Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olisin enemmän kuin kiitollinen vinkeistä tuohon Soteliin liittyen. Olen jo 40 vuotias mutta nyt löysin unelma-alani, ja sisään aion päästä, vaikka sitten hakemalla monta kertaa ;)

Miten tuossa kokeessa joka tehdään omalla koneella, voidaan kontrolloida sitä ettei joku auta tehtävien teossa tai tee jonkun kanssa yhdessä? Saako siinä käyttää laskinta? Mitä matikan juttuja kannattaisi harjoitella? Olen todella huono matikassa, joten haluaisin harjoitella jotenkin etukäteen... kuinka hyvin pääsykokematsku tulee osata, kun siitähän voi kokeessa "luntata"?

En ihan ymmärrä tuon koko Sotelin tarkoitusta, kun ei tiedä kuka tekee kokeen kenenkin kanssa... miten voidaan olla varmoja että juuri hakija on kokeen tehnyt kaikilta osin?

Kommentit (2)

aasfasdfdsgg

Ei kontrolloida mitenkään ja saa käyttää laskinta. Aika on TODELLA rajallinen ja monella jäi vaikka ja miten paljon tehtäviä ehtimättä, niitä saa suorastaan mättämällä tehdä että ehtii. Minä olen aina ollut supernopea tekemään ja nytkin tein hyvällä tahdilla enkä jäänyt paljoa miettimään niin jäi jotain.. 3-5min aikaa jäljelle kokeen jälkeen, en muista. Pääsykoemateriaali todellakin kannattaa osata ennalta, ne kysymykset on niin kompia kuin olla ja voi. Monivalintoja, ajattelisihan sitä että ovat helppoja, mutta kun kolmesta tai peräti neljästä vaihtoehdosta ne vaihtoehdot voivat kaikki olla samoja yhdellä sanaerolla... Kannattaa todellakin muistaa, ei tuossa kokeessa ole aikaa montaakaan vastausta materiaaleista alkaa etsiä. Ne materiaalitkin ovat niin tuhdit. Matematiikka oli helppoa perusmatematiikkaa. Tyyliin montako litraa mehua saadaan tiivisteestä kun sitä laitetaan aina sen ja sen verran ja sitä on sen ja sen verran jäljellä jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat