Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri laittoi vihaisen lapun postiluukusta pyykinpesua koskien

Vierailija
21.09.2016 |

Tiivistäen lapussa luki, että olen sairas perverssi kun kuivatan pyykkini pesutuvassa. Kuulemma saan jotain seksuaalista mielihyvää kun muut näkevät kuivuvat stringini pyykkinarulla. Sinne kuivaushuoneeseen ei tarvitsisi tuoda alusvaatteita, ne voi kuivata kotonakin.

Mammaraadin mielipide asiaan? En ole ennen ajatellut että kuivuvat alushousuni jotakuta häiritsisivät, kuka edes kyylää toisen pyykit niin tarkkaan että huomaa (laitan sukat ja alushousut vieretysten kuivausräkille, ei siinä vilkaisulla erota sukkia pikkareista).

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen pikkupyykin voisi tosiaan viedä kotiin kuivaamaan. Mun mielipide johtuu kyllä siitä että pikkupyykki vie turhan paljon tilaa naruilta, johon olisi lähinnä tarkoitus ripustaa lakanoita yms. isoja pyykkejä kuivumaan. 

Se kuivaushuone ei ole koskaan ruuhkainen, tällä viikolla ainoastaan oma nimeni on pesutuvan varauslistassa. Jäi yli puolet naruista vapaaksi, vaikka pesin koneellisen pyykkiä.

Eli naapurisi on mennyt oikein varta vasten tarkkailemaan stringejäsi, jos hänellä ei ole ollut omaa pyykkivuoroa! Hän taitaa itse olla tarinan pervo.

Vierailija
22/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sen verran tyhmä ja lapsellinen, että veisin naruille aivan valtavan kokoiset puuterinväriset mummopöksyt ja rintaliivit. Ehkä laitaisin oheen jotain keppostelua, kuten kondomin tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kopioisin ja laittaisin kaikille asukkaille tälläisrllä saatteella: Tämmöinen pervo meidän talossa asustaa.

Kyseiselle pervolle laittaisin viestin, että olet saattanut kaikkien tietoon minkälainen pervo taloyhtiössä asustaa.

Vierailija
24/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä voi varata kuivaushuoneen vain yksi talous kerrallaan ja varaukset on merkitty lappuun, joten olis aika törkeää mennä sinne kyyläämään toisten pyykkejä kun ei ole oma vuoro käynnissä.

Vierailija
25/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kerran (huumori) miesten hirvi_stringini vastaavaan paikkaan. Naapurin mummo ei ollut mielissään.

Tälläiset:

http://scheva.de/images/21801389151.jpg

Vierailija
26/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen on vihainen lappu? Minusta olisi kiva saada masentunut lappu tai sitten mania vaiheessa oleva lappu.

Vierailija
27/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen pikkupyykin voisi tosiaan viedä kotiin kuivaamaan. Mun mielipide johtuu kyllä siitä että pikkupyykki vie turhan paljon tilaa naruilta, johon olisi lähinnä tarkoitus ripustaa lakanoita yms. isoja pyykkejä kuivumaan. 

Se kuivaushuone ei ole koskaan ruuhkainen, tällä viikolla ainoastaan oma nimeni on pesutuvan varauslistassa. Jäi yli puolet naruista vapaaksi, vaikka pesin koneellisen pyykkiä.

Eli naapurisi on mennyt oikein varta vasten tarkkailemaan stringejäsi, jos hänellä ei ole ollut omaa pyykkivuoroa! Hän taitaa itse olla tarinan pervo.

Itseasiassa jos haluaa mankeloida niin pitää kulkea pyykkituvan läpi, pyykkien ohi huoneeseen, jossa on mankeli. En kyllä usko että tämä rouva mankeloi tekstiilejään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän