Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä vinkkejä/pelejä/ leikkejä työporukan risteilylle

Vierailija
21.09.2016 |

Nyt kaivattais vinkkejä. Ollaan työporukan kanssa menossa risteilylle. Aamulla parituntia yhteistä aikaa kabinetissa. Heittäkääs jotain hyviä vinkkejä mitä tehdä yhdessä siellä, jotain erityisen hauskoja juttuja kaivataan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos hankkisit sinne jonkun stand up-koomikon esiintymään? Joku laivan oma showmieskin voisi heittää jonkun setin.

Sitten kerrot sille setin pohjaksi teidän firmasta ja hiukan läppää toimarista ja jostain toisesta "näkyvästä" tyypistä.

Yhteinen nauru yhdistää huomattavasti paremmin kuin jotkut kiusalliset leikit, joita kaikki inhoavat.

Vierailija
22/26 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitään vitun leikkejä ku tax freestä tuliais/alottelujuomat ja sitten karaokeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää luottamustestejä eli pitää kaatua suorin vartaloin toisten syliin, tai silmät sidottuna.

Toiset sit ottaa kopin. Ja jokaisesta kopista sit shotit naamariin. Peli jatkuu nii kauan kunnes jokaisella osanottajalla on vähintään 5 mustelmaa tai ruhjetta ympäri vartaloa . Sitten tanssimaan .

Vierailija
24/26 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teillä on hauska porukka, niin onhan näitä leikkejä.

Jos taas - kuten useimmilla vastanneilla tuntuu olevan - porukka ei ole lainkaan kiinnostunut työyhteisöstään, niin saat vaan hölmön maineen jos edes yrität luoda yhteisiä muistoja ja yhteishenkeä.

Minkä vitun takia pitäisi olla kiinnostunut työyhteisöstä? Työssä käydään ainoastaan rahan takia, ei etsimässä mitään ystävyys- tai muita suhteita.

Onko oikeasti hyvä työpaikkahenki näin ysäriä?

En mä halua lähteä duunikavereiden kanssa työpäivän jälkeen kaljalle, mulla on koti minne mennä. Mutta silti näen tärkeäksi sen, että kun työnantaja tarjoaa jonkun koulutuspäivän tai pikkujoulut, niin sinne mennään ja pidetään kivaa.

Mä näen näitä ihmisiä kahdeksan tuntia päivässä. Ja puhun niiden kanssa päivittäin. Se on enemmän kuin mitä saan perheen teineistä irti!

On mulla elämäkin, mutta en ole töissä vaan siksi, että tuijottaisin kelloa tai odottaisin palkkapäivää.

Vierailija
25/26 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia näistä vinkeistä. Ajattelin yhdistää piiloleikin, hedelmä-esittelyn lankakerällä, muistipelin sekä karaoken. Joko kaikki peräkkäin tai sitten joku sopiva kombinaatio näistä.  Voisiko esim. ajatella että kun etsijä löytää toisen täytyy heidän esittäytyä toisilleen esim. olen Maija Muistikka jne. Ensimmäiseksi piilosta löydetty joutuu laulamaan karaokessa muiden valitseman kappaleen. Vielä täytyy miettiä miten muistipelin voisi tähän yhdistää. Vinkkejä otetaan vastaan?!?

Ja siis tosiaan yleisön pyynnöistä huolimatta aion järjestää ohjelmaa, koska uskon että silloin kaikilla olisi niin mukavaa.

ap

Vierailija
26/26 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa lankutuskisa.

Jakaudutte pareittain ja tietyn ajan sisällä on aikaa käydä ottamassa kuva, jossa toinen parista lankuttaa. Sitten äänestetään hauskin ja luovin kuva. 

Kehitä teille laivabingo!

Teet bingoruudukon, johon kirjoitat tiettyjä laivallatapahtuvia juttuja (joku oksentaa kännissä, joku oksentaa meripahoinvoinnin vuoksi, joku häviää rahaa pelikoneeseen, joku voittaa rahaa pelikoneesta, mitä näitä nyt on).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi