Miks kaikilla akoilla on ne helvetin kestoripset????
Tai volyymiripset vai mitkä ikinä onkaan. Olen tosiaan ainut nainen täällä suomessa kenellä ei oo.
Kommentit (232)
Vierailija kirjoitti:
Miksi näissä ketjuissa mammat aina kehuvat kilpaa itseään? "MINULLA on niin kauniit, tummat ja tuuheat ripset, ettei lisäkkeitä tarvita". Herättävätkö toisten feikkiräpsyttimet epävarmuutta vai mitä?
Anteeksi yläpeukutin vahingossa. On omaa tulkintaa jos kokee toisen kertoman "mulla on niin..." Jne kehuskeluksi.
Mutta samaa mieltä sikäli että en ymmärrä tuollaista perustelua sille, ettei ole tekoripsiä. Ihan kuin naisella olisi velvollisuus tietyn pituisiin ripsiin. Itselläni ei ole minkäänlaista kiinnostusta tai tarvetta tekoulokkeille tai lisäkkeille plus niissä on monia haittojakin.
Olen kiinnittänyt huomiota, että usein volyymiripsien parina on ylipaino ja räikeät hiusvärit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa tyylitajuttomien patsastella tekokarvoineen minkä lystää. Mulla ei ole maailman pisimmät tai tuuheimmat ripset, mutta silti pärjään pelkällä ripsivärillä. Aavistus meikkiä tuo raikkaan ja luonnollisen lookin, tekohärpäkkeet ei.
Miten meikki voi tuoda luonnollisen lookin? Sehän on juuri epäluonnollista. Luonnollista on olla naturel
Naturel Suomessa = kalpea, kirjava iho; värittömät silmät kuin myös huulet ja ripset.
Meikki naisen tekee!
se, joka luopui kestoripsistä
Kauniit ja herkät värit.
Älkää pukeutuko siihen mustaan ja muihin kirkuviin väreihin niin osa ongelmaa ratkaistu.
Mulla ei ole, koska omat ripset on kivat. Ehkä värittömät, mutta se hoituu ripsarilla.
Eikä mua yleensä häiritse muidenkaan ripset... ellei ne oli sitten älyttömän sotkuset ja rumasti tehdyt. Kuten suurimmalla osalla on. Harvoin näkee todella onnistuneita ja kauniita tehtyjä ripsiä.
Mulla on kolme purkkaa suussa ja nyt poksuttelen palloja siitä limasta!
Katsokaapa huviksenne näiden naisten muuta tyyliä joilla nämä ripset on. Oikeastaan ikinä tyylikkäällä naisella ei näitä näe. Ja tarkoitan tyylikkäällä oikeasti tyylikästä ihmistä, en välttämättä kaunista.
En tiennytkään, että on kolmas sukupuoli: akka. Koska meitä naisia ilman tekoripsiä on ihan helvetin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan katsonut ketään niin läheltä että huomaisin ripset.
Räpsyttimet näkyy kyllä kauas :-DD
Monella on niin ylituuheat, kaarevat ja pitkät feikkiripset, että silmät näyttää raskailta. Olen nähnyt hyvälläkin maulla tehtyjä. Mutta ne ylituuheat megakaarevat on hirvityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa huviksenne näiden naisten muuta tyyliä joilla nämä ripset on. Oikeastaan ikinä tyylikkäällä naisella ei näitä näe. Ja tarkoitan tyylikkäällä oikeasti tyylikästä ihmistä, en välttämättä kaunista.
Olen pannut merkille. Tyyli on näillä megaripsillä tämä: lippahattu, ponnari vedetty sieltä reiästä, hiustenpidennykset, jumppahousut, lenkkarit, feikkivuitton ja halpa trenssi. Hirveää..
Ei pitäisi koskaan olla itseltä pois se, mitä toisella on, koski se nyt sitten vaikka näitä saakelin ripsienpidennyksiä. Sellaisen huomion olen kuitenkin tehnyt, että ehdottomasti eniten arvostelua kuuluu niiden suusta, jotka itse EIVÄT laittaudu. Sitä naturelliutta ja sitä kautta tulevaa "paremmuutta" ja "aitoutta" kuulutetaan ja korostetaan vaikka kuinka. Huvittavaa.
Viime näkemältä olin nainen, eikä ole minullakaan noita. En ikinä laittaisikaan.
2000-luvun alussa oli se hämähäkin jalat ripsivärillä tyyli, sitä en tajua miks joku haluaa sellaisista tekoripsistä maksaa.
Sellaiset oikein kunnolla tehdyt ripset ovat hienot, tykkään jopa sellaisista kunnon övereistäkin.
Mulla ei ole itsellä tekoripsiä, vaikka varmaan tarpeen olisi olla. Olen vain niin köyhä että ripsiväri saa riittää.
Raflaan mennessä biletysiltana pari ripseä lisää molempiin silmiin, niin vov, jot ulee kivempi juhlamieli. Arkena riittää ihan omat ripset. Lisukkeet kuuluvat ikäänkuin juhlafiilikseen.
Ripsiväriripset näyttää lähes poikkeuksetta epäluonnollisemmilta, mitä ripsipidennykset (ei viuhkamalliset). Kun se kerran on niin se juttu, niin naurattaa miten kuitenkin tungetaan ripsiväritököttiä ripsiin samalla arvostellen sitä, joka käy kerran kuussa ripsihuollossa. :D
Nyt joku vetää johtopäätöksiään, että mulla on pidennykset eikö? Ei ole, mä nimenomaan käytän vaan ripsaria kun en saa kuitenkaan aikaiseksi tarpeeksi ajoissa huoltoja, tukkaanikaan en jaksa edes puolen vuoden välein käydä leikkauttamassa niin ripsiä vielä vähemmän...
Muutenkin tuo pahin pidennysmuoti meni jo, koko ajan näkee vähemmän ja vähemmän niitä överejä, olette vähän myöhässä...
Toi on niin totta, että tökerömmältä monet ripsiväriripset näyttää kuin pidennykset.
Itse en oo vuosiin käyttänyt ripsaria, kun on noi volyymit.
Naurettavilta ne näyttävät, kun kilometrin päähän paistaa, että omat ripset ovat puolet lyhyemmät ja nämä ripset huitelevat jo nenänvarttakin ulompana. :D Ne vaan on rumia, ei sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Varaa aika ripsiteknikolle. Sillähän tuo hoituu.
Repesin. =D Ripsiteknikko!!!!!! =D
Ihan oikeestiko on keksitty joku mukamas hieno titteli meikkaajalle joka laittaa asiakkaalle tekoripset siinä sivussa.
Vähän sama kuin joku jolla on hiukset olkapäähän eikä kasva enempää ja haluaa pidemmät hiukset.
Joillain on ohuet lyhyet ja vaaleat ripset. Kaverini otti hiljattain kestoripset. Aiemmin oli käyttänyt vain ripsiväriä. Eroa edelliseen on reilusti. Sopii hänelle.