Vierailija

Mulla on ihan älyttömän paha mieli, koska mulle tuli sellainen sekapäinen haukkumapuhelu ihmiseltä, jonka kanssa olen ollut tekemisissä työni kautta. No enää ei tarvi olla tekemisissä. Huusi vittua ja saatanaa sekä syytti jonkun kynttilätuikun varastamisesta. En ole mitään vienyt. Uhkasi haukkua mut ympäri kyliä. Ihan perseestä koko juttu. Kunhan halusin purkautua, kiitos.

Kommentit (5)

Vierailija

Itsekin vihaan sitä jos joutuu syytetyksi ilman syytä, tai ei anneta edes puolustautua.

Olen turhan monta kertaa ollut syntipukkina ja minusta on tullut sellainen koko ajan varpaillaan oleva ylisuorittaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kerran Elannon kassa syytti varkaaksi. Se jäi aika pahasti mieleen enkä moneen vuoteen enää käynyt kertaakaan Elannossa ja sitten Elanto lakkasi olemasta. Tervemenoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itsekin vihaan sitä jos joutuu syytetyksi ilman syytä, tai ei anneta edes puolustautua.

Olen turhan monta kertaa ollut syntipukkina ja minusta on tullut sellainen koko ajan varpaillaan oleva ylisuorittaja.

Sama juttu minullakin. Pahinta on se, kun ei anneta puolustautua.

Tämä maailma on sellainen, että jostain ihmisestä on  tehtävä syntipukki, jota sitten voi syyttää aina ja kaikesta. Siitä syystä pyrin aina puolustamaan niitä, joita syytetään jostain, koska totuuttahan ei voi tietää kukaan muu, kuin se, joka on ollut itse paikalla.

Tärkeintä on, että itse tietää olevansa syytön. Syytelkööt ja häpäiskööt itsensä kaikki syyttömien syyttäjät.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat