reimateciin.

Olenkohan jotenkin vaatefriikki, kun jaksan näin pitkään löpistä haalareistakin:)

T: Ynis

Vierailija
52/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnen halaus ja enkeleitä pienelle prinsessalle ja onnea koko perheelle!Ihanaa!

jatu

Vierailija
53/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilalle, Rosalle ja koko perheelle! Ihana kuulla, että synnytys meni hyvin. Tästä edespäin teillä on isosisko ja pikkusisko, snif...

Vierailija
54/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea koko perheelle :).

Vauvauutiset aiheuttaa aina positiivisia väristyksiä...

PL

Vierailija
55/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja siunausta koko perheelle! Ihanaa kuulla, et synnytyskin meni niin hyvin! Tulehan taas kertomaan vauvakuulumisia kun jaksat!

Kone ei lähtenytkään huoltoon vielä tänään, mut lähipäivinä kyllä. Ens viikoksi anoppi tulee kylään, joten mun puolesta kone vois olla silloin huollossa, kun on muutakin seuraa!

Tänään oli kerhopäivä. Mies kun tulee töistä, pääsen käymään kaverin kanssa kaupungilla, ihanaa! Nyt ei liiku päässä mitään, nukuin tosi huonosti ja päätä särkee. Odottelen vapaa-aikaa..

Kiva kuulla typystä ja muumimahasta! :-)

T-P, kurjaa on läpsiminen..Nea tekee sitä edelleen ja yritti tänään purasta, kun suuttu mulle kerhossa, ei ois halunnut pukea ulkovaatteita.

Kulmahampaat vaivaa ja kamalaa kitinää on ollut viikonloppu, kuolaa riittää. Onneks yöt on kuitenkin nukuttu hyvin, paitsi minä... Mut ihanahan tyttö on kuitenkin. Kysyin aamulla, et kuka on äidin kulta. Nea mietti hetken, hymyili ja sanoi, et Nea! Kun kysytään, et kuinka paljon äiti tai isä rakastaa Neaa, niin Nea venyttää käsiään suureksi. Huvittaa, kun mies välillä sanoo mua vaimoksi, niin nyt Nea välillä huutaa aimoooo, aimooooo!! Ja sit oikein kiusaa mua, kun en halua, et mua kutsutaan äipäksi (mies välillä tahallaan on siten sanonut), niin Nea huutaa viekkaalla äänellä äippäääää ja aina nauraa kätkättää päälle.

Mut nyt muihin puuhiin! Jaksamisia kaikille ja mukavaa päivää!

Enkeli1 ja Nea

Vierailija
56/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta kerkesin lukemaan nuo hyvin menneet synnytyskuulumisetkin, tosi kiva juttu! Yöllä valvoskelin ja mietin, että mitähän siellä nyt tapahtuu ja höpöttelin miehelle, että eikös mekin sellainen nyytti:) Mies totesi mun olevan tulossa kipeeksi ja naureskeli että on tämäkin, ei olisi silloin 10 vuotta sitten uskonut keskellä yötä jännäävänsä sinun synnytystä savolaisen vaimon kanssa perhepedissä pienen ukkelin kanssa.

Hih, niin että vauvakuulumisilla on vaara laittaa pahimpien pessimistienkin pää sekaisin.

Onnea ja halauksia,

Aavis ja Motti

Vierailija
57/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että kaikki sujui onnekkaasti :-) Iiiik, Sinikin on sitten isosisko...

*Onnea*Onnea*Onnea*

Keilin

Vierailija
58/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pääkaupunkiseudulla?

Vierailija
59/59 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvauutisia! Ihanaa!!!!

Onnea onnea onnea Lilalle ja koko perheelle! Ja pikkuprinsessalle tervetuloa maailmaan!!

*sylillisen virtuaaliruusuja lähettää hän*