Miksi kosmetiikkamyyjät kitsastelee näytteiden kanssa?
Kävin juuri ostamassa 90 eurolla kosmetiikkaa ja myyjä laittoi yhden meikkivoidenäytelirpukan mukaan. Yhden pienen näytteen josta saa tyyliin puolet kasvoista meikattua.
Onko ne näytteet varattu isompia ostoksia tekeville? Vai mitä varten niitä pimitetään siellä kassan takana kuin mitäkin Graalin maljaa?
Kuinka monella sadalla eurolla pitäisi tehdä ostoksia että saisi vaikka tuoksunäytteen mukaan?
Olen yleensä aina päätynyt tekemään uusia ostoksia saamieni näytteiden perusteella mutta viime aikoina näytteitä on laitettu mukaan kovin kitsastellen.
Olen siististi pukeutunut ja siististi meikattu, kohtelias, kyselen yleensä vielä lisäpalveluista ja minulle on "helppo myydä" lisää tuotteitakin.
Onko vika minussa vai ovatko muutkin huomanneet saman?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Palstamammojen suuret ongelmat.
Ja sun suurin ongelma on, että sun sormet avaa vahingossa väärän ketjun ja kirjoittaa vielä vastauksenkin. Kantsis hakea apua.
Itse ottavat ” saisi kauppias puututa tuohon! Aika hyvin, jos 300€ voiteista otata 1-5 ml näytteet, onhan yhdessä jo silloin ainetta kymmenillä euroilla.
Kun pysyy yhden liikkeen vakkarina, näytteitä saa, vaikka ei just sillä kierroksella olisikaan ostamassa mitään. Usein tutuiksi tulleet (maahantuojien omat konsulentit) kutsuvat luokseen ja antavat uutuudesta (voide/tuoksu) näytteitä.
Monet firmat lähettävät tosi vähän näytteitä ja siksi pitää harkita tarkkaan, kenelle niitä antaa. Kaikista tuotteista ei myöskään ole olemassa näytettä. T. Entinen kosmetiikkamyyjä
Huvittaa ku porukka kuvittelee, että me myyjät viedään kaikki näytteet itse. Me kyllä saadaan ilmaisia tuotteita firmoilta ihan tarpeeksi, eikä meillä ole mitään syytä viedä näytteitä.
Diorin pisteeltä ostoksia tehdessä saa yleensä näytteen toisesta tuotteesta mukaan.
No, eri myyjilla nayttaa olevan erilaiset kasitykset naista saadoksista.
Minua ei sinansa kiinnosta, mista se ongelma johtuu, koska itse olen paattanyt, etta en halua investoida sellaiseen merkkiin, jolta ei saa naytteita. Kuulostaa ehka ikavalta, mutta nain se vaan on... Varsinkin jos joku puteli maksaa monta kymppia. En rupea arpomaan, etta mitenhan tama taas toimii oman ongelmaihoni kanssa.