Miks kaikilla akoilla on ne helvetin kestoripset????
Tai volyymiripset vai mitkä ikinä onkaan. Olen tosiaan ainut nainen täällä suomessa kenellä ei oo.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varaa aika ripsiteknikolle. Sillähän tuo hoituu.
Repesin. =D Ripsiteknikko!!!!!! =D
Ihan oikeestiko on keksitty joku mukamas hieno titteli meikkaajalle joka laittaa asiakkaalle tekoripset siinä sivussa.
Ripsiteknikon ja meikkaaja-maskeeraajan työt ovat kaksi täysin eri asiaa. Pidennysten laitto on hieman toisenlaista kuin valmiiden tekoripsien liimaaminen meikin ohessa. Ihmiset yllättyisivät jos tietäisivät, mitä kaikkea pidennysten laitossa täytyy ottaa huomioon: Asiakkaan omien ripsien vahvuus ja kaarevuus, ripsien puhdistus ja pohjustus, liiman käyttö ja liimojen reagointi erilaisissa olosuhteissa, käytettyjen kuitujen kaarevuus ja pituus ym. Lisäksi täytyy tuntea muutamia ihosairauksia, allergioita ja muita herkkyyksiä, jotka saattavat hankaloittaa pidennysten laittoa. Kaikesta tästä tiedosta johtuen kutsun itseäni ripsiteknikoksi ihan hyvällä omallatunnolla. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et vitussa ole. Minä en sellaisia härpäkkeitä ottais mun ripsiin kun pärjään ihan ripsivärilläki
Minkä takia nämä ripsihärpäke muijat kuvittelee vielä itsestään liikoja? Ei ne pelkät ripset tee kenestäkään paremman näköstä. Ap
Hyvä kysymys, minuakin kiinnostaisi! Yleensä näillä samoilla on sitten myös rakennekynnet ja mahdollisesti myös hiustenpidennykset ja varmaan menevät laitattamaan ne ihme tekokulmakarvat, mitä en sitäkään tajua
Itselläni ei ole näitä ripsiä, pidennyksiä ja tekokynsiä. Mutta kulmien pigmetointi kyllä, koska olen käytännössä syntynyt ilman kulmakarvoja. Teininä vuosia piirsin kulmakynällä kulmat ja se oli lähinnä törkysen näköistä, nykyään kulmani näyttää pigmetoinnin ansiosta _edes hieman_ luonnollisemmilta. Ap
Mun mielestä on vähän hassua että tulet tänne arvostelemaan toisten tekoripsiä kun itselläsi on tekokulmat. Ai sori, niissä ei ole karvoja, no sehän onkin sitten eriasia. Mulla on lyhyet, vaaleat ja suorat ripset. Tykkään pitää ripsipidennyksiä koska tykkään niistä ja on mukavaa kun ei tarvitse sotkea ripsivärin ja taivuttimen kanssa.
Niin, voisin toki olla meikkaamatta täysin, mutta minä nyt vaan haluan että ripseni ovat meikatun näköiset ja sillä selvä. Jos sinulla on oikeus ottaa kestopigmentointi kulmiisi ilman että joku tulee tänne ihmettelemään että mikäs akka sinä luulet olevasi feikkikulminesi, niin eiköhän minulla ja kaikilla muillakin ole oikeus ottaa tekoripset.
Näyttää kamalilta paksuilta katuharjoilta niin ettei omat silmätkään meinaa erottua sieltä alta.
Mulla ei ole tekoripsiä, en ajele karvojani mistään enkä käytä meikkiä kuin harvoin juhlissa. En myöskään värjää hiuksiani. Enkä ole uskovainen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole tekoripsiä, en ajele karvojani mistään enkä käytä meikkiä kuin harvoin juhlissa. En myöskään värjää hiuksiani. Enkä ole uskovainen.
Praise the lord! Oh mighty Jesus!!!
Ap paljasti kielenkäytöllään ja asenteillaan olevan ihka oikea moukka.
Pakko kyllä ihmetellä näitä "onneksi mulla on omasta takaa sitä ja tätä ihmisiä". Jos sanon että multa puuttuu (sairauden takia) hiukset kokonaan ja käytän peruukkia, niin eiköhän mene 5 minuuttia kun ensimmäinen rientää humble brag -hengessä kertomaan että onneksi mulla on alaselkään ulottuva paksu tukka. Mitä tästä oikein saa? Hyvän mielen? Kun eihän ketään täällä anonyymillä palstalla kiinnosta teidän karvojen laatu - ei ripsissä, kulmissa, päässä tai missään muuallakaan. Pointtina on keskustella ilmiösätä, ei kertoa miten onnekkaita karvoinenne olettekaan.
Vierailija kirjoitti:
Ap paljasti kielenkäytöllään ja asenteillaan olevan ihka oikea moukka.
Pakko kyllä ihmetellä näitä "onneksi mulla on omasta takaa sitä ja tätä ihmisiä". Jos sanon että multa puuttuu (sairauden takia) hiukset kokonaan ja käytän peruukkia, niin eiköhän mene 5 minuuttia kun ensimmäinen rientää humble brag -hengessä kertomaan että onneksi mulla on alaselkään ulottuva paksu tukka. Mitä tästä oikein saa? Hyvän mielen? Kun eihän ketään täällä anonyymillä palstalla kiinnosta teidän karvojen laatu - ei ripsissä, kulmissa, päässä tai missään muuallakaan. Pointtina on keskustella ilmiösätä, ei kertoa miten onnekkaita karvoinenne olettekaan.
Niin tämä. Kuinka heikoissa kantimissa ihmisen itsetunto voi olla, että pitää anonyymillä keskustelupalstalla kehua omaa ulkonäköään? Täällä käytävä keskustelu on sellaista, mitä oikeasti kuulee lähinnä lasten suusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla omat yläripset 12 mm ja alaripset 8 mm. Kaartuvat luonnostaan, ikinä en ole käyttäny ripsientaivuttajaa. Kyllä, luullaan, että on tekoripset, kun olen laittanu pelkän ripsivärin. Toisaalta alaripsieni pituus paljastaa fiksuimmille, että taitaa olla omat ripset ylhäälläkin (koska tekoripsiä ei pysty laittaa alas)
Pidennykset muuten voi laittaa alaripsiinkin, yks mun duunikaveri laittaa aina itelleen ripsipidennykset ja myös alas. Mun mielestä tää koko keskustelu on ihan älytön, oon ainakin itse törmännyt sekä hyvännäköisiin että övereihin ripsipidennyksiin. Itelläni ollut muutama vuosi sitten pidennykset sekä ripsissä että hiuksissa ja oli ihan kivat, en vaan tykkänny siitä kun tuhos omia hiuksia ja ripsiä aikalailla joten luovuin :) myös huollattamiset tuntui rasittavilta pidemmän päälle. Nykyään laitan silloin tällöin kklipsipidennykset ja tekoripset jos lähden vaikka bilettämään, saa vähän volyymia arkilookkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopistolla ei kyllä juuri noita näe, ei edes nuorimmilla opiskelijatytöillä kuin harvoin. Taitaa olla eri luokan muoti. (eiku juu, käytävän siivoojatytöllä on).
Tulepas käymään kauppatieteellisen puolella.
Jännä, yleensä tapaamillani kauppisnaisilla on lähes aina naturalina meikitön naama tai sitten todella hienoinen kajaali. Blondatut hiukset tosin on jokaisella.
Vierailija kirjoitti:
Tai volyymiripset vai mitkä ikinä onkaan. Olen tosiaan ainut nainen täällä suomessa kenellä ei oo.
Sen kun tietäis. Ei tosin haittaa, ihmetyttää vain. Luo kovat varjot kasvoille, mutta eipä tosiaan oo multa pois.
T. Tekoripsetön akka
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, että kaikki pidennyksistä tietämättömät vouhkaavat aina siitä, kuinka luonnottomilta ja kauheilta ne näyttävät, mutta eivät sitten livenä tunnista, mitkä ovat ripsienpidennykset ja mitkä omat. Ja sitten on vielä ne tekoripsetkin (kertakäyttöiset liimattavat tupsut/viuhkat).
Mulle tulee aina mieleen näistä pidennysten vastustajista sellainen lihava mamma, jolla ei ole itsellään varaa pidennyksiin TAI hänellä on nätit silmät (ei mitään muuta positiivista ulkonäössä) joihin ei hyödytä laittaa pidennyksiä, ja sitten on katkera kaikille hoikille, kauniille naisille kun kehtaavat vielä hankkia pidennykset näyttääkseen vieläkin kauniimmalta 24/7!
Eiköhän puhe ollut niistä ripsenpidennyksistä/muista tekoripsistä joista näkee kilometrin päähän etteivät ole aidot. Ne nimittäin ovat karseita, kuten halvannäköinen muovinen tekotukka. Tuskin kukaan tarkoitti hillittyjä, aidonnäköisiä ehostuksia.
Volyymiripset saa silmät näyttämää puolet pienemmiltä ja kauheen raskailta. En tajua miks monet ottaa niitä. Semmoset siistit pidennykset on vielä ihan jees jotka näyttää suht luonnollisilta joilla vaa korostetaa sitä silmän ja ripsien muotoa mut volyymit on ihan kamalat.
Etelässä lomalla ollessa eräs paikallinen mies kertoi että suomalaiset naiset tunnistaa ripsienpidennyksistä :) eli muualla noita ei taideta niin paljon pitää. Mulla ei ikinä ole ollut enkä pidä niistä yhtään. Mutta ehkä ne sopivat joillekin jos on sen tyylinen.
Kuinka joku uskaltaa laittaa sitä erikeepperiä silmiin? Lukekaa joskus tuoteseloste! Se on ihan tavallista liimaa... Samaa, jota voitte ostaa marketista ja sitten sitä laastitaan silmän lähelle. Järjetöntä. Näkyy jo terveydenhuollossa ongelmaa ja arvatkaas, kuinka moni ripsien laittaja ei voi enää itse ottaa ripsiä.
Minulla ei tuollaisia ole, enkä haluaisikaan. Minulla tosin on muutenkin pitkät ripset. Jokin aikaa sitten hammaslääkärissä, kun hoitaja laittoi ne aurinkolasin tyyppiset, niin jotenkin vinoilevaan sävyyn sanoi: "Laitetaanpa tähän nenän ja lasien väliin tämmöinen pumpulituppo, etteivät ripset ota kiinni laseihin, kun ovat niin pitkät." Vissiin luuli, että minullakin on jotkut ihmeen ripsienpidennyshärpäkkeet silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa tyylitajuttomien patsastella tekokarvoineen minkä lystää. Mulla ei ole maailman pisimmät tai tuuheimmat ripset, mutta silti pärjään pelkällä ripsivärillä. Aavistus meikkiä tuo raikkaan ja luonnollisen lookin, tekohärpäkkeet ei.
Miten meikki voi tuoda luonnollisen lookin? Sehän on juuri epäluonnollista. Luonnollista on olla naturel
Naturel Suomessa = kalpea, kirjava iho; värittömät silmät kuin myös huulet ja ripset.
Meikki naisen tekee!
se, joka luopui kestoripsistä
Jos oikeasti koet noin, niin naiseutesi on aika heiveröisissä kantimissa.
Naiseuteni on ihan kohdallaan. Satun vain asumaan maassa, jossa paikallisilla on kauniisti ruskettunut iho ja tummat värit muutenkin. Edelleen olen meikannut koko ikäni, teini-iästä lähtien. Suomitytöt erottuvat kuin valkoinen tikku täällä lomaillessaan. Vanhemmilla naisilla on useimmiten joko miestukka tai kananperse tai punamustavalkoinen tikka-look.
Sorry, mutta noin se vaan menee.
Huoh, harmittaako kun sulla ei ole rahaa laittaa ripsiä? Taidat mielummin laittaa ne rahat karkkiin ja sipsiin ja lihottaa itseäsi, sen verran katkeralta kuulostat :D Ja oikeesti miks sua kiinnostaa muiden ripset, voi luoja :D! Hanki elämä.