Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks kaikilla akoilla on ne helvetin kestoripset????

Vierailija
22.09.2016 |

Tai volyymiripset vai mitkä ikinä onkaan. Olen tosiaan ainut nainen täällä suomessa kenellä ei oo.

Kommentit (232)

Vierailija
221/232 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et vitussa ole. Minä en sellaisia härpäkkeitä ottais mun ripsiin kun pärjään ihan ripsivärilläki

Minkä takia nämä ripsihärpäke muijat kuvittelee vielä itsestään liikoja? Ei ne pelkät ripset tee kenestäkään paremman näköstä. Ap

Hyvä kysymys, minuakin kiinnostaisi! Yleensä näillä samoilla on sitten myös rakennekynnet ja mahdollisesti myös hiustenpidennykset ja varmaan menevät laitattamaan ne ihme tekokulmakarvat, mitä en sitäkään tajua

Itselläni ei ole näitä ripsiä, pidennyksiä ja tekokynsiä. Mutta kulmien pigmetointi kyllä, koska olen käytännössä syntynyt ilman kulmakarvoja. Teininä vuosia piirsin kulmakynällä kulmat ja se oli lähinnä törkysen näköistä, nykyään kulmani näyttää pigmetoinnin ansiosta _edes hieman_ luonnollisemmilta. Ap

Mikäs ero siinä nyt sitten on? Toisella ripset, sulla kulmat. Hah.

Vierailija
222/232 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt. Esim. yhdellä bloggari-Pauliinalla ne ovat ihan hirveät. Muutoin nätti nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/232 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole Eikä mulla ole meikkiäkään eli pärjään ihan naturellina.

Jaaha ja naturellidiplomi menee sinne. Miksi AINA kun keskustellaan meikeistä, meikkaamisesta tai kauneudesta paikalle rientää joku joka "ei meikkaa ollenkaan". Miksi sitä pitää tuoda esiin? Meikittömyys ei ole mikään ansio, se ei kenestäkään parempaa eikä myöskään huonompaa ihmistä. Joten miksi se pitää mainita?

Vierailija
224/232 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ole koskaan pitänyt ripsipidennysten ulkonäöstä, lisäksi olen lukenut/kuullut juuri siitä että ne ovat aikamoista myrkkyä. Harvalla sopii ne, mutta joillekin oikeinkin hyvin, varsinkin jos on ollut hyvä ja taitava kosmetologi joka on ne laittanut. Pidän kuitenkin enemmän pelkän ripsivärin ulkonäöstä.

Itse olen atoopikkona ja muutenkin kaikella niin yltiöallergisena ihmisenä pakolla tälläinen naturalisti, että en värjää enää hiuksia ja meikkaan vähän, joten tekoripset tai pidennykset ei tulisi edes mieleen. Olisi kiva joskus laittautua, mutta kun kaikki rasittaa niin paljon ihoa ja silmiä ettei pysty.

Meitä on moneen junaan, annetaan ihmisten tehdä niin kuin haluavat. Omalla kohdallasi voit tehdä sen muutoksen ja olla sitä mieltä mitä olet, mutta älä pakota sitä muille. Jos taas ärsyttää niin hirveästi omassa lähipiirissäkin niin pistä kaverit ja puoliso vaihtoon, selvästikään ei ole kovin kummoinen ihmissuhde silloin ollut jos tälläinen asia alkaa käydä elämää suuremmaksi. Vieraista ihmisistä taas ei kannata välittää.

Vierailija
225/232 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen vähän ihmiset on huolissaan niistä liimoista ja kemikaaleista, joita noiden jatkeiden kiinnittämiseen käytetään. Pitkäaikaisvaikutuksia ei ole taatusti ole tiedossa. Ennenhän radioaktiivista säteilyäkin pidettiin terveellisenä. Mitähän tiedetään näistä liimoista ja kemikaakeista vuosikymmenten päästä.

T. Niukasti meikkaava

Vierailija
226/232 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika harvalla niitä on

Vierailija
227/232 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et vitussa ole. Minä en sellaisia härpäkkeitä ottais mun ripsiin kun pärjään ihan ripsivärilläki

Minkä takia nämä ripsihärpäke muijat kuvittelee vielä itsestään liikoja? Ei ne pelkät ripset tee kenestäkään paremman näköstä. Ap

Se on näitten muovihärpäkkeiden kanssa ihan sama juttu kuin autojen spoilereiden ja muiden muovilisukkeiden kanssa, ne ei ruman ulkonäköä paremmaksi muuta. Pirun usein nämä muovilla itsensä kuorruttaneet on vielä sen sortin syöttöporsaita että ainut mikä sitä omaa ulkonäköä tekisi edustavammaksi olisi reipas painonpudotus, terveellinen ruokavalio ja liikunta. Sitä saattaisi silloin jopa ihan omat ripset, hiukset ja kynnetkin kasvaa kun elimistö saisi tarvitsemansa ravintoaineet.

Vierailija
228/232 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti parikymppisten villitys? Näin nelikymppisen näkökulmasta nuo ripsien pidennykset näyttävät tosi hupsuilta. En vaan totu niihin. Kukin tavallaan, mutta olettehan lukeneet ripsiliiman terveysriskeistä?

Toki nuorena elää hetkessä eikä huoli huomisesta. Ymmärrän sen toki. Ja tarve löytää kumppani on niin kova, että keinolla millä hyvänsä pitää täyttää kuvitteelliset odotukset.

Ripsivillitys menee ohi aikanaan ja muotiin tulee mahdollisimman huomaamaton ripsivarustus. Niinhän se menee. Sitä odotellessa...

Eli sanot tosissasi että ripseillä löytää kumppanin? Et kuitenkaan niin ajattele, mutta olet silti niin tyhmä että ripsienpidennyksien ottajat ottaisivat niitä siksi.

Lue tarkemmin :-) Kirjoitin "kuvitteelliset odotukset". Moni nuori nainen kuvittelee, että jotkut pinnalliset ulkonäköasiat vaikuttavat parisuhteen löytämiseen. Olen itsekin ollut nuori nainen ja tuijottanut jotain pientä virhettä itsessäni ja kuvitellut kaikenlaista. Todellisuudessa ihminen on kokonaispaketti eikä ripsillä, tisseillä tai pyllyn muodolla ole merkitystä, kun kohdalle sattuu oikea ihminen (yksi niistä monista). Nuorena ja epävarmana piiloudutaan usein paksun meikin ja muun hötön taakse.

Vierailija
229/232 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ripsienpidennykset, 9-11 mm C-kaarella. Opiskelen käyttäytymistieteitä yliopistossa. Minusta on mielenkiintoista, että ap, jolla on kulmapigmentoinnit, kokee oikeudekseen luokitella toisia kaunistautumismenetelmiä hyväksyttäviksi ja toisia tuomittaviksi. Ehkä kirjoitan gradun aiheesta "kaksinaismoralismi ulkonäkökeskeisessä yhteiskunnassa". Kiitos inspiraatiosta!

Ohis, mutta ihan mielenkiinnosta, että mikä on "C-kaari"?

Kaarevuudella tarkoitetaan kirjaimellisesti ripsikuitujen kaarevuutta. C on melko luonnollinen, loivasti kaartuva. B on sitä vielä suorempi, D erittäin kaareva ja L on lähes L-kirjaimen muotoinen.

Eiks I olis parempi ku B suorille ripsille?

Ohis

Vierailija
230/232 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, olen mies 44v ja en voi sietää mitään karvakasoja pilaamassa muuten kauniita silmiä.

Samaa mieltä. M 28

Vierailija
231/232 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika karseat varsinkin kun huomio kiinnittyy niihin ei kokonaisuuteen. Ja sitten yrittää olla tuijottamatta niitä. Vähän kuin jotain jättitissejäkin. Kerran näin naisen joka oli varmaan kaksimetrinen ja sen tissit oli siellä t-paidan alarajassa asti. Mietin että miten ne voi olla siellä. Aina kun näen tekoripset naisella nii tulee mieleen ne tissit.

Vierailija
232/232 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on pullasutit. nih

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi