Miks kaikilla akoilla on ne helvetin kestoripset????
Tai volyymiripset vai mitkä ikinä onkaan. Olen tosiaan ainut nainen täällä suomessa kenellä ei oo.
Kommentit (232)
Ne joiden mielestä pidennykset ovat hankalat niin heillä ne ovat varmaan olleet huonosti laitetut. Hyvin laitettuna pidennyksiä ei todellakaan edes huomaa eli ovat aivan kuin omat ripset. En mä pidennyksiä mitenkään varo, ne eivät hankaloita elämää eivätkä tunnu miltään. Voin peseytyä, nukkua ja olla ihan normaalisti.
Luulen että täällä on aika paljon kateellisten huutelua. Ihan varmasti ottaisivat itselleenkin, jos ilmaiseksi saisivat! Hyvin laitettuna eivät rumenna ketään eivätkä näytä feikeiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etelässä lomalla ollessa eräs paikallinen mies kertoi että suomalaiset naiset tunnistaa ripsienpidennyksistä :) eli muualla noita ei taideta niin paljon pitää. Mulla ei ikinä ole ollut enkä pidä niistä yhtään. Mutta ehkä ne sopivat joillekin jos on sen tyylinen.
Ai että ihan paikallinen mies kertoi, hihhih!
Taisit olla jossain Rodoksella missä ei ole kuin suomalaisia, nimittäin on melko mahdotonta välttyä näkemästä ripsienpidennyksillä varustettuja brittinaisia. Asun Skotlannissa ja kyllä täällä vähintään joka 3. vastaankävelevällä naisella on tekoripset/ripsenpidennykset eikä mitkään kauniit ja luonnolliset. Työkaverini sanoi että tyttöystävänsä liimaa viihteelle lähtiessään ripsienpidennysten lisäksi vielä tekoripset.
Anteeksi, mutta naurattaa... Siinäpä sitä onkin tyylikkyyttää kerrakseen, suomalaiset ja brittinaiset ripsenpidennyksineen. Taatusti erottuvat kyllä joo katukuvasta esimerkiksi Ranskassa tai Italiassa. :D
Jotkut tykkää sellaisista tuhen näköisistä silmistä. Minä en.
Mies
Mulla ne on koska urheilen päivittäin. Omat ripset vaaleat ja yläluomet raskaat, joten ripsiväri leviää hikoillessa ja vedenkestävistä saan allergiareaktion. Ainiin, rintoja ja leveää lantiota ei juurikaan ole, joten näytän ihan pikkupojalta urheillessani. Haluan vain edes hieman palaa naisellisuutta arkeeni. En välitä muiden mielipiteistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripsienpidennykset oli ehkä vuoden, sitten luovuin niistä. Hankalat, liima ärsytti silmiä, eikä kyllä helpottanut minun arkeani. Niitä pitää harjailla, varailla aikaa huoltoon, välillä kutitti ja ripsiä tippui toisinaan ihan liikaa. Nyt käytän vain ripsiväriä ja selviän ihan yhtä isolla tai pienellä vaivalla. Plus että oma rakas mieheni ei kyllä pitänyt "feikistä" lookista (minulla oli myös rakennekynnet) yhtään.
Onhan tuuheat ja pitkät ripset kauniit, erityisesti naisjulkkiksilla niitä näkyy tosi paljon mutta niitä onkin paranneltu telkkarin, lehtien kuvauksiin ja someen , siksi ne näyttää täydellisiltä ja hyvältä. Hyvin hoidetut ja oikean kokoiset pidennykset on näyttäviä mutta sitten näkee niitä rumia tuherruksia ja suorakulmaisia taivutuksia etenkin nuorilla tytöillä jolloin ei kyllä voi ihailla näkemäänsä. Luonnossa harvemmin näkee naisilla onnistuneita pidennyksiä, lehtien ja telkkarin kuvissa aina.
Kuinka vaikeaa se on tajuta ettet sä tunnista kaikkia ripsienpidennyksiä käyttäviä ihmisiä katukuvassa vaan ne kamalimmat ja huonosti tehdyt ja sitten oot sitä mieltä että hyvin tehtyjä ei näe. Jos ripset on hyvin tehty ne näyttää siltä että olisi lähinnä ripsiväriä. Ja osalla se ripsivärikin näyttää hirveältä jos se on paakkuista.
Kyllä mielestäni tunnistan todella paksut ja pitkät ripset pidennyksiksi kun tarpeeksi läheltä katson. En toki tiiraa jokaista vastaan tulijaa kymmenien metrien päähän, vaan kiinnitän huomioni ihmisiin joiden kanssa asioin tai jotka vaikkapa seisovat tai istuvat vieressäni. Ripsivärini ei ole muuten ikinä paakuilla :) Joillain on, ihan niin kuin joillain on huonot ja sottaiset ripsien pidennykset. Joillain taas on kauniit ja luonnolliset. Minäkin varmasti laitattaisin ripsien pidennykset uudelleen jos tuntisin oloni niissä mukavaksi ja vaivattomaksi. Kukin tyylillään.
Heh kirjoitti:
Se on tällä hetkellä muodissa olla ripsien pidennykset, contourmeikki, instakulmat ja ylirajatut huulet yleensä tummalla huulipunalla jotta näytettäisiin mahdollisimman bitchmäiseltä:D Vaatemuotikin joillakin vähän liian ym mielestäni.
Contourmeikki mikä ihm...???? Instakulma? Häh? Oonks mää jääny sivistyksestä jälkeen?
Kyllä ne tunnistaa ainakin 95%:sesti... Sit on tietty nää luonnonoikut, joilla on näyttävät ripset luonnostaan. Myös itselläni on ollut pidennykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et vitussa ole. Minä en sellaisia härpäkkeitä ottais mun ripsiin kun pärjään ihan ripsivärilläki
Minkä takia nämä ripsihärpäke muijat kuvittelee vielä itsestään liikoja? Ei ne pelkät ripset tee kenestäkään paremman näköstä. Ap
Hyvä kysymys, minuakin kiinnostaisi! Yleensä näillä samoilla on sitten myös rakennekynnet ja mahdollisesti myös hiustenpidennykset ja varmaan menevät laitattamaan ne ihme tekokulmakarvat, mitä en sitäkään tajua
Siis mitkä ihmeen tekokulmakarvat?? Vai puhutko niistä överimeikatuista lakupötköistä? Oon aina luullut, että se on vaan meikkiä. O.o
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeasti. Pitääkö joku tuollaisia ripsiä luonnollisina ja kauniina? Musta nuo on jo niin out ja wt kuin olla ja voi. Näitä näkee teineillä, siivoojilla, mutta myös valitettavan monilla sairaanhoitajilla ym.
Virossa näitä näkee yhä katujen naisilla, mutta minusta fiksu ja kaunis nainen luottaa omiin ripsiinsä ja laadukkaaseen maskaraan!
Nuo näyttää p.llun karvoitukselta.
Vierailija kirjoitti:
Överit kilometrin päähän näkyvät ripset https://www.google.fi/search?q=luonnolliset+tekoripset+vs+volyymi+ripse…
Kauniit hillityt ripset https://www.google.fi/search?q=luonnolliset+tekoripset+vs+volyymi+ripse…
Rumasti laitetut överit feikki ripset https://www.google.fi/search?q=luonnolliset+tekoripset+vs+volyymi+ripse…
Toivottavasti linkit toimii (oon mobiililla)
Itse voisin ottaa tuollaiset luonnollisen näköiset. Mulla ei ole koskaan ollut tekokynsiä, -hiuksia, -ripsiä. Siskollani on mun mielestä liian överit tekoripset, mutta itse näyttää tykkäävän..
Eka ja toka ei nyt mun mielestä niin hirveästi eroa toisistaan.
Mutta valitettavan paljon kaupungilla näkee noita kolmansia :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ripsienpidennykset oli ehkä vuoden, sitten luovuin niistä. Hankalat, liima ärsytti silmiä, eikä kyllä helpottanut minun arkeani. Niitä pitää harjailla, varailla aikaa huoltoon, välillä kutitti ja ripsiä tippui toisinaan ihan liikaa. Nyt käytän vain ripsiväriä ja selviän ihan yhtä isolla tai pienellä vaivalla. Plus että oma rakas mieheni ei kyllä pitänyt "feikistä" lookista (minulla oli myös rakennekynnet) yhtään.
Onhan tuuheat ja pitkät ripset kauniit, erityisesti naisjulkkiksilla niitä näkyy tosi paljon mutta niitä onkin paranneltu telkkarin, lehtien kuvauksiin ja someen , siksi ne näyttää täydellisiltä ja hyvältä. Hyvin hoidetut ja oikean kokoiset pidennykset on näyttäviä mutta sitten näkee niitä rumia tuherruksia ja suorakulmaisia taivutuksia etenkin nuorilla tytöillä jolloin ei kyllä voi ihailla näkemäänsä. Luonnossa harvemmin näkee naisilla onnistuneita pidennyksiä, lehtien ja telkkarin kuvissa aina.
Kuinka vaikeaa se on tajuta ettet sä tunnista kaikkia ripsienpidennyksiä käyttäviä ihmisiä katukuvassa vaan ne kamalimmat ja huonosti tehdyt ja sitten oot sitä mieltä että hyvin tehtyjä ei näe. Jos ripset on hyvin tehty ne näyttää siltä että olisi lähinnä ripsiväriä. Ja osalla se ripsivärikin näyttää hirveältä jos se on paakkuista.
Kyllä mielestäni tunnistan todella paksut ja pitkät ripset pidennyksiksi kun tarpeeksi läheltä katson. En toki tiiraa jokaista vastaan tulijaa kymmenien metrien päähän, vaan kiinnitän huomioni ihmisiin joiden kanssa asioin tai jotka vaikkapa seisovat tai istuvat vieressäni. Ripsivärini ei ole muuten ikinä paakuilla :) Joillain on, ihan niin kuin joillain on huonot ja sottaiset ripsien pidennykset. Joillain taas on kauniit ja luonnolliset. Minäkin varmasti laitattaisin ripsien pidennykset uudelleen jos tuntisin oloni niissä mukavaksi ja vaivattomaksi. Kukin tyylillään.
Todella paksut ja pitkät toki tunnistaa puolisokea Reettakin, sinähän väität tunnistavasi kaikki ripsienpidennykset vaikka ne olisivat luonnollisen näköiset kun sanot että hyvin tehtyjä ripsiä näkee harvoin.
Vielä en ole nähnyt yhtäkään paakutonta ripiriviä ripsarin jäljiltä eikä löytönyt googlekaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa tyylitajuttomien patsastella tekokarvoineen minkä lystää. Mulla ei ole maailman pisimmät tai tuuheimmat ripset, mutta silti pärjään pelkällä ripsivärillä. Aavistus meikkiä tuo raikkaan ja luonnollisen lookin, tekohärpäkkeet ei.
Miten meikki voi tuoda luonnollisen lookin? Sehän on juuri epäluonnollista. Luonnollista on olla naturel
Naturel Suomessa = kalpea, kirjava iho; värittömät silmät kuin myös huulet ja ripset.
Meikki naisen tekee!
se, joka luopui kestoripsistä
Jos oikeasti koet noin, niin naiseutesi on aika heiveröisissä kantimissa.
Naiseuteni on ihan kohdallaan. Satun vain asumaan maassa, jossa paikallisilla on kauniisti ruskettunut iho ja tummat värit muutenkin. Edelleen olen meikannut koko ikäni, teini-iästä lähtien. Suomitytöt erottuvat kuin valkoinen tikku täällä lomaillessaan. Vanhemmilla naisilla on useimmiten joko miestukka tai kananperse tai punamustavalkoinen tikka-look.
Sorry, mutta noin se vaan menee.
Edelleen kuulostaa, että itsetuntosi on heikoissa kantimissa, jos et uskalla olla sitä mitä oikeasti olet, vaan sinun on pakko yrittää sulautua etniseltä taustaltaan erinäköisiin ihmisiin porukasta erottautumisen pelossa.
Voi jeesus että joillaki on suuret ongelmat. Omg onpa kamala hutsulutka ku sil on ripsenpidennykset iik...
Itsekin pärjään kyllä omilla ripsilläni mut hankkikaa elämä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa tyylitajuttomien patsastella tekokarvoineen minkä lystää. Mulla ei ole maailman pisimmät tai tuuheimmat ripset, mutta silti pärjään pelkällä ripsivärillä. Aavistus meikkiä tuo raikkaan ja luonnollisen lookin, tekohärpäkkeet ei.
Miten meikki voi tuoda luonnollisen lookin? Sehän on juuri epäluonnollista. Luonnollista on olla naturel
Naturel Suomessa = kalpea, kirjava iho; värittömät silmät kuin myös huulet ja ripset.
