Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri laittoi vihaisen lapun postiluukusta pyykinpesua koskien

Vierailija
21.09.2016 |

Tiivistäen lapussa luki, että olen sairas perverssi kun kuivatan pyykkini pesutuvassa. Kuulemma saan jotain seksuaalista mielihyvää kun muut näkevät kuivuvat stringini pyykkinarulla. Sinne kuivaushuoneeseen ei tarvitsisi tuoda alusvaatteita, ne voi kuivata kotonakin.

Mammaraadin mielipide asiaan? En ole ennen ajatellut että kuivuvat alushousuni jotakuta häiritsisivät, kuka edes kyylää toisen pyykit niin tarkkaan että huomaa (laitan sukat ja alushousut vieretysten kuivausräkille, ei siinä vilkaisulla erota sukkia pikkareista).

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kerrassaan liian pienet pikkuhousut, jos ei sukista erota.

Vierailija
2/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pikkupyykin voisi tosiaan viedä kotiin kuivaamaan. Mun mielipide johtuu kyllä siitä että pikkupyykki vie turhan paljon tilaa naruilta, johon olisi lähinnä tarkoitus ripustaa lakanoita yms. isoja pyykkejä kuivumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa käyn aina iltaisin nuuskimassa .

Setämies

Vierailija
4/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita naapurille lappu että suosittelisin katsomaan peiliin ja miettimään mitä siellä näkyy. Kyllä, pervohan se siellä, ei muut vaan kyylää toisten alushousuja.

Vierailija
5/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ne kiihottavat ja usein sitten vetäissenkin käteen. Sillointällöin pöllin niitä kotiimkin.

Vierailija
6/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen pikkupyykin voisi tosiaan viedä kotiin kuivaamaan. Mun mielipide johtuu kyllä siitä että pikkupyykki vie turhan paljon tilaa naruilta, johon olisi lähinnä tarkoitus ripustaa lakanoita yms. isoja pyykkejä kuivumaan. 

Se kuivaushuone ei ole koskaan ruuhkainen, tällä viikolla ainoastaan oma nimeni on pesutuvan varauslistassa. Jäi yli puolet naruista vapaaksi, vaikka pesin koneellisen pyykkiä.

Vierailija
7/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa käyn aina iltaisin nuuskimassa .

Setämies

Tiedän että jotkut surulliset harrastavat tätäkin, mutta mitäpä siinä huuhteluaineen hajuisia ja kuudessakympissä pestyjä pikkareita haistellessa. Kunhan eivät likaa niitä.

Vierailija
8/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä saat pesutuvassa kuivata ihan kaikkia vaatteitas eikä kellään ole mitään oikeutta kieltää. Jos on noin likainen mieli niin näkee varmaan pervoutta vaikka koivun rungossa.

Vierailija
9/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5, Ei mitään yritystäkään

Vierailija
10/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on kerrassaan liian pienet pikkuhousut, jos ei sukista erota.

Tai isot sukat

Vierailija
11/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat lapun ilmoitustaululle sellaisenaan kun se sinulle tuli. Näkee muutkin millaisia urpoja talossanne asuu.

Minä en kyllä viitisi viedä pikkupyykkiäni yleiseen pesutupaan juurikin näiden pervojen takia. Niitä kun ihan varmasti on. Mun naapurit kuivattaa pikkupyykkinsä tuvassa, minua ei häiritse.

Vierailija
12/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ne kiihottavat ja usein sitten vetäissenkin käteen. Sillointällöin pöllin niitä kotiimkin.

Että ihan vetäiset käteen? Ai kauhea :DDDDDDD

Vierailija
13/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli kasista mieleen, että jos vaikka nyt veisit alusvaatteesi kylppäriin kuivumaan, niin tuollainen naapuri näkisi kaikenlaista pervoa lakanoissasi. Kaikkihan tietää mihin ne laitetaan ja mitä niiden välissä tehdään! 

Vierailija
14/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin jatkossa joka kerta pvc-korsetin ja strap-on-systeemit sinne roikkumaan. Joka pesukerta muuten vain, (eihän niitä koneessa pestä.)

Vierailija
15/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, alakerran ilmoitustaululle lappu. Ota kopio itsellesi talteen, jos naapuri jatkaa häiriköintiään, ilmoita isännöitsijälle.

Vierailija
16/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kuivata alusvaatteita kuivaushuoneessa, ihan siksi että ällöttää ajatus siitä, että muut käy siellä kurkkimassa ja joku pervosetä ties mitä tekemässä. Ei minua kyllä haittaa että muut kuivattavat omiaan, itse en vaan ikinä voisi.

Vierailija
17/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapäivälehdistä kopioitu juttu.

Vierailija
18/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin henkkoht vituttaa pyykkituvassa pikkupyykkiä kuivaavat. Yks naapuri ripustaa joka vauvasukankin erikseen narulle. Tätä silppupyykkiä saattaa olla kaksi pyykkinarua täynnä ja tietysti koko päivän, vaikka kuivaa olis jo parin tunnin kuivatuksella. Menepä koskemaan niihin, että laitat ne vaikka pyykkikoriin, kun ovat jo kuivat, niin saat pyhän vihan niskaasi ja isot pyykkisi on paiskottu pitkin lattioita.

Eli pliis, hanki kotiisi sellainen pikkupyykkiteline ja kuivaa pikkupyykkisi muualla kuin pyykkituvassa. Kiitos.

Vierailija
19/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkikaa oma pesukone ja kuivausrumpu tai kuivaustelineet niin ei ole tuollaisia typeriä ongelmia. Jessus..

Vierailija
20/27 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin kerrostalossa, jossa oli arviolta 150 asuntoa ja monet kerrat kirosin mielessäni kuivaushuoneessa olevat pikkupyykit. Syynä tähän tosin oli vain tilanpuute. Veivät niin paljon tilaa naruilta, että harvoin sai lakanoitaan kuivaushuoneeseen. Ne samat pyykit myös seisoivat khuoneessa parhaimmillaan parikin päivää. Siinä sitten roikkui oma vaatepyykki vessassa ja lakanat olohuoneessa. :/

Jos on riittävästi tilaa kaikkien pyykeille niin sitten minulle on se ja sama kuka kuivailee ja mitä. Onneksi nykyään on oma pesukone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan