Minkä mallinen vatsa sulla on?
http://positivemed.com/wp-content/uploads/2014/06/tummy-types.jpg
Mulla on tuo ensimmäinen, eli spare tire. Navan alapuolella on iso rengas ja yläpuolella hieman pienempi rengas. Tuntuu että useimmilla on sellainen tasainen vatsa. Onko muilla samanlaisia kuin mulla? Onko tän mallinen jotenkin harvinainen?
Aina puhutaan vartalotyypeistä mutta mä en löydä itselleni sopivaa vaihtoehtoa sieltä, varsinkaan ton vatsan kohdalla.
Kommentit (34)
Spare tire 😊😍 kaks läskimakkaraa jotka kumpuillen poimuttuu toistensa päälle ja alempi on isompi ja roikkuu häpykummun päällä 😊
Pooch lievempänä kuin kuvassa
hoikka vatsa ja navan alapuolella pieni "pomppu" :D
Ei oikein mikään noista...navan yläpuolella on vararengas, mutta alavatsa on yllättävän litteä. Myöskään vartalotyyppi ei ole oikein mikään tunnettu, en ole omena, päärynä enkä tiimalasi. Minulla on isot rinnat ja paksut reidet, mutta kapeahko lantio, joten olen lähinnä tasapaksu.
En taida olla mikaan noista... joku "egg" versio sopisi varmaan paremmin. Eli sellainen ihastuttava "kumpu" etupuolella ja sivulta katsottuna, mutta takaa ei nay mitaan. Naytan siis takaapain yllattavan hoikalta. Masentavaa... Varmaan stressia (ja stressin voittamiseen liittyvaan napostelua) siis.
gainergirl98 (ent N17 135 kg) kirjoitti:
Spare tire 😊😍 kaks läskimakkaraa jotka kumpuillen poimuttuu toistensa päälle ja alempi on isompi ja roikkuu häpykummun päällä 😊
Miksi alanuolet???
Vararengas täälläkin... Yritän laihdutella mutta tuo alin makkara näyttäisi olevan se viimeinen kohta mistä laihdun.
Bloated vaikka olen normaalipainoinen. Alipainoisena se oli litteä :(
Vierailija kirjoitti:
Miksi alanuolet???
Läskivihaajaluuserit alanuolettaa koska ilmaisit tyytyväisyyttä vatsasi muotoon etkä ollut :(((( 😨😢 kuten nuo toiset
Tuollainen mommy-maha on vaikka en ole raskaana, enkä edes ylipainoinen (165 cm, 53 kg). Mutta pötsi on näyttänyt raskauksista asti aina siltä kuin olisin 6-7 kuulla raskaana.
Mulla myös spare tire vaikka muuten olen tiimalasin mallinen. Eli edestä ja takaa näytän upealta ja sivusta kuin olisin pitkällä raskaana... Ja nyt satun vielä olemaan oikeasti raskaana ja näytän jo nyt (7.5kk) kuin olisin viimeisilläni, kun raskausvatsa tulee esiin jo valmiin pömpön alta! Eli mahaa riittää jo liiankin kanssa 😁
😍😍🔥🔥👌👌👍👍 upeelta kuullostaa!
Pooch ihan selkeästi. :/ hoikka napaan saakka ja navan alapuolella sellainen jäätävä läskialue.