Meikki naisen tekee!
se, joka luopui kestoripsistä
Jos oikeasti koet noin, niin naiseutesi on aika heiveröisissä kantimissa.
Naiseuteni on ihan kohdallaan. Satun vain asumaan maassa, jossa paikallisilla on kauniisti ruskettunut iho ja tummat värit muutenkin. Edelleen olen meikannut koko ikäni, teini-iästä lähtien. Suomitytöt erottuvat kuin valkoinen tikku täällä lomaillessaan. Vanhemmilla naisilla on useimmiten joko miestukka tai kananperse tai punamustavalkoinen tikka-look.
Sorry, mutta noin se vaan menee.
Edelleen kuulostaa, että itsetuntosi on heikoissa kantimissa, jos et uskalla olla sitä mitä oikeasti olet, vaan sinun on pakko yrittää sulautua etniseltä taustaltaan erinäköisiin ihmisiin porukasta erottautumisen pelossa.
Mika sinua minussa vaivaa?! Kirjoittelet OT:a koko ajan. Olen juuri sita mita olen, ruskettunut blondi suomitytto, joka meikkaa joka paiva; sinisine silmineni "erottaudun porukasta" siina missa muutkin vaaleat sinisilmat. Ja back to the track: Taalla nakee aika paljon noita kestoripsia ja kokeilinhan minakin niita, mutta minusta ne olivat hankalat kaikkine huoltoineen, joten luovuin niista.
Onko biksuissasi/speedoissasi hiekkaa ehka?
Moni ei taida tietää paljoa ripsienpidennyksistä. Ripsienpidennykset ovat ne, jotka liimataan yksittäin. VOLYYMIRIPSET ovat nimenomaan todella ohutta kuitua, halutessa ja oikein laitettuna voivat näyttää hyvinkin luonnolliselta. Esimerkki
http://www.salonspadreams.fi/wp-content/uploads/2013/08/image1.jpg
Klassiset ripsienpidennykset ovat ne mitä ennen näkyi enemmän, mutta niissä kuitu on noin kolme kertaa paksumpi = vaikka pidennykset harvemmat, tulos yleensä epäluonnollisemman näköinen
Esimerkki
http://www.imgrum.net/media/1340709227698529776_1427357969
Sitten on tietty tosi övereitä, huonojen laittajien (jotka ei ollenkaan osaa arvioida mikä paksuus ja pituus sopii suomalaisen hennoille ripsille..) tekemiä volyymi- sekä klassisia ripsiä.
Esimerkki
http://bluelagoon.fi/insta/volyymiripset😍😍😍-tekijana-ida-maria-🙈-bluelagoon/
http://www.imgrum.net/media/980599352572318427_1621490835
(^jäiks, miten tuuheat ja pitkät! Monen ripset eivät kestä tuollaista painoa)
+ TÄMÄN LISÄKSI on TEKORIPSIÄ, siis ihan itse kotona liimattavia ripsilevyjä/irtotupsuja, jotka eivät näytä läheskään samalta kun ripsienpidennykset.
Esimerkki
http://styleforsuccess.com/blog/are-false-eye-lashes-okay-for-the-offic…
All in all, olkaa mitä mieltä haluatte, kunhan tiedätte mistä puhutte!
Mulla ei ole.Silmät muutenkin allergiset,kuivat ja herkistyvät jopa pesuaineista jos niissä lisäaineita Eikös tällä ripsiteknikko alalla ( kas kun ei insinööri) ole yleistynyt munuaisvauriot kynsien ja ripsien myrkyistä?
Mulla on osatuuhennetut ripset eikä juuri kukaan edes tajua, etteivät ole omat. Saan kyllä kehuja kauniista silmistä.
Minä voisin ottaa, jos ilmaiseksi saisin huoltoineen. Ei se ripsiväri niin paljon epäluonnollisempi valinta ole. Omasta takaa on ihan tarpeeksi ripsiä siihen, että "pärjään" pelkällä ripsarilla. Mutta vaivansa siinä on. Olisihan se mukavaa olla aina kuin ripsivärit silmissä. Mitään übertuuheita silmäviiksiä en haluaisi.
Mulla taas lähtee paljon vähemmän ripsiä nyt kun on pidennykset, aiemmin kun hinkkasin vedenkestävää ripsaria iltaisin niin vähintään 2-5 ripseä lähti joka kerta.