Mitä tarkoittaa jos mies valittaa jatkuvasti hellyydenpuutteesta?
Olen viestitellyt yhdelle miehelle nyt joku 3kk.
Olen kiinnostunut hänestä mutta en ole varma mitä hän ajattelee minusta.Lähiaikoina on siis suoranaisesti ruvennut valittamaan kuinka on hellydeenkipeä" ja haluaa jonkun halimaan"
Sitten joskus hän voi sanoa, kun valittaa hellyyden kaipuusta "tule tänne"
Mitä hän tällä nyt oikein tarkoittaa?
Kommentit (18)
Siis mitä? Pelkäätkö että se haluaakin seksiä? Mitä sitten jos haluaisi, mä oon halunnut seksiä kaikkien kanssa joihin oon joskus ihastunut.
Sitä että hän odottaa sinua antamaan hellyyttä ja halimaan.
Menetätkö jotakin jos kysyt liittyykö hellyyteen myös osotukset seksistä?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Pelkäätkö että se haluaakin seksiä? Mitä sitten jos haluaisi, mä oon halunnut seksiä kaikkien kanssa joihin oon joskus ihastunut.
En mietin edelleen sitä, että mitä hän ajattelee minusta.En ole varma onko hän kiinnostunut minusta vai ei mutten kehtaa suoraan kysyäkkään.
-Ap
Siis ette ole vielä edes tavanneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mietin edelleen sitä, että mitä hän ajattelee minusta.En ole varma onko hän kiinnostunut minusta vai ei mutten kehtaa suoraan kysyäkkään.
-Ap
Mies ei halua nähdä sellaista naista josta ei ole kiinnostunut, jos hän pyytää näkemään niin häntä kiinnostaa.
Olis se aika outoa että mies sanoisi sinulle että on hellyydenkipeä, mutta ei välittäisi susta yhtään, miksi puhuisi tarpeistaan ihan randomille tyypille, ja viä naiselle jonka kanssa on kuitenkin jotain vispilänkauppaa?
Miksi et kehtaa kysyä noin pitkän ajan kuluttua?
Olette viestitellee 3kk ettäkä ole vielä tavanneet?
Kuulostaa aika nössöltä. Oletko varma ettei se ole homppeli?
Vierailija kirjoitti:
Siis ette ole vielä edes tavanneet?
Olemme kerran tavanneet ohimennen, ennen viestittelyä.Nyt parin viikon päästä näämme ihan "kunnolla"
-Ap
Ehkä se tarkoittaa sitä mitä sanookin...
voi jeesus teitä naisia kun aina etsitään jotain syvempää merkitystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ApMies ei halua nähdä sellaista naista josta ei ole kiinnostunut, jos hän pyytää näkemään niin häntä kiinnostaa.
Niin mutta kyse onkin siitä, etten ole varma haluaako hän nähdä kaveri mielessä vai mitä..
-Ap
No että kaipaa hellyyttä.