Järjestän meidän kerrostalolle Amerikan tyyliset hampurilaisbileet!
Mutta ongelmani on tämä: meidän talossa asuu varmaankin yli 200 ihmist... Niin kuin monta joudun ostaa sitten niitä hampurilais tavaroita esim.pihvit, hampurilaiset, viinakset... Tarkoitus ois ostaa myös torttiloja ja sun muuta...
Kommentit (28)
Ihana idea! Kalliiksi tuo kyllä tulee. Tsemiä kekkereihin!
Haluat käyttää yli 3000e naapuriesi viihdyttämisen? Oletteko paljonkin tekemisissä?
Mikäs siinä jos on varaa, mukavia juhlia teille!
Nyyttärit voisi olla edullisempi ja helpompi vaihtoehto.
Mihin tiloihin mahtuu 200 naapuria? :)
Vierailija kirjoitti:
Nyyttärit voisi olla edullisempi ja helpompi vaihtoehto.
Mihin tiloihin mahtuu 200 naapuria? :)
Juhlat tulee olemaan yhdessä juhlatilassa missä saunat ja kaikki... Mutta joo rahat riittää. Meillä on sellainen oma hyväntekeväisyys tili mihin itse ollaan säästetty rahaa. Välillä näillä rahoilla ollaa yllätetty joku ihanasti. Viety kampaajalle tai jotain muuta ihanaa. Mutta ei me rikkaita olla vaan vuosien varrella säästetty rahaa tilille.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vegaaneille ja allergisille?
Meni yli vartti, että vegaani tupsahti ketjuun? Ennätys.
Vierailija kirjoitti:
Tämä se yksi ongelma onkin! Mutta niitäkin pitäisi ostaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä tulee toinen vegaani :D Itse en odota koskaan että mulle erikseen mitään laitetaan. Syön ennen kuin lähden mihinkään. Joskus oli joku tehnyt mulle leivän jonka päällä oli salaattia ja kurkkua, olin oikeasti otettu.
Mutta kannattaa kuulostella onko jollakin allergioita. Jos saa esim itse kasata purilaiset niin saisivat allergiset jättää esim maitotuotteet pois. Mutta yleisesti vegaanit/allergiset eivät odota erikoispalvelua.
Vierailija kirjoitti:
Onko sekasauna?
Tavallinen sähkösauna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sekasauna?
Tavallinen sähkösauna.
Täh! Ei sähkökiuasta ja puukiuasta sekaisin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sekasauna?
Tavallinen sähkösauna.
Täh! Ei sähkökiuasta ja puukiuasta sekaisin!
No se on semmoinen tavallinen sähkösauna kaksi isoa poreallasta..Ei siellä ole mitää puusähkö saunaa yhdistettynä!
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytön idea, sori vaan.
Ole pessimisti hiljaa!!
Koko elämäni kerrostalossa asuneena voin sanoa, että jos talossa asuu 200 ihmistä ja he kaikki kutsutaan juhliin, sinne tulee ehkä 0-10 ihmistä paikalle. Tietysti asia on eri, jos kyseessä on vaikkapa opiskelija-asuntola, ja tuo väkimäärä ehkä viittaa johonkin vähän perinteisestä poikkeavaan asumukseen..?
Jos sinne on oikeasti tulossa se 200 paikalle, eli olet heidät kutsunut ja saanut myöntävän vastauksen, niin burgereita kannattanee varata pari per naama, eli 400 sämpylää ja 400-800 pihviä, lisäksi tietty salaatit, majot, sipulit - mitä haluatkaan sinne väliin. Muista veget, keliaakikot ja muut erikoisruokavaliot! Ranut tuskin toimivat noin isolla porukalla, ellei teillä ole kokkia käytössä, mutta lisukkeeksi voisi olla vaikka coleslaw'ta? Jos kustannat myös alkoholit, niin illan hinnaksi tullee joku 4000+ euroa, riippuen miten kattava ja laadukas tarjoilu on, teetkö ruokia itse, millaisia erikoisruokavalioita on, juopotteletteko koko illan vai siirryttekö omakustanteiseen baariin jne. Saahan noihin uppoamaan vaikka kymppitonnin tai vaikka miljoonan, jos kunnolla vuosikertasamppanja virtaa ja pihvit pyöritellään luomu-anguksesta.
Vierailija kirjoitti:
Koko elämäni kerrostalossa asuneena voin sanoa, että jos talossa asuu 200 ihmistä ja he kaikki kutsutaan juhliin, sinne tulee ehkä 0-10 ihmistä paikalle. Tietysti asia on eri, jos kyseessä on vaikkapa opiskelija-asuntola, ja tuo väkimäärä ehkä viittaa johonkin vähän perinteisestä poikkeavaan asumukseen..?
Jos sinne on oikeasti tulossa se 200 paikalle, eli olet heidät kutsunut ja saanut myöntävän vastauksen, niin burgereita kannattanee varata pari per naama, eli 400 sämpylää ja 400-800 pihviä, lisäksi tietty salaatit, majot, sipulit - mitä haluatkaan sinne väliin. Muista veget, keliaakikot ja muut erikoisruokavaliot! Ranut tuskin toimivat noin isolla porukalla, ellei teillä ole kokkia käytössä, mutta lisukkeeksi voisi olla vaikka coleslaw'ta? Jos kustannat myös alkoholit, niin illan hinnaksi tullee joku 4000+ euroa, riippuen miten kattava ja laadukas tarjoilu on, teetkö ruokia itse, millaisia erikoisruokavalioita on, juopotteletteko koko illan vai siirryttekö omakustanteiseen baariin jne. Saahan noihin uppoamaan vaikka kymppitonnin tai vaikka miljoonan, jos kunnolla vuosikertasamppanja virtaa ja pihvit pyöritellään luomu-anguksesta.
Ei ole opiskelijatalo. Teen osan itse tarjoilusta. ok. Osa juomista tulee Virosta. Ja siellä on baari myöskin, tosin sellainen baaritiski ja pöytiä ja tuoleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä tulee toinen vegaani :D Itse en odota koskaan että mulle erikseen mitään laitetaan. Syön ennen kuin lähden mihinkään. Joskus oli joku tehnyt mulle leivän jonka päällä oli salaattia ja kurkkua, olin oikeasti otettu.
Mutta kannattaa kuulostella onko jollakin allergioita. Jos saa esim itse kasata purilaiset niin saisivat allergiset jättää esim maitotuotteet pois. Mutta yleisesti vegaanit/allergiset eivät odota erikoispalvelua.
Mita maitotuotteita hampurilaisen tulee?
ihan mielenkiinnosta, missä meinasit lämmittää/paistaa 400 pihviä/hampparia?
Vierailija kirjoitti:
ihan mielenkiinnosta, missä meinasit lämmittää/paistaa 400 pihviä/hampparia?
No siellä paikassa!
No sehän mukavaa.