Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla harrastaa naisten kanssa seksiä pienen penikseni takia

Vierailija
22.09.2016 |

Olen bi, miesten kesken kyllä ymmärretään. Ei siis mitään satunnaisia baarisankareita, vaan ihmisiä jotka ovat todella välittäneet minusta vähän enemmän.

Mutta naiset ovat sellaisia kuningattaria että ajattelevat olevansa oikeutettuja "kunnon tyydytykseen" megalekalla. Naureskelevat sitten mielensä sisällä minun pienelle penikselleni.

Come on, olenko sen koon vuoksi aivan mitätön mies?

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa sinä kokoasi häpeät. Kylmä fakta on se, että naisten mielestä riittävän isoa ei ole kuin yhdellä sadasta. Jos niinkään monella. 

Vierailija
62/68 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatka sitä vain homostelua ja ole hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi murehtia asiaajolle ei voi mitään! Kovin harvalla miehellä on sitä naisten haluamaa 25senttistä asetta. Suurin osa ei sellaista pääse edes näkemään koko elinaikanaan !! Tottakai nainen ottaisi isomman, jos saisi valita, tai olisi kyse pelkästä seksistä. Parisuhteessa puolestaan merkkaa muutkin asiat, kuin pelkkä hyvä seksi. Mies ei asialle voi mitään, mutta pieni tyydyttää miehen aivan yhtä hyvin kuin isokin. Koko on naisen murhe.

Vierailija
64/68 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia riippuu naisesta. Olen tavattoman onnellinen, kun olen kohdannut naisen, jolle se kyrvän koko (tai tarkemmin sanottuna sen koon puute!!) ei ole tärkeä asia ollenkaan. Meikäläisen alle keskimittainen nysä ei ole kovin monelle kelvannut, kovin montaa ei ole lukuisaan naishistoriaani osunut sellaista, joka olisi halunnut nähdä uudelleen ekan panon jälkeen. Ehkä 1 kymmenestä on ollut tällaisia. Niistäkin suurin osa on lopulta kariutunut juuri elimen kelvottomaan kokoon. Ei toki näin ole yksikään nainen suoraan sanonut, mutta en minä nyt mikään vajaaälyinen ole, osaan kyllä lukea rivien välistä. Tarkennuksena kerron, että kyse ei ole mistään mikromallista, ehkä pari kolme senttiä keskiarvoa pienemmästä. No, pienestä kuitenkin.

Minulle ei ole suotu suuren rakastajan lahjoja, mutta sen korvauksena sitäkin paremmat puhujan lahjat, ja vaikka itse kehunkin, naisia miellyttävä ulkoinen olemus. Niistä ei ole ollut haittaa naisseuraa etsiessä :) Otanta on suuri, mutta joukosta löytyi helmi.

Olemme olleet naimisissa nyt reilut 10 vuotta, pari lastakin saatettu maailmaan, ja edelleen seksielämä on kovin kiivasta. Välillä jopa niin, että meinaa meikäläiseltä kunto välillä loppua ! Vaimoni ei ole koskaan sanallakaan moittinut fyysistä vajavaisuuttani. Mutta ei ole sortunut myöskään valehtelemaan isoksi tai mahtavaksi. En tietenkään voi vaimoni ajatuksia lukea, mutta otaksuisin myös hänen nauttivan seksistämme, koska sitä haluaa lisää aina vaan. Ja jos ei kelpaisi, niin olletikin olisi jo pakannut laukkunsa aikoja sitten !

Pientä kullia on turha hävetä, sillä tekee itsestään naisten silmissä vielä "säälittävämmän". Itsevarmuus ja huumorintaju auttaa pitkälle. Ja sellaiset naiset, jotka ovat vain valtavan kyrvän perään, voi ystävällisesti neuvoa vaikka lähimmälle hevostallille.

Vierailija
65/68 |
07.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraissa se sinun naisesi käy sen nautintonsa hakemassa. Nainen tarvitsee isoa kullia, ei niitä millään pillunnuolemisella tai sormipelillä ja muilla poppakonstella tyydytetä, vaan isolla aisalla nussitaan niin että taju lähtee. Tottakai esittää sinulle halukasta, pitääkseen hyvän aviomiehen ja hyvän isän lapsille, johon tarkoitukseen sinut on hankittukin. Seksin isolla ässällä saa muualta.

Vierailija
66/68 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraissa se sinun naisesi käy sen nautintonsa hakemassa. Nainen tarvitsee isoa kullia, ei niitä millään pillunnuolemisella tai sormipelillä ja muilla poppakonstella tyydytetä, vaan isolla aisalla nussitaan niin että taju lähtee. Tottakai esittää sinulle halukasta, pitääkseen hyvän aviomiehen ja hyvän isän lapsille, johon tarkoitukseen sinut on hankittukin. Seksin isolla ässällä saa muualta.

Voi olla, vaikee sanoa. Tarkemmin ajatellen ei edes kiinnosta, sillä minä olen hyvin tyytyväinen kun seksiä on riittävästi ja ainakin minut tyydyttää erinomaisesti. Mutta ajatusta jatkaakseni, mikäli näin on, sehän tarkoittaa sitä, että minäkin voin halutessani käydä kylässä jollain vähän nuoremmalla ja isotissisemmällä fitnespyllyllä. Tosin vielä ei ole tullut edes mieleen käydä, mutta eihän sitä tiedä mikä on mieli kymmenen vuoden päästä.

Vierailija
67/68 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessica ja Nico provoilee taas

Vierailija
68/68 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei miten pieniä :( onneksi itse vain itsetyydytän ja valitsen itse minkä kokoista dildoa tänään tarjolla!yeah

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme