Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt rehellisesti. Kotiäidit!Moneltako nouset sängystä aamulla?

Vierailija
06.03.2006 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli arki tai viikonloppu.

Vierailija
22/29 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuisin toisena päivänä puoli kahdeksan maissa, eli silloin kun lapset heräävät. Toisena aamuna saan nukkua niin pitkään kuin haluan, koska mieheni nousee lasten kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sunnuntaisin kun mies nousee lapsen kanssa aamulla niin saatan nukkua jopa yhdeksään.

Vierailija
24/29 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus herää itsekseen seitsemän maissa.

Viikonloppuisin nukun max klo 8 saakka.

Vierailija
25/29 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kello herättää yleensä kello. 04.45 ja normaalisti vauva heräilee samoihin aikoihin syömään. siinä saa touhuta sitten aamuhommia vauvan kanssa kello 8-9 saakka kun muut lapset heräävät.

Vierailija
26/29 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva nukkui pari kk sitten klo 7.30 asti, jopa kahdeksaan mutta nyt molemmat lapset ovat tikkana pystyssä puoli seitsämältä. Itsekin siinä herää kun saa kupin kaffea.

Vierailija
27/29 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lähtee kouluun kahdeksaksi.

Vierailija
28/29 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse herään arkisin n. 7.30-8.00, nyt kun vauva 7,5 kk nukkuu yönsä kokonaan. Aikaisemmin oli mitä sattuu. Isompi lapsi 5 v. herää kanssani samoihin aikoihin.

Viikonloppuna nukutaan miehen kanssa vuorotellen pidempään. Nukun yli 8 h yössä, eikä sekään tunnu riittävän. Olen aina ollut tällainen, tarvitsen paljon unta. Se on lapsiperheelliselle erittäin valitettava seikka! Vähällä unella pärjääviä kadehdin.

Vierailija
29/29 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 3 ja 1,5 heräävät samaan aikaan. joskus yritän herätä klo 7, mutta meidän lapset on niin helvetin uteliaita, että ne herää vaikka sikiunesta, jos aistivat että olen herännyt. ja ne aistivat vaikka nukkuvat eri huoneessa. hereillä ollessa voi muutaman minuutin saada lisäaikaa, kun ei vedä pönttöä, hiipi, juo illalla lasiin laskettua vettä, sanomalehteä kääntää varovaisesti sivu kerrallaa kuin hidastetussa filmissä.

kun luin tätä ketjua, en ihmettele enää yhtään, miksi jotkut nauttii aamuista. meille se on täysin käsittämätön käsite.

ei ja mitään väliä moneltako lapset menevät nukkumaan, heräävät aina samaan aikaan. ja se sitten näkyy kitinän määrässä.

aivan turha herätä klo 6 tässä kerrostaloasunnossa, koska lapset heräävät kaikkiin mitä pienimpiinkin ääniin. sitä paitsi itseni pitäisi mennä klo 21 nukkumaan ja laspetkaan eivät vielä tällöin nuku. ovat kyllä sängyissä, mutta isompi tuhoaa kaiken, jos jää vaille valvontaa.

kuten huomaatte, olen aika saatanan täynnä näitä aamuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi