Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukotoiveet viikkoon 10******

06.03.2006 |

Huomenta kaikille!!

Kyllä meni bussi lakon takia kaikki suunnitelmat uusiksi. Neuvola olisi ollut kahdeksalta, mutta jouduin perumaan sen kun en pääse millään kun ei linja-autot kulje. No sain siirrettyä sen kolmeksi ja töihin menen sitten vailla neljään. Kävely tekee nykyisin aika kipeää. jalat on takaa kipeät ja lantioon pakottaa. Masuakin välillä repii, mutta pakko sitä on kävelläkin. Onko muilla vastaavaa!?? Yöllä sattuu vaihtaa asentoa. Mulla paino on noussut huimaan vauhtia, mutta luulen että se lähtee syntymän jälkeen yhtä nopeasti kuin tulikin. Äidillänikin oli vastaavanlainen odottaessaan meitä. Paino nousi parikymmentä kiloa ja sitten se lähtikin. Kerron sitten huomenna neuvola kuulumiset...! =) Jes, enää viikko niin pääsee omaan kotiin muuttamaan. Mutta kamala sitä siivoamista ennen kuin sinne kehtaa mitään viedä. Hirsi talo, niin jokainen hirsi on pestävä erikeen ja pyyhittävä. No sitten se palkitsee kun nukutaan ensimmäinen yö uudessa sängyssä ja saan ruveta laittamaan vauvan tavaroita paikoilleen. Ihanaa. =) Tämän kuun lopussa lähdetään miehen kanssa lomalle katin kultaan. Saa viikonlopun olla ihan kahden. Uiden ja syöden. =) Välillä kun jää ajattelemaan, kuinka lähellä se on jo loppuen lopuksi, kun saamme omat nyyttimme kainaloomme. =) Mutta minä luulen että tämä ei kovin helposti tule täältä, kun nyt tähän asti on ollut niin hiljaa... tai sitten se tulee oikein ryminällä. No täytyy ruveta aamu teelle, vaikkakin yhdesti olen nen jo juonut, mutta kun meni suunnitelmat uusiksi tuon perhanan lakon takia. Keskiviikkona kauan ansaittu vapaa päivä.

Heidi 26+6

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy tuo 28.3. Sattuu olemaan vapaa silloin. Paikalla ei väliä, piknik sopii kyllä. Kellonaika? Mitenkäs muut tulijat, olisiko parempi päivä?

Dolosa ja sintti 28+5

Vierailija
22/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tötteröhattu päässä ja vappupilli suussa* mä NUKUIN! Ainoastaan yhden vessareissun heitin ja jopa nukahdin heti sen jälkeen uudestaan! Mä olen kuin uusi ihminen! :)

Paitsi just tässä pohdiskelen et murjottaisinko miehelle vähän vai paljon... En kuullut siitä eilen mitään ja sillä oli koko illan puhelin kii, oli avannu vasta joskus yöllä. Eikä mitää ollu pistäny silloinkaa. Saatto olla töissä, mutta kyllä musta ois jo korkea aika ruveta pitämää puhelin ladattuna jos lähtö tulee...! Ja muutenki pitää musta vähän huolta :-/ Vaikka muuten se onkin tosi ihana, niin kyllä tää välimatka rassaa. Mutta kun mä en tahdo asua Mikkelissä ja sillä taas ei ole mitään täällä Heinolassa. Ja mulla ei ole ajokorttia, joten meidän suhde on käytännössä täysin sen varassa, miten mies pääsee käymään täälläpäin. Periaatteessa viihdyn oikein hyvin yksin, mutta sitten taas en. Äh, on ne parisuhteet hankalia! Taitaa olla palaverin paikka!

Sain jopa aikaiseksi kirjottaa sairaalakassilistan jääkaapin oveen, muuten on mullaki illat menny rattosasti sohvalla istuen ja kutoen vauvanhaalareita: Ostin huuto.netistä 1,6kg 7 veljestä ja nyt en malttais muuta tehdäkään ku kalisuttaa puikkoja :]

Omaan napaan ei uutta, Voitto ehkä innostunu enempi liikkumaan tai ainaki potkuihin on tullu paljon enemmän voimaa. Eilen sain napattua koivesta kiinni kun alavatsaa terrorisoi. Hassua :)

stellis&voitto 31+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa mullekin käy tuo 28.3. Mulla on neuvola klo 15, mutta klo 17 olisin viimeistään jo paikalla. Mikäs aika muille sopii?

Vierailija
24/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys vaivaa. Nukkuminen on levotonta: Herään ainakin kerran yössä vessaan, lisäksi esikoinen herättelee ja muutenkin taidan herätä joka kerta kääntäessäni kylkeä. Kaiken huipuksi esikoinen on kipeänä ja herätti tänään yskäisenä ennen kello kuutta. Nyt pilkin koneen ääressä täällä töissä ja yritän saada hommia tehtyä. Vielä pitäisi jaksaa 17 työaamua ennen kuin jään muutaman viikon varhennetulle äitiyslomalle.

Onpa ihmisillä isoja sf-mittoja! Itselläni oli viimeksi neuvolassa ainoastaan 21 cm. Normaalin rajoissa vielä oli, mutta alakäyrää hipoen mennään. En tiedä pitäisikö asiasta huolestua? Esikoisen kohdalla sf-mitta oli jatkuvasti keskikäyrän päällä. Terkka kyllä rauhotteli, että jos vauva on poikittain tms. mitta jää pienemmäksi, joten ei siitä kai tässä vaiheessa vielä ihan hirveästi pysty päättelemään. No, toisaalta on kai ihan toivottavaakin, että vauva on pienehkö. Ainakin synnytystä ajatellen.

Synnytys alkaa tosiaan kyllä jo käydä ajoittain mielessä. Vauvan potkut ovat jo toisinaan tosi vahvoja ja jotenkin se vie ajatukset synnytykseen. Tuntuu hullulta, että taas pitäisi saada tuollainen iso, vahva, eläväinen otus pungerrettua ulos. Synnytys ei kyllä varsinaisesti mitenkään pelota, enemmänkin odotan sitä jännityksensekaisella innolla. Viime synnytys oli loppujen lopuksi niin mahtava kokemus, että toivoisin kovasti toista samanlaista.

Vointi on edelleen ihan hyvä. Supistuksia tulee ajoittain, mutta ne ovat täysin kivuttomia ja lääkärin mukaan kaikki paikat ovat ihan hyvin kiinni edelleen, vaikka noita supistuksia on ollut jo pitkään. Käyn mammajumpassa ja uimassa viikottain, mikä tekee kyllä tosi hyvää ja pitää vetreänä. Henkinen jaksaminen taitaa olla isompi ongelma. Töissä on vaikea saada itsensä motivoitumaan ja olisi ihanaa päästä jo lomalle ja keskittymään itseensä, perheeseen ja tulevaan vauvaan.

No, eipä tässä muuta. Hyvää vointia ja jaksamista teille kohtalotovereille!

Suikeroalpi ja maha rv 29+1 (kylläpä aika menee siivillä!)

Vierailija
25/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan v... kirjotin pitkän tekstin äsken Wordiin (ettei vaan häviäisi bittiavaruuteen) ja arvatkaa mitä? Poistin sen, enkä edes tallentanut tekstiä! Kuinkahan tyhmäksi sitä vielä voi mennä???

Hei te, joilla on hemppa laskenut. Ootteko huomanneet, että olisi koko ajan voimaton olo tai, että nukuttaa koko ajan?

Epäilen nimittäin, että mulla ovat arvot laskeneet, kun voisin nukkua ympäri vuorokauden ja siltikin väsyttää! Täytyy varmaan käydä varuiksi rautaa ostamassa, jos vaikka helpottaisi...

Soile, minä oon kärsinyt koko raskauden ajan vaihtelevasti närästyksestä. Jännä vaan, että mulla pahin närästys oli ihan alkuraskaudessa, jolloin sain rennietä popsia oikein urakalla. Nyt selviän yleensä yhdellä renniellä viikossa, riippuu toki siitä mitä syö. Mulla ainakin hedelmät, kurkku ja aplari aiheuttabat kovan närästyksen!

Masuun ei kummempia, taas vaihteeksi on ollut vähän rauhallisempaa menoa, tai sitten vauva potkii selän suuntaan. Kauheasti muuten vauva jo painaa virtsarakkoa. Tuntuu koko ajan ku kävelee, sellanen paineen tunne rakossa.

Mutta nyt syömään!

pricilla 27+1

Vierailija
26/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin ihan selvästi huomaa raudan aiheuttaman väsymyksen. Toisaalta se on ollut enempi semmosta voimattomuutta ja mikään-ei-kiinnosta- väsymystä ku uneliaisuutta. En tosiaankaan ole normaalisti näin väsynyt ja pönttö sumuisena ja ajatukset harmaina. Ja mulla ne arvot tipahti varmaan melko nopeasti: melkein voisin päivämäärän sanoa josta asti oon ollut väsynyt.

Raudan päällle aattelin ruveta vielä ottamaan c-vitamiiniakin, jos ehkes pikkasen piristyisi.

Vierailija
27/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suikeroalpi: Mulla on ihan samanlaisia ajatuksia tulevasta synnytyksestä! Tuntuu tosiaan ihan hullulta, että kuinka taas semmoisen pienen ihmeen saa mahasta ulos:). Jännityksellä odotan myös miten esikoinen ottaa vauvan vastaan. Nyt hän ainakin puhuu vauvasta päivittäin:).

Meille tulee kohta vieraita ja nyt poika on vielä nukkumassa. Saa nähdä saanko tänään naistenpäiväkukat kun mies tulee töistä...:) Uskoisin kyllä että tuo, mutta jännityksellä odotan silti;).

-äiskä-04 rv 28+3

Vierailija
28/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti vastauksesta. Mulla on molempia, just tota karmeeta voimattomuutta ja väsymystä, mut sit myös ihan selkeetä unenpuutetta.

Viime raskaudessa mulla ei hemppa kovin paljoa laskenut, joten en tiedä ennestään, miltä tuntuu.

Täytyy vissiin ruveta syömään lihaa, jotta sais rautaa. Syön nimittäin lihaa ihan äärettömän harvoin...

Nyt kyllä on pakko lähteä päikkäreille, kun tyttökin vihdoinkin nukahti!

Vierailija
29/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä auennut netti meillä vieläkään¿ porukat lähti tallinnaan ja mä tulin niille taas nettiin tappamaan aikaa. Toivottavasti se nyt meilläkin aukeis pian kun ens viikonkin oon yksin kotona. Mies lähtee perjantaina viikoks lappiin.

my_selenelle myöhäiset synttärionnittelut! =)

dolosa, enpä uskaltais mäkään kyllä niin myöhään enää reissuun lähteä.

Mulla on ollut ihan ihmeellinen viikko¿ tuntuu taas hippasen verran vaihteeks olevan tunteet pinnassa. Ihan kaikki ärsyttää. Varsinkin kaikki mitä mies tekee/ei tee ja sanoo/ei sano =D Ja sitten vielä kaikki mahdollinen itkettää¿ ehkä ihan hyvä molemmille, että mies lähtee viikoks lappiin =D

Sit toisena ¿kivana¿ juttuna on se, että koko ajan sattuu johonkin. Lähinnä alaseläkä/häntäluu/lonkat ¿akselille. Ja siihen sit vielä polvet lisäks¿ ja liikkuminen vaan pahentaa. Noh, eipä tässä nyt oo maksimissaan kun kymmenisen viikkoa jäljellä enää. Huomenna on lääkärin kontrolli sen parin viikon takaisen antibioottikuurin jälkeen.

Hei, onkos siitä tampere-miitistä ollut nyt enää mitään puhetta? Ensi viikon maanantaistahan oli alkunperin puhetta, mutta mitäs nyt? Mä tosin en tiedä milloin taas nettiin pääsen, mutta jos ei kotona aukea niin yritän tulla käymään porukoilla. Vai siirretäänkö suosilla eteenpäin kun mepelläkin oli mahd. ongelmia lakon takia päästä paikalle??

[color=red]pikku-milli & paco 32+5[/color]

Vierailija
30/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikko ja mies menivät juuri päiväunille, saas nähdä kuka ja kuinka pian nukahtaa. ;). Viime yö meni näet huonosti ja nyt ei voi esikkoa syyttää. Viimeinkin on pari yötä nukkunut paremmin. Jippii. Siis yö meni minun osalta itkeskellessä ja yhdessä parisuhdetta puidessa ja sitten sovittiin... sillä ihanalla tavalla, joo. Joten jäi yöunet vähän heikolle, etenkin mieheltä joka aamusta aikaisin jo töihin lähti.

Muuten masuun ei mitään uutta. Kasvaa vauhdilla ja potkut tunttuu. Harvemmin on tänne tullut kirjoiteltuakin, kun tuntuu että ei ole raportoitavaa... sitä samaa elämää, esikko ja masukki.

Sitä Tampere tapaamista kuuluttelen minäkin!!!

Siis jos on ens maanantaina niin 12 aikaan mulla on neuvola, joten jos sitä aikaa on aateltu niin pahus... tulisin kyllä mielelläni mukaan, vaikka en niitä ahkerampia kirjoittelijoita olekkaan...

typy

Vierailija
31/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun on tylsää......Ukkeli on töissä ja tyttö meni mummilaan " hiihtolomalle" , yhdeksi yöksi. ikävä tulee jo näinki lyhyessä ajassa =)

Masuun ei mitään uutta, tänään sain ekat vauvan vaatteet pestyä. Eilen siivosin meidän makkarin ja raivasin sinne tilan vaavin sängylle ja hoitopöydälle. Tänään sit tein perusteellisen siivouksen esikoisen huoneeseen kun se ei itse ollut paikalla =D Lähti 2 muovikassillista roinaa roskiin....

Joku pesänrakennusvietti vissiin menossa kun tuntuu että koko ajan pitäisi siivota tai laittaa paikkoja kuntoon ;)

Muistaakohan se mun mieskulta mua mitenkään näin naistenpäivänä.... Epäilen, koska ei ole muinakaan naistenpäivinä muistanu =/ Se ei oikein ole koskaan ollut hyvä tällaisissa jutuissa..

Kristiina rv 30!!! Vihdoinkin =) =)

Vierailija
32/49 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää naistenpäivää kaikille meille!

Siitä Hesan tapaamisesta: Mulle sopii tuo 28.3 ainakin toistaiseksi. Ajalla ei mulle niin merkitystä sillä olen äitiyslomalla. Soile: tarkoititko sitä Kampin keskuksen picnic kahvilaa? Se sopisi ainakin mulle hyvin. Sinne pääsee kätevästi joka suunnasta pääkäupunkiseudulta.

Emmi ja prinsessa 32+4

Vierailija
33/49 |
09.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen tänään vasta ysiin töihin, joten nyt on hyvää aikaa kirjoitella, kun nukkuminenkaan ei maistu/onnistu kuten arvata saattaa.

Mites teidän miehet muisti teitä naistenpäivän kunniaksi? Mä olin ihan varma, että mun mies ei päivää noteeraa, mutta niin vaan odotti kukkapaketti ja suklaalevy pöydällä, kun tulin uimasta kotiin illalla. Olin ihan liikuttunut, vaikka kukkapaketista paljastuikin romanttisten punaisten ruusujen sijasta käytännöllinen ruukkukukka, valkoinen tulilatva. Ihanaa että mies muisti, kukkia saan tosi harvoin. Eilen oli naistenpäivän lisäksi meillä kyllä toinenkin juhlapäivä, rv 30 nimittäin täyttyi. Vauvan tulo lähestyy, jännittää hurjasti nähdä minkälainen otus sieltä ulos putkahtaa... Muakaan ei synnytys oikeastaan pelota, ei kai sitä osaa pelätä, kun ei vielä tiedä mitä tuleman pitää, tämähän on meidän esikoinen. Olen yrittänyt tarkoituksella välttää karmeita synnytyskertomuksia, jotta en panikoituisi etukäteen.

Mulle tuli eilen töissä yhtäkkiä joku kauhea kylkikipu, aika ylös kylkiluihin sattui ihan mielttömästi, mikään asento ei auttanut. Siinä sitten nilkutin varovasti kaksinkerroin ruokalaan, niin koulumme siivooja totesti, että " taitaa olla puhti pois, vauhti on hidastunut" . Teki mieli irvistää rumasti. Onneksi kipu helpotti pian, ja illalla jaksoin mennä uimaankin ihan normaalisti, taisi joku lihas vaan venyä kyljessä. Nythän näitä vaivoja varmaan alkaa tulla, kun viimeset viikot on käsillä. Tähän asti olenkin päässyt yllättävän helpolla...

Mukavaa loppuviikkoa!

Minttuli79 30+1

Vierailija
34/49 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille tälle viikolle on... No, jatkan vaikka tähän.

Työn parissa jälleen täälläkin. Ei vissiin kukaan lähtenyt viikon aikana synnyttämään tai muutenkaan en missannut mitään järisyttävää uutista?

Enää 17 aamua. Tänäänkin ollaan Voiton kanssa herätty 02.30 ja täytyy kyllä myöntää että evvk töihinlähtö...

Mullakin tosiaan painoa tullut nyt yli 10kg. Tosin olen nyt ihanne painossa painoindeksin mukaan, jos en olisi raskaana, niin että empä tässä nyt kauheata stressiä ota pullansyömisistäni... Paitsi meneehän se lapseenkin... Ollaanki naureskeltu että Voitto saa kävellä ite laitokselta pois kun niin innokas kasvamaan tuntuu olevan :-P

Onnea kaikille uuden kodin saaneille!

Ja sympatiat teille joilla on jo lapsia ennestään: 1-vuotias siskonlikka oli mulla yhden päivän hoidossa ja mä olin ihan puhki siitä lusikan nostelemisesta ja konttailusta illalla. Meille ei varmaan olla ihan heti Voitolle sisaruksia tekemässä...

stellis&voitto 30+6

Vierailija
35/49 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei,

taas on uusi viikko edessä. aika tuntuu kuluvan hurjaa vauhtia. ensin synnytystä odottaa kuin kuuta nousevaa ja sitten aika tuntuu loppuvan käsiin. maha tuntuu kasvaneen yhtäkkiä hurjasti ja olo on sen mukainen. ke on neuvola, joten saa nähdä onko kaikki ok. toivon mukaan pissassa ei ole taas sokeria. mua on vaivannut aivan järkyttävät häpyliitoskivut viime päivinä, varsinkin iltaisin. jokainen askel on viiltänyt alapäähän. toivon mukaan näitä ei kestä loppuun asti tai musta tulee invalidi. öisin saan onneksi nukuttua vaikka heräilenkin jatkuvasti vaihtamaan kylkeä ja näen aivan kamalasti unia. synnytys on alkanut yhtäkkiä jännittämään, mietin miten kaikki menee ja koska ja miten lähtö tulee. taidan sittenkin käydä siellä pelkopolilla, koska esikoisen synnytys kummittelee mielessä. kiva, kun joku tunsi sympatiaa meitä odottavia kohtaan joilla jo on lapsia. minäkin haluan sympatiseerata heitä. pikkukakkosen odotus on ollut paljon raskaampi kokemus kaikin puolin. meidän lapsiluku jää kahteen. nämä kaksikin ovat suuria lahjoja. kolmekin olisi kiva, mutta raskaana olo ei ole mun juttu. odotan, että saan oman kroppani takaisin, voin juosta ja vaikka seisoa päällä, nukkua mahallaan.......! onnea kaikille niille, jotka olette muuttaneet tai muuttamassa uuteen kotiin !!!

hyviä vointeja kaikille !

aamos 30+3

Vierailija
36/49 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikki toukotoiveet!

Neljä viikkoa töitä jäljellä, pitäisiköhän hankkia aamukampa? =) Piti tulla tänään aikaisin töihin, kun pelkäsin lakon aiheuttamia ruuhkia ja radion mukaan aikamoiset ruuhkat siellä onkin.

Otin viime viikolla hommakseni järkätä toukotoiveiden Helsingin tapaamisen. Joillekin tuntuisi sopivan vain huhtikuu, mutta minulle huhtikuu sopii huonosti, joten toivon, että voisimme järjestää tapaamisen silti maaliskuussa. Tämä johtuu lähinnä siitä, että asun itse Lohjalla ja huhtikuun alussa kun alkaa äitiysloma, en aio enää paljon Helsinkiin ajella. Mutta jos maaliskuu ei sovi kaikille, toki koitan järjestää itseni Helsinkiin sitten huhtikuun puolella.

Tällä hetkellä " virallisesti" sähköpostiini ilmoittautuneita ovat:

Dolosa

Ahava

Rsna

Emmi979

Edellä mainituille henkilöille ajalla ei ole suuremmin väliä ja ilmeisesti maaliskuu sopii.

Muita tapaamisesta kiinnostuneita ovat olleet:

Genoveffa

Liinanen (sopinee vain huhtikuu)

Ehdottaisin alustavasti tapaamispäiväksi 21.3. klo 17.30 Helsingin keskustassa. Paikkaa täytyy vielä pohtia, mutta menisimmekö kahville vai ihan kunnolla syömään?

Odottelen lisää ilmoittautumisia sähköpostiini (soile05@yahoo.com). Myös jo ilmoittautuneet voisivat ilmoitella sopiiko ehdottamani päivä.

soile05 ja papu 30+2

Vierailija
37/49 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt kasautuu kaikenmaailman vastoinkäymisiä. Sen kerran kun päästään kaksistaan miehen kanssa jonnekin (illalla keikalle), niin selkä on taas niin tohjona ettei oikein kävelemään pysty. Omalla autolla on mentävä lakon takia ja sitten on vielä tuollainen karmea pyry. Saas nähdä, ehtiikö lapsenvahtikaan ajoissa paikalle kun joutuu ruuhkassa ajelemaan tänne...

Sen ihanampaa oli heti aamusta saada sympatiaa, kun on jo ennestään lapsia :). Kyllä esikoisen odottaminen oli mullakin 1000 kertaa helpompaa, sai levätä kun huvitti ja muutenkin raskaus oli tosi helppo. Nyt on ollut liitos- ja selkäkipuja jo pari kuukautta, ja siitä huolimatta on esikoisen kanssa jaksettava olla ja häntä nostella. Sattuu vielä olemaan tosi vilkas ja voimakastahtoinen tapaus ja ylettää jo hyvin availemaan ovia itse...

Toisaalta ei saisi valittaa kun itse halusin pienen ikäeron lapsille, eikä kaikille edes lapsia suoda. Jotenkin sitä vaan kuvitteli toisen raskauden olevan vähintään yhtä helppo. Ja kyllähän se pistää vihaksi, kun jokainen äkkinäinen liike tekee kipeää!

No, johan tuli valitusta näin maanantaille. Koettakaahan jaksella ja toivotaan että kelit nopeasti muuttuvat keväisemmiksi.

Pampula, poika ja Sintti 28+6

Vierailija
38/49 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukuimpa sitten sikeesti. mies vieläkin sairaslomalla joten sain nukkua piiitkään kun mies oli noussu ylös ja vahti lapset. hirveesti ois tekemistä ja vihdoinkin tuntuu siltä et jaksaakin.

Tuli yhtäkkiä mieleen et en oo nähny mun yhtä kaveria kuukauteen vaan siks etten jaksa tehä melkein mitään ja oeln väsyny siihen et mun pitää aina mennä sinne ja sit joudun kuitenkin vahtii sen lasta. huomasin yhtäkkiä että olen viihtyny ihan hyvin yksin lasten kaa kotona. =) ihanaa olla rauhassa ilman et tarvii miellyttää muita. toisia kavereita kuitenkin on.

tänään aion ostaa lankaa, loppui kesken, niin että apittokin saadaan valmiiks ennen kuin vauva tulee.

muuten..onks teillä kaikilla jo sairaalakassi pakattuna? ite en oo ajatellu asiaa vielä koska siihen on vielä about 10 viikkoa ja haluasin vielä ostaa itelleni uuden paidan ja uudet alusvaatteet joita voin laittaa päälleni kun tuun kotiin ja samaa vauvalle. pitäis vielä tehä shoppailu reissu kun vielä jaksaa kävellä. =)

voikaa hyvin,

my_selene ja neitinen rv 28+0

Vierailija
39/49 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon puhunu ja puhunu sairaalakassin pakkaamisesta ja vauvanvaatteiden pesusta mutta jotenkin en oo vaan saanu kumpaakaan aikaiseksi.

Toisaalta, kun nyt mielialat ja jaksaminenkin on ollut vähän mitä sattuu, niin oon päättäny että äitiyslomaan asti keskityn syömiseen, nukkumiseen ja perusarjen pyörittämiseen enkä ota yhtään ylimääräistä stressiä. Jos vauva sattuu ennen aikojaan tulemaan, niin kyllä se varmaan maailmaan saadaan ilman kassia ja hengissä pysyy niissä pesemättömissäkin vaatteissa.

Emmä oo vielä saanu ees jemmattua taksirahaa, vaikka se nyt ainakin piti laittaa villasukkaan heti kun mahdollista. Parempi pysytellä vauvan mahassa ainakin ensi tilipäivään ;-P

Empä mä kyllä usko että lähtö tulee ennen laskettua. Supistuksia ei ole ollut kuin ehkä ihan pari hassua. Ja nekin ehkä. Mitä nyt Voitto monottaa välillä semmosella vimmalla suoraan alaspäin, että tuntuu että sillä on kohta väkisinkin jo jalka ulkona :-P Mutta säästyypähän toistaiseksi kylkiluut.

Vierailija
40/49 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas että mä itkin koko matkan ku tulin töihin!!!!!!!!! Vein tytön ensi kertaa ryhmikseen, ku perhepäivähoitajalla ei ollut enää muita lapsia hoidossa ja meidän neiti JOUTUU kuukaudeksi sinne ryhmikseen....kyllä kuulkaa mulle tuli paha mieli, ku neiti huuti ja itki mun perään, että en halua jäädä tänne, menen äidin kanssa. Multa sydän murtui ja tunsin olevani huono äiti ku jätän tytön itkemään sinne : (((( No äkkiähän ne lapset tottuu, mutta äiti ei niinkään nopeasti....

Mulla on kanssa nuo liitoskivut aika kovia olleet jo pari kuukautta, maha on todella iso ja tämä istuminen on tosi hankalaa...tämä on nyt vaan ihan vali vali kokoajan...taitaa olla mulla huono aamu...

Masussa kaikki hyvin, liikkeet eivät ole enää niitä " pyöriviä" vaan sellaisia tönäisyjä ja vauva on vieläkin perätilassa, kun pää painaa oikeaan kylkikaareen...auts...

Laura 31+6