Vierailija

Nyt kaivattais vinkkejä. Ollaan työporukan kanssa menossa risteilylle. Aamulla parituntia yhteistä aikaa kabinetissa. Heittäkääs jotain hyviä vinkkejä mitä tehdä yhdessä siellä, jotain erityisen hauskoja juttuja kaivataan.

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hei anna olla oikeesti. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin joku joka kaivaa pelikortit esille tai haluaa leikkiä jotain. Anna ihmisten jutella ja olla yhdessä, se riittää.

Vierailija

Älä. Mä jäisin hetipaikalla pois koko risteilyltä jos tietäisin että siellä pitää pelata tai leikkiä. Inhoan ihmisiä jotka on joka tapahtumassa järjestämässä jotain tuollaista. Se on niin typerää ja kiusallista, ja harvan mielestä mukavaa.

Vierailija

Leikkikää piilosia! Sinä jäät kabinettiin ja lasket kahteensataan, sillä aikaa työkaverit piiloutuvat eri puolille laivaa. Sinä etsit ja kun löydät, saat pisteen.

Vierailija

Väärä sanavalinta pelit ja leikit.

Ihan joku hauska juttu aikuisten ihmisten kesken. Mikä olisi oikeasti hauska. Olettaisin että meidän porukka osaa heittäytyä ja tiedostan että siellä voi tälläisen tehdä, otetaan hyvin vastaan. Sitä vapaata jutustelu aikaakin on kyllä koko loppuristeily.

ap

Vierailija

Kiitos tästä piiloleikki vinkistä, sen voisi ottaa kokeiluun. Onhan kabinetissa kuitenkin hyvät tarjoilut, ei olisi niin kiire etsiä muita ;)

Vierailija

Jokainen esittelee itsensä etunimeltä ja etunimen ekan kirjaimen mukaisella hedelmällä/marjalla/kasviksella ja kertoo millä fiiliksellä on tänne tullut. Sä aloitat ja kerrot lässyttävällä äänellä, että hei, olen Maija Mustikka ja mä tulin tänne hyvällä fiiliksellä ja toivon, et meil on täällä tosi kivaa yhdessä.  Leikin tehoa voi lisätä lankakerällä jonka heitä vaikka Piialle joka kertoo että olen Piia P*rsehedelmä ja mua v*ttaa tämä lässytys. Sitten kun lankakerä on käynyt jokaisella, heität ihana pateettisen aasinsillan, kuinka meillä tässä on nyt verkko joka lujittaa meidät hienosti yhteen.

Vierailija

Jos porukka ei ole ihan tosikkoja, niin vaikka monopoli tai afrikan tähti joukkueittain. Ei liian tiukkapipoista ja voi samalla seurustella.

Pictionary/actionary kanssa, mutta yleensä vaatii, että porukka on ottanut muutaman, että ujous haihtuu.

Vierailija

risteilyleikkejä:

kuka yrjöää kenenkin syliin

edellisen jatkohaaste:

kuka saa syötyä eniten seisovasta pöydästä aamiaista ennen yrjöämistä

kuka heräsi kenenkin vierestä aamulla

onks kukaan nähnyt seppoa vai tippuiko se tosiaan mereen joskus aamuyöstä

ketä ei enää näy maanantaina toimistolla koska pomo ei ollut ihan niin kännissä kuin se joka päätti avautua pomolle aamuyöstä

Vierailija

Ihan yksinkertaiset lasten pelit.

Muistipeli on hauska, kunhan ei kestä liian kauaa.

Meillä oli yhdet köyhät pikkujoulut, joihin järjestettiin itse ohjelmaa, siellä oli just trivial pursuitia sellaisena nopeana versiona että yksi veti niitä kysymyksiä ja kun oli viiteen saanut oikein vastauksen niin sai yhden oluen.

Loppuillasta pelattiin jotain huojuvaa tornia ja se oli aika avaavaa kun toimitusjohtaja heitteli niitä palikoita lopulta pitkin seiniä kun ei kestänyt häviämistä. Tai jotain.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jokainen esittelee itsensä etunimeltä ja etunimen ekan kirjaimen mukaisella hedelmällä/marjalla/kasviksella ja kertoo millä fiiliksellä on tänne tullut. Sä aloitat ja kerrot lässyttävällä äänellä, että hei, olen Maija Mustikka ja mä tulin tänne hyvällä fiiliksellä ja toivon, et meil on täällä tosi kivaa yhdessä.  Leikin tehoa voi lisätä lankakerällä jonka heitä vaikka Piialle joka kertoo että olen Piia P*rsehedelmä ja mua v*ttaa tämä lässytys. Sitten kun lankakerä on käynyt jokaisella, heität ihana pateettisen aasinsillan, kuinka meillä tässä on nyt verkko joka lujittaa meidät hienosti yhteen.

Ahahahaha.... Voisin kuvitella vastaavani just näin, jos pitäis leikkiä jotain ääliöleikkiä... :D :D :D

T. Pia

Vierailija

Jos teillä on hauska porukka, niin onhan näitä leikkejä.

Jos taas - kuten useimmilla vastanneilla tuntuu olevan - porukka ei ole lainkaan kiinnostunut työyhteisöstään, niin saat vaan hölmön maineen jos edes yrität luoda yhteisiä muistoja ja yhteishenkeä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos taas - kuten useimmilla vastanneilla tuntuu olevan - porukka ei ole lainkaan kiinnostunut työyhteisöstään, niin saat vaan hölmön maineen jos edes yrität luoda yhteisiä muistoja ja yhteishenkeä.

Parhaiten muistan sen yhteisleikin, jossa suunniteltiin yhdessä toimitusjohtajan hautajaisia. Hän oli kovasti elossa ja mukana.

Vierailija

Jos on ihan pakkopakko saada joku leikki aikaan (mielummin ei), niin joku lyhyt tietovisa joukkueilla ja palkinnoksi esim drinkkiliput. Ja sitten mietit ne kysymykset huolella (ei mitään työaiheisia). Mutta ei tosiaan mitään leikkejä. Jos muutama olut on alla niin joku alias-tyyppinen saattaisi olla onnistunut jos työporukka tiivis ja tietää että osaavat heittäytyä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minkä vitun takia pitäisi olla kiinnostunut työyhteisöstä? Työssä käydään ainoastaan rahan takia, ei etsimässä mitään ystävyys- tai muita suhteita.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat