Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 21-vuotias ja raskaana. Onko se niin väärin iloita vauvasta?

Vierailija
21.09.2016 |

Kaikki vain pelottelevat kuinka hankalaa äidiksi tuleminen nuorena on. Itselleni lapsi on toivottu, vaikka olenkin vielä opiskelija.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk, pilaat nuoruutesi!

Vierailija
2/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti, iloitse. Joku on valmis äidiksi jo nuorena-toiset ei ehkä koskaan. Tiedän monta nuorta äitiä, joilla menee hyvin. Ethän kuitenkaan ole mikään teini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

????

Olin 19 esikoisen syntyessä ja ikionnellinen. Esikoinen nyt saman ikäinen kuin sinä, ja edelleenkin olen onnellinen hänestä ja 3 sisaruksestaan.

Tottakai on oikein iloita vauvasta !

Vierailija
4/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sä pärjäät, nauti rauhassa! Pelottelut voi jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
5/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti ja iloitse sydämesi kyllyydestä! Onneksi olkoon!

Vierailija
6/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Täällä ei saa iloita mistään muusta kuin pettäjämiehen kärähtämisestä.

Vierailija
7/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väärin, kunhan pystyt antamaan lapselle hyvät eväät elämään. Mutta onnea perheenlisäykselle :-) <3 Itse en tiedä, että tulenko itse koskaan saamaan omaa lasta. Olen tosin vasta(?) 23-vuotias.

Vierailija
8/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti ja iloitse. Se on erinomainen lähtökohta äitiydelle. Niin pitää ollakin. Hienoa , että olet nuorena tulossa äidiksi. Elä tämä päivä tyytyväisenä, se on paras tae hyvälle huomiselle.

Vierailija
9/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Iloitse raskaudestasi ja tulevasta vauvasta! :) Turha muiden on tulla sanomaan miten vaikeaa tuleva on. Tsemppiä ja äidin rakkaus lapseen antaa varmasti paljon voimia sinulle.

Vierailija
10/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Saa ja kuuluu iloita! 💕

Vierailija
11/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorenahan sitä jaksaa paremmin kuin vanhana.

Oikein paljon onnea raskaudesta! Olet parhaassa lapsentekoiässä. Oma äitini sai minut 21-vuotiaana, ja tekaisi sitten vielä pikkusiskon 10 kk jälkeenpäin. Ei ole koskaan maininnut, että jaksamisessa olisi ollut ongelmia.

Vierailija
12/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea<3 Hyvä että olet innoissasi, se on tärkeintä. Opinnot saat varmasti nopeasti suoritettua loppuun kun sinulla on oma pieni motivaattori :) Ja työelämässä ehdit olla kyllästymiseen saakka.

Vierailija
13/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolikolla on aina kaksi puolta. Itse tulin isäksi reiluna parikymppisenä ja nyt muksuja jo iso liuta, saman naisen kanssa (vaimoni). Se että tulee vanhemmaksi nuorena, siinä on hyvät ja huonot puolet. Mutta eniten se ratkaisee millainen sinä olet. Toisista on vanhemmiksi vaikka teininä, kun taas toisista ei sellaisiksi ole koskaan.

Vierailija
14/14 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Ei ole mitään väärää iloita, kaikki on hyvin ja hienosti jos sinä olet onnellinen ja nautit äitiydestä :)

Nuorena jaksaa ja kestää paremmin, ja tulevaisuudessa on aikaa ja voimia tehdä vielä mitä haluaa.